5

813 75 125
                                    

Yoongi'nin sözlerinden sonra Taehyung yumruğunu hızla masaya geçirdi. 

"Bu aptallığı kesin artık yoksa oğlunuza kesik başınızı gönderirim"

Kuzey sürüsünün kurtları ona doğru hırladığında Güney topraklarında olduklarını unutmuş gibiydiler, elini kaldırdı kral.

"FAHİŞE OLAN SENİN OMEGAN! BAŞKA ALFAYA KAÇAN O, BELKİ DE BANA YETMEDİĞİN GİBİ ONA DA YETMEMİŞSİNDİ-"

Hiddetle yere düşmüştü Yoongi, göğüs kafesi kırılıyor gibiydi. Taehyung sandalyeyi fırlatmıştı. Bu birleşme olmayacaktı. Başka hiçbir şey düşünemiyordu. Yediği ihaneti affedemiyordu.

"Bu günahın bedelini birileri ödemeli"

"Taehyung sakin ol"

"Lütfen mantıklı düşün, sürekli bunu konuşuyoruz bir kez olsun içinde ki vahşiye durmasını söyle"

Hoseok endişe ile yerdeki omegaya baktı.

"Ona acı çektiriyorsun"

Taehyung'un gözleri Yoongi'ye anlık değmiş geri çekmişti.

"Çeksin. Zaten benimle evlenmeye niyeti yok!"

"Onun ne suçu var Taehyung? O da senin gibi!"

"Ona acı çektirmek içinde ki acıyı öfkeyi tüketmeyecek, kimseye bir faydası olmayacak"

"BİRİ BİR BEDEL ÖDEMELİ!"

Diye bağırdı Taehyung, baskın alfa olmasının etkisiyle feromonları buradaki herkesi etkiliyordu. Bununla ilk kez karşılaşan Kuzey kurtları endişeyle birbirlerine bakıyorlardı. Taehyung, yeniden üzerine basa basa korkutucu bir ses tonuyla söyledi.

"BİRİ. BUNU. ÖDEMELİ."

Dedi masaya yumruklarını yeniden vururken, sinirden deliriyordu.

"Ne seni dindirecek Taehyung?"

"SÜRÜNÜZÜN YOK OLMASI O ŞEREFSİZLERİN GÖZÜ ÖNÜNDE TÜM HERKESİ PARAMPARÇA ETMEK"

"Sen hastasın"

Dedi titrek bir nefesle Jungkook. İnanamaz şekilde kafasını iki yana salladı ve yerinden ayaklandı. Buna daha fazla katlanmak ona zor geliyordu. Doğduğundan beri bu herifle uğraşıyordu.

"Beni bu hale Jin getirdi"

Jungkook kafasını iki yana salladı ardından ona döndü ve parmağı ile Taehyung'u gösterdi. Dişlerinin arasından resmen tıslayarak onun gözlerinin içine bakıp konuştu;

"Sen hep kötüydün"

Gözleri dolmuştu Taehyung'un. Titrek bir şekilde nefesini verdi. Elleri titriyordu. 

"Senin yüzünden küçüklüğünden beri hep acı çekti, özellikle sevgili ailen sayesinde"

Kraliçe üzüntüyle gözyaşına boğulurken, kral elinin altında ki yeri sıktı.

"ONU SEVİYORDUM!"

"HAYIR SEVMİYORDUN! SADECE SANA SEVMEN SÖYLENMİŞTİ! SEN SEVMİYORDUN SEN ÂŞIK DEĞİLDİN!"

"AŞK NE?!"

"TABİ BİLMEZSİN, KİMSE SANA OMEGANA KARŞI YUMUŞAK OLMANI ÖĞRETEMEDİ AMA SIRF ALTINDA ÖLMESİN DİYE ONUN VÜCUDUMU DAYANIKLI HALE GETİRMEYE ÇALIŞTILAR. KİMSE SANA OMEGANI ÖPÜCÜKLERE BOĞMANI SEVMENİ SARMANI ÖĞRETMEDİ ONUN YERİNE ONA SENİ NASIL BAŞTAN ÇIKARSI GEREKTİĞİ ÖĞRETİLDİ ÇÜNKÜ SEN YABANİ BİR HAYVANSIN"

Taehyung titriyordu, resmen gökyüzünü delen bir gök gürültüsünü andıran şekilde hırladı. Diğerlerinin aksine en az onun kadar deli olan Jungkook'u etkilemişe benzemiyordu. Onunla yumruk yumruğa bile girişmeye hazırdı. Sivrilen dişleriyle masaya bedenini yasladı.

Wolfish | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin