Jeongin~
Ben geçen sefer beni uyandıran alarm sesinden nefret ediyorum demiş miydim? Demediysem diyorum.Beni uyandıran ve okula hazırlamaya zorlayan alarm sesinden nefret ediyorum.
"Günaydın duvar! Bugün nasılsın?"
"..."
"Ben de yorgunum... oysaki daha yeni uyandım. Resmen her yerim ağrıyor."
"..."
"Evet cidden esnemem lazım. Biraz spor bana iyi gelir."
"..."
"Okula gitmek istemiyorum! Nefret ediyorum orda ki mallardan. Seungmin hariç tabii ki."
"..."
"Tamam, tamam... dişlerimi fırçalamaya gidiyorum daha fazla deli gibi davranmayacağım."
"..."
"Sevgi dolu bir duvar."
.
.
.Tekrar okula gelmiştim ama ancak bu soğuk hava da içeri giremiyorduk. Okulun zevkine yaptığı kıyafet kontrolü için beklemek zorundaydık. Bu durumda bizimkileri bulup yanlarına gitmem ve Seungmin'den yarım saat Chan'ı dinlemem lazımdı.
×
Ekmek küflenmiş☹️
[jeongin-seungmin-minho]Jeongin
Nerdesiniz?Yanınıza geleyim
(Minho Seungmin Chan'ı anlatıyor mu?)
Minho
Kantine geldiğinde bizi fark edersin zaten gelKalorifer olan yeri kaptık
(Geldiğimden beri nasıl selam verdiğini dinliyorum)
Jeongin
(Gazamız mübarek olsun dost)×
"JEONGİN BURAYA GEL, BURDAYIZ!"
Cidden Minho'nun dediği gibi fark etmiştim. Herkes de beni ve fark etmişti. Gözlerin üstümde olmasını sevmiyordum ama bir yandan da zevk veriyordu. Neden bilmiyorum ama utanmamı sağlarken özgüvenimi yükseltiyordu. Duyunca garip gelebilir ama benim için normal...
"Chan bana dün selam verdi! Hatırlıyorsun değil mi?"
"Evet yanındaydım..."
"Evet! Çok güzeldi, ağlamak istiyorum!"
"Peki..."
"Çok ruhsuzsunuz ama... olm-"
"Selamlar millet!"
Seungmin'in konuşmasını bölen şey... aslında daha doğrusu bölen kişi Hyunjin'di. Seungmin'in sinirlerini bozuyordu. Neden bilinmez ama Hyunjin'den haz etmediği kesinde. Diğer bir haz etmeyen ise Jisung gibiydi. Arkadaş olmalarına rağmen Hyunjin ona bir şey söylese saldıracak gibiydi.
"Chan, merhaba! Bugün nasılsın?"
Hepimiz Seungmin'in Hyunjin'i umursamadan Chan ile konuşmasına gülmüştük. Hyunjin ise kızarmıştı. Seungmin'in tuttuğu omuzlarını bırakarak geri çekildi. Jisung ise bu durumdan memnun gibiydi.