~3.Bölüm:Saf ve Kanlı Bir Kırmızı~

10 1 0
                                    

Bana bir bardak su getirdi ve içmemi söyledi, bende elim titrerken suyu almaya çalıştım ve su elimden kayıp yere döküldü, özür diledim ve temizleyebileceğimi söyledim.

"Lütfen sadece otur."dedi.

Bende arkadaşımı yani o-onu öldüren şeyin dışarıda olduğunu ve onu gördüğümü söyledim.

Camdan dışarı bakmak için camın kenarına gitti, kurt cama doğru atladı ve cam kırıldı adamı boğazını koparırken gözlerinin kıpkırmızı olduğu gördüm, korkudan bir anlık şoka uğradım daha sonra koşar adımlarla ile evin üst katına çıktım ve banyoya girdim çünkü banyolarda her zaman bir kilit olur.

Kapıyı kilitleyip camdan dışarı çıktım ve etrafta kimse olmadığı için yardım istemek mantıksız geldi.

Nefes nefese kalmıştım, kaburgamdaki ezikler daha yeniydi nefes alıp verirken ağrıyordu en yakın çatı iki metre ötedeki nasıl atlayabilirdim ki? Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapandıktan sonra geriye doğru bir adım attım ve bir hayvan tarafından canlı canlı yenilmekten düşerek ölmeyi yeğlerim diye içimden geçirdim.

Koşarak karşı çatıya doğru ilerledim son anda elim ile su giderini tutabildim, tırmanmaya çalıştım o sırada banyonun kapısının kırıldığını duydum ve kendimi zorlayarak tırmandım, kurt benden sonra açık camdan çatıya çıktı. Buraya doğru atlamak için hazırlanıyordu.

Koşa koşa iki-üç yakın çatının üzerine atladım, diğer çatılar artık çok uzaktaydı bende yapabileceğim birşey kalmadı diyordum ve kurtun tam arkamda olduğunu görünce sonumun geldiğini düşündüm...

Fiery Wrath: LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin