3. #raargevoel

141 2 1
                                    

' heyy heb je zin om af te spreken?? K wil even mn gedachten verzetten' stuurde ik naar caro. En ik kreeg al meteen antwoord. 'Tuurlijk! Ik kom eraan' ik ging naar boven om me even aan te kleden, ik had zoveel keus maar niks vond ik leuk staan.. nadat ik een half uur voor de kast had gestaan was het een baggy spijkerbroek met een zwart topje en een blauw jasje geworden geen idee waarom ik zoveel stress had om caro weer te zien, normaal heb ik dat nooit als ik haar zie. Ik was bezig met mn make-up te doen en toen hoorde ik de bel, ik rende de trap af en ik deed de deur open, daar stond caro, ze omhelste me.. ik voelde een apart gevoel door mn lichaam stromen.. waarom was dit? Wat betekent dit? Normaal heb ik dat nooit. 'Hallooo? Emma!' Zei caro, ik zat een beetje vast in me gedachte. 'Oh ja sorry' zei ik, kom binnen. We zaten samen op de bank zitten. En we gingen een film kijken geen idee welke film het was, caro had gekozen maar ik vond het prima. Na een tijdje, ik voelde caro haar hand op mijn been, en weer stroomde dat aparte gevoel door mijn lichaam heen, ik wist niet waarom het kwam... ben ik verliefd? Op caro? Nee toch? Dat kan niet. Ik heb scott... of niet meer?



Heyyy sorry voor t nog al korte deel, ik ga proberen om de volgende langer te maken!! Xx

Verloren gevoelens.. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu