~1. Bölüm:Orman~

22 2 0
                                    

Bu yılki kış, uzun yıllardır yaşamadığımız kadar dondurucu görünüyordu. Kasabadaki insanların söylediğine göre, 300 yıl sonra ilk kez bu kadar soğuk bir kış yaşanıyor ve hava -50 dereceyi geçiyordu.

Kasabadakiler evlerinde huzurlu ve eğlenceli vakit geçirirken, evimizdeki bu sessizlik ve durgunluk beni oldukça kötü bir şekilde etkiliyordu. Bu nedenle biraz hareket etmek ve temiz hava almak amacıyla kalın kıyafetlerimi giyip evden ayrıldım.

Eski arkadaşım Betty ile nehrin sonundaki kayalıklara gittiğimiz ve rüzgarın melodi gibi uğultusu ile nehrin huzur veren sesini
dinlediğimiz günleri hatırladım.

Şu anda donmuş bir nehir olsa dahi galiba yine oraya gideceğim çünkü oranın manzarası hayatımda gördüğüm en iyi manzaralardan biri ve bana huzur veriyor.

Evden çıkıp, ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladım. Karın altındaki sessizlik ve ağaçların arasından süzülen hafif rüzgar, huzur verici bir atmosfer oluşturuyordu, fakat yalnız olmam ve ormanın ilk kez bu kadar sessiz olması beni geriyordu.

Derin bir nefes aldığım sırada, ayağımın altındaki bir şeyin hareket ettiğini hissettim ve ayağımı yerden kaldırdım, kaldırmamla siyah renkte bir fare gördüm, korkup bende doğal olarak bağırdım, daha sonra sesimi duyan bir sürü kurtun ulumaya başlaması ile nerdeyse korkudan ölüyorum.

Kısa bir şok geçirdikten hemen sonra eve doğru hızla koşarken üzerime aniden ağzından kanlar akan ve boğazında çizik olan bir kurt atladı, neredeyse tüm ağırlığı üzerimdeydi; ağzından akan kanlar yüzümü kirletiyordu. Yavaş yavaş etraf kararmaya başladı, uzaklardan bir kurt sesi geldi. Başıma vuran ağrıyla kendimi karanlığa bıraktım...

"Okuduğunuz için teşekkür ederim, lütfen yorum yapmayı ve hikayeyi beğenmeyi unutmayın :)"

Fiery Wrath: LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin