4

9 2 0
                                    

Hissdörrarna gick upp och vid dörren till poolområdet stod den trevliga mannen och hälsade henne välkommen även denna kväll. De levande ljusen kastade skuggor omkring sig och hela uppenbarelsen var så otroligt vacker. Hon kröp upp på solsängen och tog för sig av de uppdukade godsakerna när hon hörde dörren öppnas.
- good evening miss.
Hon log för sig själv, det var ju ändå det här hon hade hoppats på.
Den här kvällen kom han fram till henne. Jag tror inte vi har hälsat ordentligt sa han och sträckte fram handen.
Hon reste på sig och tog hans hand, han kramade den mjukt och tittade henne djupt i ögonen, Andres sa han och log. Sofie, lyckades hon få fram.
Han tog ett steg närmre henne, lite för nära för att inte ha några avsikter, mötte hennes blick och frågade om det va okej att han tog en simtur även denna kväll. Det blixtrade till i hans ögon när han tittade på henne, hans blick gjorde henne knäsvag och hon nickade och gestikulerade mot poolen att det var okej. Han tackade och log, tog några steg mot poolen och liksom gårdagen lät han tröjan glida upp för kroppen och över huvudet, han vred på huvudet och blinkade mot henne innan han dök i vattnet.
Efter några längder hävde han sig upp ur poolen och virade handduken runt sig, han kom åter igen fram till henne men denna gången frågade han om han fick slå sig ner.
Han satte sig vid fotändan av solbädden och de började småprata. De skrattade och flörtade med varandra samtidigt som tiden flög förbi.
Plötsligt hade kvällen bytts mot natt, de levande ljusen började slockna ett efter ett.

Skratten byttes mot tystnad, en spänning vibrerade i luften samtidigt som Andres tittade Sofie i ögonen och viskandes frågade om det bara var han eller om hon också hade känt det, han la fingret under hennes haka och lyfte den så deras blickar möttes, det blixtrade åter igen till i de mörka ögonen och hans tumme smekte hennes underläpp och fick henne att sakta sära på läpparna samtidigt som Andres böjde sig fram mot henne för att möta henne i en kyss.

Hans läppar mötte hennes, mjukt försiktigt och trevande. Hon kände hur hur han särade på sina läppar och försiktig bet henne i underläppen samtidigt som hans hand gled in under hennes tröja, längs hennes midja fram mot höften och tog ett ordentligt tag och tryckte till.
Sofie stönade till lite lätt, hans händer var stora, starka och visste vad de ville, den trevande kyssen var bara en täckmantel för något hetare, sexigare, mer förbjudet.
Kyssen blev intensivare, hungrigare och Sofie lät sina fingrar glida genom hans hår för att slingra sina armar kring hans nacke. Responsens kom direkt när han föste henne bakåt i solstolen och la sin tyngd över hennes kropp, fortfarande med ena handen under hennes tröja, och med den andra stödjandes ovanför hennes huvud.
Hon kände en våg skölja genom hela kroppen, hon behövde känna honom, ta på honom, att han tog på henne, känna honom inuti henne. Begäret höll på att göra henne galen.
Hon glömde både tid och rum, hon hade inte en tanke på att hon låg där i solstolen, vilt kyssandes med en främling till mer eller mindre allmän beskådan för hela hotellet.

Han tog hennes ansikte i sina händer, böjde henne bakåt och kysste sig ner över hennes hals. Hon pressade sin kropp mot hans och det fanns inga tvivel om att han ville ha henne precis lika mycket som hon ville ha honom.
Hon såg hur han kämpade med att återfå kontrollen när deras blickar möttes, han log stort, avslutade kyssen och viskade till henne.
- Not tonight señorita...
Hon fnissade till och tittade på honom.
- Dinner tomorrow night?
Hon tackade ja, hur kunde hon säga nej? Han hade redan svept in henne i en fantasivärld och hon ville aldrig därifrån.
Det var som en såpopera på bästa sändningstid.

Sofie kunde inte släppa det som hänt under kvällen, vem var han egentligen? Vad ville han? Vad ville hon med det här? Hur långt skulle hon låta det gå? En enkel smesterfling eller en het natt med spanjoren, kanske mer än en?
Den här kvällen hade Sofie svårt att somna, hon återupplevde den heta scenen i solstolen om och om igen fram tills hon äntligen lyckas somna.

Mörka ögonWhere stories live. Discover now