1
Taehyung vahşi değildi ama içerisinde ki alfa vahşiden de öte dünyaya gönderilmiş cellat gibiydi. Kan yerine kurtboğan akıyordu sanki damarlarından. Öylesine zehirliyordu ki her şeyi. Yine de her şeyin içerisinde olduğu gibi onun da içerisinde iyilik vardı. Kurdu ortaya çıkana kadar olan sürede nahif biriydi. Hizmetkârlarına iyi davranır, gülümser ve eğitimlerine önem verirdi. Güzel resimler yapardı. Kendisine seçilen omegayı gördüğünde onu dünya üzerindeki en mutlu omega yapacağını söylemişti. Ta ki kurdu uyanıp, omeganın gözlerinden yaşlar eksilmeyene kadar.
Odanın ortasında bir kar tanesi gibi dikili kalan Yoongi, kendisine dönen beden ile olduğu yerde çakılı kalmaya devam etti. Birkaç adımda yanına gelen alfa çenesini kavradı. Yoongi, tırnaklarını avuç içine batıyor ve onları kanatıyordu. Taehyung'un gözlerinin içerisine bakmaya devam etti. Omegasının mavi pırıltılarına sahip minik siyah gözleri çektiği sürme ile daha da ilgi çekiciydi.
"Demek o sensin"
Dedi sivri dişlerini yalayarak, Yoongi'nin yüzünün her yerini incelerken.
"Yoongi, adın buydu değil mi?"
O kadar baskındı ki Taehyung, Yoongi sinirlense bile harekete geçemiyordu. Sakince kafa salladı.
"Benim karanlığımda parlaya bilecek misin Yoongi?"
Dudakları yukarı kıvrıldı sonra, bu gülümsemenin şeytanice olduğunu düşündü.
"Hiç sanmıyorum"
Kafasını eğip burnunu Yoongi'nin boynuna sürttü aldığı vanilya kokusu içini kıpırdattı. Yoongi'nin feromonlarına sahip çıkamadığını anlaması zor olmamıştı. Yine de koku yeterli değildi, sanki karşısında ki beden boş bir ceviz kabuğu gibiydi. Titremekten başka tepki vermiyordu.
"Omega"
Dedi Yoongi'nin kaşları ince bir çizgi halinde çatılırken, Taehyung büyük eliyle onun küçük yüzünü sarmış ve başparmağı ile alt dudağını okşamıştı. Parmağına bulaşan çilek kokulu ruju hissetmişti.
"Çekil aradan Yoongi"
Dediğinde anlamsızca ona baktı Yoongi, derken gözlerinin arasında ki kızıllıkları gördü.
"Omega"
Dedi tekrardan hafif hırıltıyla. Alfa sesi, Yoongi'nin tüm tüylerinin diken diken olmasına neden olmuştu. Omega ise çok korkuyordu, onu hissetmekte bile zorluk çeken Yoongi yutkundu. Karşısında ki bedenin gittikçe daha ağır tarçın koktuğunu ve gözlerinin kızardığını görebiliyordu. Omegası alfaya cevap vermiyordu, çünkü ölümüne korkuyordu! Ama alfa bu saygısızlığa tahammülü yok gibiydi.
"Buraya gel, seni aciz korkak omega"
Elini karşıdakinin çelik kadar sert göğsüne koydu.
"Korkutuyorsun"
Dedi Yoongi belli belirsiz, aciz değildi ama yaşadığı şiddetli şeyler şu an bayılmasına neden olacak gibiydi. Birazcık, birazcık şefkat görseydi, tatlı dil duysaydı belki omegası korkmazdı. İyice koyulaşan ve parlayan korkutucu bir kırmızıya döndüğünde gözleri hiddetle neredeyse kükreyerek omegayı çağırdı. Yoongi'nin gözleri bir anda mavinin en çarpıcı tonunu aldığında Alfanın bir an için kalbinin durduğunu hissetti. Bunu beklemiyordu.
"Omega"
Dedi Alfa, şu an Taehyung ve Yoongi olmaktan çok uzaktaydılar ama oradaydılar aynı zamanda. Taehyung, ellerini Yoongi'nin beline indirdi ve onu kendisine çekti. Eşini tanımak istiyordu bu yüzden tüm bedeniyle onun bedenini kaplıyordu. Yoongi ise yaşla dolduğu için parlayan gözlerinin arasından sadece onun gözlerine bakabiliyordu. Alfa kafasını ona doğru eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfish | TaeGi
FanfictionOmega Min Yoongi, Vahşi Alfa Kim Taehyung'a eş olmak zorunda kalır.