- 8 -

58 7 24
                                    

Ekmek küflenmiş☹️
[jeongin-seungmin-minho]

Seungmin
JEONGİN

OKULA DA GELMEDİN

NERDESİN???

SAATLERCE SENİ ARADIM VE BİR KERE BİLE AÇMADIN

MERAKLANDIRMAK HOŞUNA MI GİDİYOR?

Minho
Hala bakmıyor...

Seungmin
Jeongin bak artık😫

Minho
Chanlara söylesek Hyunjin'i arasalar?

Seungmin
Chan ile az önce konuştum

Aramış ama ona da ulaşamamış

Hyunjin'de hala gelmedi değil mi?

Minho
Evet...

Herkes hakkında çok kötü konuşuyor gelmemesi daha iyi olmuş...

Seungmin
Burda da farklı değil

Bütün okulda böyle sanırım...

Uzaklaştırma alır diyorlar

Minho
...

Ben derse odaklanmaya çalışıcam

Görüşürüz Seungmin

Seungmin
Görüşürüz Minho...

---

🐼

Hyunjin sabah kalktığı gibi evden çıkmıştı. Jeongin ise Hyunjin ile birlikte uyanmış koltukta öylece uzanıyordu.

Bu sefer farklı bir sabaha uyanmıştı. Dün de normalden farklıydı. Okuldan sonra eve gidip ders çalışmamış veya telefonu ile uğraşarak vakit kaybetmemişti. Sadece 2 gündür tanıdığı birisinin yanına gelmiş, dertlerini dinlemiş ve onun iyi hissetmesi için bir şeyler yapmıştı. Farklı olması garip gelmişti ve şu anda farklı olmasını istemiyordu. Saat 12.34'dü. Şu an okulda öğle teneffüsünde Seungmin ve Minho'yla sürekli oturdukları masaya oturmuş, Seungmin'in Chan'ı anlatması gerekiyordu ama ne okulda değildi. Her zaman uyandığı saatte uyanmamış, her zaman uyuduğu yerde uyumamıştı. Yeni birisine güvenmek onu korkutuyordu şu an. Nedenini anlamasa da içindeki ses iyi şeyler hissetmiyordu. Bunu en son hissettiğinde ise içindeki sesi dinlememiş ve gittiği yoldan devam etmişti ve bu hayattaki en büyük pişmanlığıydı. Şu an ise aynısını yapmak onu korkutuyor ama Hyunjin'i yalnız bırakmak istemiyordu. Onu da yalnız bırakmak istememişti ama o Jeongin'i gayet rahat bir şekilde gerisinde bırakmıştı. Aklına dolan güzel anıların kötü sonuçları aklına şunlar aklından geçmişti. 'Ben yabancı birisinin hayatıma girmesinden değil, tekrar yara bandı olarak kullanılmaktan korkuyorum.'

Bütün eşyalarını alelacele topladı. Hyunjin gelmeden evden gitmesi ve kafasını toparlaması gerekiyordu. Şu an kendisi de sağlıklı düşünmediğini fark etmişti ama aklına gelen anılar ve korkuları onu bu evden çıkmaya zorluyordu. Bütün bedeni burdan uzaklaşmak ve sıradan rutinine devam etmek istiyordu. Tekrar tükenmek istemiyordu. Ancak hayat Jeongin'in istediği gibi ilerlemiyor, kader isteğinin tersini yerine getiriyordu. Kapıyı açtığı anda Hyunjin karşısına çıkmıştı.

✓Sarılabilir miyim? #hyunin ٭ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin