20

1.3K 196 55
                                    

"Özür dilerim" diye yalvardı, suratına yediği tokatla yana düştü

"Özrün bir boka yaramıyor velet" boğazına sıkı sıkı sarılan el ile nefesi kesildi

"Yapma baba" yalvarışları kulak tırmaladı, boğazını sıkı sıkı saran el ile nefesi kesildi

"Sen en büyük cezasın" boğazında sıkı sıkı sarılan eller ile son nefesini alırken gözlerinden son kez yaş düştü. En büyük cezaydı Jisung

"Jisung"

"Jisung uyan"

"Jisung uyan lütfen" derin nefesle gözlerini açtı Jisung, uyku ile uyanıklık arasındaydı karşısındaki kişiyi seçemiyordu hala o adamı görüyordu. Geriye doğru kaçtı. Gözlerinden yaşlar dökülmeye devam etti

"Benim Minho" çıldırmış gibiydi kabustan uyanmıştı ama hala etkisindeydi, omuzlarındaki eller onu sıkı sıkı tuttu geriye kaçması zorlaşmıştı

"Lütfen" yaralı bir insanın inlemesi gibi acı dolu fısıltı doldu kulaklara

"Benim Jisung, Minho ahjussi" Jisung duraksadı

"Ahjussi" dedi şokla, karşısında ona korkuyla bakan Minhoyu gördü

"Evet benim" dedi Minho, Jisung kendini kollarına attı

"Ahjussi çok korktum" hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Artık bu bir gece rutiniydi.

Jisung kabus görüyor uyanamıyordu? minho ise onu uyandırıp ondan kaçmasını izliyordu sonra kendisini tanıtıp acı çekmesini izliyordu.

Minhoya Jisungla en zorlandığı şeyi sorsalar bu kabuslar derdi, Jisungun en savunmasız hali buydu. Minho Jisungun gözlerindeki acı ve korkuyu saydam bir şekilde görebildiği tek andı.

Jisungun vücudundaki izler bile onu bu kadar acı çektirmemişti aslında sigara izleri de onu bu kadar kötü etkilememişti. Kimi kandırıyordu ki Minho Jisungun ağzından düşen her kelimede cayır cayır kavruluyordu.

Özellikle kendini hazır edip buruk bir gülümsemeyle ağzımdan dökülen sözler Minhonun kafasında hep dönüyordu

"Biliyor musun ahjussi? Bir sigara 700 derecelik bir ateşte yanarmış. Bunu araştırmıştım 700 derece bir ateş. O ateşi benim kollarımda söndürdü ve gözünde acıma hissi bile olmadı. Benim vücudumda 700 derecelik bir ateş söndü onun kalbinde bir acıma kıvılcımı bile olmazdı"

Minho onun her dediğini hatırlardı, o acılarından bahsederken yüzünde buruk manidar bir tebessüm oluşur sanki geçmişte kalan tatlı bir anıyı anlatır gibiydi, Minho onun ağzından düşen her bir kelimede cayır cayır yanarken Jisung önemsemezdi bile sanki laf arasında bir şeymiş gibiydi onun için.

Minho sonraki gecelerde uyumadı, takip etti. Jisung kabus görmeden önce derin derin soluklar alırdı. Terlemeye başlardı, yastığın ucunu sıkı sıkı tutardı.

Minho uyumayıp onu izlerdi kabus görmeden önce onu uyandırırdı sıkı sıkı sarılırdı. Minho kafasını onun boynuna gömerdi, lotus kokusunu ciğerlerine çekerdi derin derin.

Jisungun küçük elleri saçlarında gezinirdi, bir süre sonra tekrar uykuya dalardı. Minhoda onun boynunda ev diye nitelendirdiği o kısımda uyurdu ve Jisung uzun süre sonra Minho sayesinde kabus görmedi.

———
700 derece

———700 derece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hurt a little kid Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin