bu kadarı yeterli...

46 17 37
                                    

Evettt geri döndük hadi bakalım bu kitabı yazmak için beni teşvik eden channies e teşekkürler ❤️❤️

Deponun içi soğuk ve küf kokuyordu açıkçası pek içaçıcı bir ortamda ağladığım söylenemez neyse insanların yanında o küçük düşürücü sözlerle ağlamaktan iyidir.

Depodan çıkarken teneffüs zilinin sesini duydum.heralde birinci ders bitmiş olmalıydı ahh öğretmenin aileme haber vermesi yetmiyormuş gibi birde ders kaçırmıştım öfff kahretmesin bu dünya bana karşımı.

Hızla merdivenleri çıkarak sınıfa gittim hiç kimsenin umrunda değildim nede olsa. Edna nın yanına geçip  oturdum bana nerdeydin bakışları atıyordu

"Öyle bakma bana"

"Nerdeydin Aida söyle"

"Yaa öff ne yapçan sen benim nerde olduğumu sen asıl derste ne işlediniz onu söyle"

"Ne işleyek işte boş edebiyat derslerinden biriydi neyse boşver sen onu bunuda okulda düzenlenecek bir yetenek yarışması varmış katılalım mı?"

"Yaa ne yapcaz biz yetenek gösterisini Edna yaa yeteneğimiz mi var bizim"

"ayy sen de hemen itiraz et yaa bir düşün ya illaki vardır bir yeteneğimiz"

"Ne bilim ben ne yeteneğim var bari ortak birşey bulakta ikimiz birlikte katılalım uğraşamam  valla şimdi yetenek gösterisiyle"

"Hmmm o zaman... şarkı söyleyelim"

"Şarkı -sen -ben aynen canım"

"Akrobatik haraketler?"

"Ya Allah ını seversen sen önünü göremeyip direğe kafayı çarpıp hastanede sabahlamış insansın ne akrobatiğinden bahsediyorsun"

"O zamannnn ... buldum buna asla hayır diyemeyecek sin"

"Neymiş bakalım süper zeka Edna"

"T-E-K-V-A-N-D-O"

"Vayy cidden beni iyi tanıyorsun aferin taktir ettim"

" ee nediyorsun"

"Tabikide evet kızım tekvando hayatım benim ayy çok heyecanlandım kızzz valla takdir ettim ama cidden iyi yerden vurdun"

"Hııh tabi bilicem sonuçta 5 senelik arkadaşınım canım"

"Tamam tamam hemen havalanma ne zaman mış bu yetenek yarışması"

"15 eylül salı günü yani önümüzdeki hafta hafta sonu size gelirim birlikte spor salonuna gider çalışırız olur mu?"

"Hay aklınla bir yaşa Edna olur olur kesin gidek çalışak"

"İyi o zaman şimdi ders biyoloji aç bakem kitabını canım benim yaptın mı ödevini"

"Hee ödev mi vardı?"

"Yapmadın di mi?"

"Eeee şimdi aslında şöyleki.....öffff tamam yapmadım"

"Tahmin etmiştim neyse hadi hoca gelene kadar benden yazda yine yeme azar valla bu kaçıncı eksin Allah bilir"

"Canım benim yaa ver ver hemen yazarım şimdi"

....…………………

Günün geri kalanında dersler bitmek bilmedi sanki biri akreple yelkovanı saate yapıştırmış gibi anamız ağladı okul bitene kadar

Neyse ki sonunda dersler bittiğinde saat 12 olmuştu sonunda şu okul denilen hapishaneden çıkabilmiştim çok şükür

"Ohh be sonunda ya bir an hiç bitmeyecek sandım"

"Valla ne yalan bende hoca sanki mal a anlatır gibi yavaş yavaş anlatıyor sanki anlamıyorum"

"Öff neyse benim hemen eve gitmem lazım bugünde geç kalırsam artık annemin dilinden kurtulamam hadi byyy"

"İyi o zaman sana yazarım bak cevap ver haa"

"Her tamam tamam veririm görüşürüz"

"Görüşürüzz"

Ednadan ayrıldıktan sonra eve doğru hızlı adımlarla ilerledim yoksa cidden annemin dilinden kurtulamam
..................
Eve vardığımda salondan bağırışma sesleri geliyordu anahtarımı ve çantamı bir kenara atıp içeri doğru yöneldim annemle babam bir tartışmanın tam ortasındalardı biraz dinledikten sonra içeriye girdim

"Neler oluyor burada"

"Heh işte geldi senin çok çalışkan çocuğun"

Babam fazla imalı konuşuyordu sorumu tekrarladım

"Neler oluyor burada dedim"

"Ne olacak seni notların Aida bu notları nasıl açıklayacaksın hee birsürü devamsızlığında var sen okula gidiyorum ayağına nerelerde dolaşıyorsun bacaksız"

Babam bağıra bağıra beni aşagılıyordu

"Biz sen boş boş dolanıp ödevlerinide yok say  diyemi para veriyoruz bu okula cevap ver hee"

"Sakin ol Robert"

Annem babamı yatıştırmaya çalışıyordu bense gözlerimin dolmasını engellmeye titrek sesimle tek bir sözcük söyleyebildim"

"B -ben s-sadece"

Bunları söyledikten sonra mutlak sahne gerçekleşti koşarak dışarı çıktım zaten biraz daha orada dursam göz yaşlarıma engel olamazdım yeterliydi bukadarı bukadarı yeterliydi hatta fazlaydı bile...
❤️❤️❤️❤️❤️
Evettt nasıl buldunuz bölümü biliyorum çok kaçıyoruz ama emin olun bu bir başka olucak bu arada yorum yazan okuruma çok teşekkür ediyorum şuan ismini hatırlamıyorum ama o kendini biliyor çok sağol canım❤️







KİMSENİN YANINDA AĞLAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin