7. #mygirl?

219 4 4
                                    

POV EMMA.
we kwamen bij mij thuis aan, ik deed de voordeur open maar er was blijkbaar niemand thuis.. we renden meteen de trap op en ik sprong op me bed "film kijken?" Vroeg ik "jaa tuurlijk!" We deden onze pyjama aan en gingen in bed liggen.  Ik had een random romantische film uitgekozen, geen iedee waar het over ging maar het was leuk. Vooral met caro..

Na een tijdje lag caro op mijn borstkast te slapen, ik keek naar haar en ik voelde dat gevoel weer... ik ben zo fucking verliefd op haar, ik gaf caro een kusje op haar wang, ze sliep toch dus dat merkt ze vast niet.

POV CARO
Ik lag op emma haar borst ik deed alsof ik sliep, het was gewoon een excuus om op haar te kunnen liggen. Ik hou zoveel van deze meid, ik keek nog een beetje verder naar de film met mn ogen half dicht maar inneens voelde ik emma haar lippen op mijn wang. Kuste ze me nou? Ik werd hier zo gelukkig van. Emma is verliefd? Op mij? Emma zou anders nooit iemand van haar vrienden zomaar een kus geven toch? Ik deed alsof ik wakker werd...

POV EMMA.
"Awel dr word ook eens iemand wakker?" Zei ik. "Ja sorry hoorr" en ze lachte schattig naar me.. nogsteeds lag ze op mn borst, ik deed mn armen rond haar, ik zag aan caro dat ze dit fijn vindt... ik genoot zo erg van dit moment. Ookal is het niet normaal om zo met je beste vriendin te liggen, toch?  betekende dit echt meer? Ik wist het niet. Ik wil zo graag samen zijn met caro, ik hou van haar, en scott.. ja die zoekt het maar lekker uit. Ik heb caro, allee ja nog niet maar.. "waar zit jij met je gedachtes mevrouw wolfs?" Vroeg caro.. "Hm nergens" caro zetten zich recht en voor dat ik kon nadenken voelde ik haar lippen op de mijne. Ik trok automatisch weg.. wou ik dit wel...?





SORRY VOOR DIT EINDE HAHAHA

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 12, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Verloren gevoelens.. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu