נקודת מבט ג׳וליה
נכנסו לאולם כשאני עדיין אוחזת בידו של קרלו, לאונרדו לוקאס ניקולס אדוארד ואנדריאס היו מאחורינו, סרקו את האולם והיו דרוכים ומוכנים לכל איום שיצוץ.
העברתי את מבטי אל ידינו, ידו מקועקעת בצורה מושכת וורידים בולטים לאורך כף ידו, היד שלו גדולה וחמה, היד שלי נמצאת בתוך ידו, אני בוחנת את הטבעת הגדולה והעדינה שנמצאת על ידי, היא בולטת מאוד ומתאימה לשאר התכשיטים שאני עונדת.
אני מעבירה את המבט אל פניו בעוד שהוא מסתכל קדימה במבט דרוך וקר.הרבה אנשים מהמאפיה הגיעו כדי לברך אותם ואני הנהנתי במבט קר, לא הרשתי לעצמי להוריד את המסכה שלי, לא כאן.
היום נהפוך רשמית למאורסים.
על הנייר לפחות.
אני לא מתכוונת לעשות שום דבר שידרוש ממני, אני לא אהיה האישה הקטנה, אני לא אשב בבית כל היום ואחכה שהוא יחזור מהעבודה, אני לא מתכוונת לעשות שום דבר שלא ארצה בו.ניקו התיישב לצידי ״את חיוורת״ הוא ציין. ״תודה, נראלי?״ אני מחזירה בקול קר ״לא. הכל בסדר?״ הפנים שלו נשארות קרות בעוד העיניים שלו מראות מעט דאגה ״הכל בסדר ניקו אין לך מה לדאוג״ אני מחייכת חיוך קטן שמיד נמחק בשביל להרגיע אותו מעט. הוא עושה את אותו הדבר.
״אז, מתרגשת לחזור לשיקגו?״ הוא שואל בקול מעט ציני וגורם לי לגלגל את עיניי, וככה אנחנו ממשיכים לדבר.
נקודת מבט קרלו
פאק.
כל פאקינג גבר באולם הזה סורק את ארוסתי כאילו היא כלי משחק. היא לא שמה לב לזה כי היא עסוקה בשיחה עם ניקו אבל אני שולח לכל אחד מהם מבט רצחני והם מיד מסיטים את המבט בפחד.
הם צריכים להבין שהאישה הזאת שלי. שלי בלבד.כל גבר שיש לו עיניים רואה שהאישה הזאת היא יצירה של אלוהים בכבודו ובעצמו.
הפנים והגוף המשורטטים שלה..
פאק.נדפקתי לגמרי נכון?
נגיעה עדינה בכתפי גורמת לי להסב את מבטי שמאלה, ועיני פגשו בעיניים הכחולות, כחולות כמו הים, כמו השמיים, כמו.. ״קרלו.״ היא אומרת בקול שקוטע את מחשובתיי, אני ממשיך לבהות בעיניה ״כן ג׳וליה?״ אני עונה ״מתי אנחנו חוזרים לשיקגו?״ היא שואלת בקול מעט מהוסס, ״ישר אחרי סיום המסיבה, המטוס הפרטי כבר מחכה״ אני אומר והיא נושכת את שפתה בצורה כל כך פאקינג סקסית- פאק. אני חייב להפסיק עם המחשבות האלה.
״החתונה תתקיים בשיקגו?״ היא ממשיכה לשאול ״כן״ אני מחזיר. ״אני מבינה״ היא אומרת בקול מעט מבואס, פנייה נשארות קרות.
מסכה דומה לשלי ושל משפחתי.מוזיקת סלואו התחילה להתנגן ברמקולים, הרבה זוגות התחילו להתאסף סביב הרחבה בריקוד סלואו, והבנתי שזה מה שאני צריך לעשות.
הגשתי לג׳וליה את ידי ״שנרקוד?״ שאלתי היא חייכה חיוך קטן וקמה מהכיסא הנחתי את ידיי על מותניה וידיה עלו לכתפיי.
הסתכלנו אחד לשני בעיניים, כחול מתערבב עם ירוק.
YOU ARE READING
הנסיכה שלו
Romanceמה קורה כשהקאפו האכזרי ביותר שידעה שיקגו פוגש בנסיכה של המאפיה האיטלקית בניו יורק? פגישה מקרית בין השניים גורמת לרגשות חזקים לצוף ולבעיות להיווצר אך האם יש סיכוי לאהבה?