נקודת מבט קרלו
ג׳וליה ישנה במושב מולי במטוס, היא נראתה כל כך שלווה ורגועה.
לאחר מסיבת האירוסים נסענו לשדה התעופה, היא נפרדה מאחיה וראיתי שהיא על סף התפרקות, אני רואה כמה הוא חשוב לה, ואני אדאג שהם יפגשו לעיתים קרובות.
היא נרדמה בנסיעה לשדה התעופה לכן סחבתי אותה בעליה למטוס.״פאק״ לוקאס ממלמל כשהוא מתעורר, ״אני לא מבין איך היא יכולה לישון עם הנחירות האלה״ הוא משפשף את עיניו מעייפות כשהוא מסתכל על ג׳וליה ״כן אה״ אני מגחך, ״יש לך אטב כביסה במקרה? נשים לו על האף״ לוקאס אומר וגורם לי רק לצחוק יותר ״מה נראה לך שאני?״ אני אומר בטון משועשע. ניקו נוחר כמו בולדוזר.
אני שומע תזוזה ומסב את מבטי אל ג׳וליה, אני צופה בעיניה שלאט לאט נפקחות. היא משפשפת אותן ושואלת ״ישנתי הרבה?״ בקול צרוד משינה. פאק. היא פאקינג לוהטת.
״שעתיים בערך״ אני עונה.
היא מתרוממת בכיסאה, ״מתי נוחתים?״ אני סורק את מבטה לכמה שניות ״בקרוב.״ אני עונה קצרות ומחזיר את מבטי ללוקאס שנרדם כבר.״מה זה מי נוחר ככה?״ היא שואלת וגיחוך קטן נפלט מפיה ״ניקו.״ אני עונה ומונע מחיוך לצאת מבין שפתי ״למה אני לא מופתעת?״ היא אומרת בחיוך, גורמת לגיחוך קטן לצאת מבין שפתיי.
•••
נקודת מבט ג׳וליה
נחתנו בשיקגו ואנחנו בדרך לאחוזה.
אנטוני, החייל שהסיע אותנו פעם קודמת לשדה, לקח אותנו גם הפעם.
קרלו ישב ליד אנטוני במושב הנוסע ואני לוקאס לאונרדו וניקו ישבנו בהמשך המיניבוס.אני יושבת ליד לוקאס ומסובבת את ראשי בשביל לראות מאיפה מגיעות הנחירות האלה, אני רואה את ניקולס ישן ומניח את ראשו על כתפו של לאונרדו, שמנסה להזיז את ראשו במבט אדיש.
אני מגחכת ומחזירה את מבטי קדימה, לקרלו.קו הלסת המושך שלו והקעקועים בצווארו, אני לא יודעת מה עובר עליי.
מעולם לא באמת נמשכתי לגבר.
כל הגברים אותו דבר, דבילים חסרי מוח.
אבל הוא לא. הוא שונה...מחשבותיי נקטעו בעקבות כך שהגענו לאחוזה, יצאנו מהרכב כשניקו עדיין חצי ישן, קרלו שלח הנהון קצר לאנטוני כאות תודה, ואנטוני נסע לדרכו.
״סוף סוף בית״ לוקאס אומר ומתקדם לעבר הדלת לאונרדו מיד אחריו, וניקולס הולך לאט כשהוא עוד חצי ישן.
אני מסתכלת על קרלו שמרגיש את מבטי עליו ומסב את מבטו אליי ״את תיהי בסדר״ הוא אומר פתאום, אני לא יודעת מאיפה בא הצורך שלו להוריד את מפלס הלחץ שלי, אבל זה קצת עוזר.
עד שאני נזכרת שאני מתחתנת לשטן בכבודו ובעצמו. לאיש האכזרי ביותר שידעה המאפיה. לקרלו ארמני.
YOU ARE READING
הנסיכה שלו
Romansaמה קורה כשהקאפו האכזרי ביותר שידעה שיקגו פוגש בנסיכה של המאפיה האיטלקית בניו יורק? פגישה מקרית בין השניים גורמת לרגשות חזקים לצוף ולבעיות להיווצר אך האם יש סיכוי לאהבה?