☆2☆

61 10 0
                                    

2. Bölüm Krallık, Taht ve Taç

Evin kapısının çalınmasıyla oturuşumu dikleştirdim. Nefeslerim birbirine karıştı. Heyecan vücudumu kötü bir cadının büyüsü gibi sardı, beni sıktı. Nefesimin kesildiğini hissettim. Bugün o gün müydü? Buna hazır hissetmediğimden adım kadar eminim. 

Annem kapıya gittiğinde Hyunjin ve yanında bir kaç krallık askeri vardı. İçeri adımını attığında bakışlarımız buluştu. "Seo Changbin ve Seo Jisung." 

Jisung gülerek kapıya geldi. "Hoşgeldiniz." Hyunjin'i ve askerleri görünce gülümsemesi iki kat daha büyüdü. Sertçe yutkundu. "Kral seçimleri için mi?"

Hyunjin huzursuzca başını aşağı-yukarı salladı. Benim için endişeleniyordu. Buna gerek yoktu. Belki kral olamazdım ama kendimi koruyacak kadar tecrübem vardı. 

Ama Jisung... Ona zarar gelmesini istemiyordum. Bedenen incinirse, ya da ölürse... Onsuz ne yaparım? 

Ayağa kalkıp saçlarımı çekiştirdim. Derin bir nefes alıp kapıya yöneldim. 

"2 hafta yetecek kadar giyecek alın, yanınızda mutlaka hançer veya kendinizi koruyabilecek herhangi bir şey olsun." Hyunjin ikimize birden baktı. "15 dakikaya kadar burada olun."

Yavaş adımlarla odama gidiyordum. Jisung beni sollayarak odaya daha önce girdi. Odaya girdiğimde küçük çantama bir kaç bir şey sıkıstırdıktan sonra. Tekrar geldiğim yere döndüm. Jisung'ta hemen arkamdan geldi. 

Annem elini ikimizin omuzlarına koydu. "Kendinize çok dikkat edin. Lütfen." kollarımı annemin bedenine sardım. "Seni seviyorum Sakura."

Bir damla yaş düştü omzuma. Bedenlerimizi ayırdığımızda Jisung sarıldı bu sefer. "Sende kendine dikkat et. Bizim için endişelenme Sakura."

Onlarda ayrıldıktan sonra annem kapıyı kapattı. Hyunjin derin bir nefes verip arkasını döndü. "Krallık, taht ve taç için savaşacaksınız. Aranızda abi kardeş ilişkisi olabilir, ama bunu bir kenara bırakın. İkiniz bundan sonra birbirinize yabancısınız." 

Jisung'a baktığımda kafası yere eğikti. İkimizde birbirimize zarar vermek istemiyorduk. En azından öyle düşünüyorum.

"2 hafta içinde rakiplerinizi eleyerek kral olmaya hak kazanacaksınız. Yönetimde iki kral olacak, buda kadın rakibinizin olmadığı anlamına geliyor." boğazını temizledi. "Bazen sadece beden gücü yetmez, zeka gücünüzde olmalı. Rakiplerinizin aklına da girebilirsiniz. İş birliği yapabilirsiniz, veya çekilebilirsiniz. Tek bir yasak var zihin okumanız kesinlikle yasak. Rakiplerinizin stratejilerini çalarsanız sonunuz ölüm olur."

Parmağını şıklattı. Artık kampın önündeydik. "Ruh ikizlerinizle yarışma olasılığınızda var. Başarılar dilerim." 

Küçükken babamla buraya arenaları izlemeye gelirdik. Kapandıktan sonra kral ve kraliçe seçimlerine ev sahipliği yaptı. Yanına büyükçe bir bina yapıldı. Burası 2 hafta boyunca konaklayacağımız yerdi. 

Buna kendimi gram hazır hissetmiyorum. 

________________________:) 

Kendinize iyi bakın<3

Kendinize iyi bakın<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Two King | BinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin