-flash back-
Jeongin~
8. Sınıfın sonu ve 9. Sınıf ilk dönemiEn güzel yılım denebilir veya kendimi tanıdığım yıl. İlk defa hemcinslerimden hoşlandığımı farkettiğim ve devam edeceğinden emin olduğum ilişkim olan bir yıl. Her sabaha ayrı bir ümit ve mutlulukla kalktığım, sevgilim duymasa bile onu bırakmayacağıma dair kendime sözler verdiğim bir yıl.
Changbin benden önce olan ilişkisinde çok yıpranmıştı. Sevgilisi için her şeyi yapmış ancak sadece kullanıldığını hissetmişti ki durum cidden böyleydi. Sürekli olarak tek taraflı çabalıyor ve sevgilisinden hiçbir karşılık alamıyordu. Benim ondan hoşlandığımı fark ettiğim zamanlardı, yara bandı olmak için her şeyi zamanlar. Hoşlandığımı bildiğim için geri durmadan onunla konuşuyor ve dertlerine ortak oluyordum. Onun için her şeyi yapabilirdim. Mutlu olması için kırk farklı şekile girer onun sevdiği ne varsa yapardım. Hobilerimin çoğunu bile Changbin'e göre değiştirmiştım. Eğer bu yaptıklarım yanında 1-2 dakika bile daha fazla kalmamı sağlayacaksa hepsini yapardım.
Tabii 12 Mart 2022'de hayattaki bütün mutluluğumu ve umutlarımı yıkan mesajı alana kadar bunlar böyleydi.
×
[jeongin-changbin]
Changbin
Jeonginİlişkimizi gözden geçirmemiz gerekiyor gibi
Jeongin
Nasıl yani?Ne gerek var ki?
Changbin mutlu değil miyiz?
Daha dün benimle ne kadar mutlu olduğunu tüm arkadaşlarımıza anlatıyordun
Ne değişti hemen?
Changbin
Sadece biraz düşünelim olur mu?Kısa bir ara verelim en azından
Jeongin
...×
Taptaze ekmek😎
[jeongin-seungmin-minho]('Küflenmiş Ekmek☹️' grubunun eski adı.)
Jeongin
Arkadaşlar...Changbin ara vermek istiyor...
Seungmin
Neden lanDaha dün ilişkinizle övünüyordu
Jeongin
BilmiyorumDaha yeni uyandım sayılır
Aniden görünce uyku muyku kalmadı da zaten...
Napıcam?
Minho
JeonginSen ara verelim ne demek biliyor musun?
Jeongin
Hayır ne demek ki...Minho
Hani seni de saklayım ama şimdi hoşuma giden birisi çıktı bi onla da deneyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓Sarılabilir miyim? #hyunin ٭
Fiksi Penggemar•Tamamen kurgu + ilk kurgu •düz yazı + texting