Adalet neydi adalet bir insanın dağıttığı yargımı?yoksa bir devletin adaletimiydi adalet bunlardan hiçbiri değildi adalet haklıların gün yüzüne çıkartılması haksızların bir kuyunun içine hapsedilmesiydi ancak her zaman haklılar adaleti tadamazdı...
Evet belkide herkes adaletin ne olduğunu biliyordu ancak bu hikaye size adaletin nasıl işlediğini sorgulatacak..iyi okumalar:)
2 Yıl Önce...
Bugün mahkemem vardı ve haklıyla suçluya karar verilecekti ama ben bugün istemediğim bir şekilde haklıyı suçslu olarak gösterecektim buna zorunluydum bunu yapmazsam kardeşimi bir daha göremiyecektim ve ona hapis cezası vermeyecektim...daha kötü bir şekilde o haklının idam edilmesini sağlıyacaktım bu canımı yakıyordu kalbim sıkışıyo ve terlemeye başlıyordum sonunda salona girdik avukatlar yerini haklı ve haksızlar yeri hakim yerini ve ben savcı olarak yerimi aldım.Suçlu duruma düşürmeme gereken kişinin adı Ecrin Darlıydı daha genç ve güzeldi yaşı dosyasından okuduğuma göre 24 dü böyle genç bir kızı kim öldürmek isterki hangi psikopat ama bu kızı öldürmek isteyen kişi bence gerçekten üst düzey bir psikopattı .
Mahkeme bitti ve Ecrin Darlının idamına karar verildi...
Ecrinin bir abisi vardı şuan sinir krizi geçiriyor olmalıydı.Günümüz
Arabama yaklaşırken ensemde bir yanma hissettim ve gözlerime o karanlık perde ini verdi bir düşman daha...bir kan davası.
Bir odada uyanmıştım büyük ve ilginçti bu oda ha.. bu ecrinin odasıydı daha önceden onun hakkında bir belge imzalatmak için onun evine gelmiştim ve ecrinin sadece abisi vardı galiba kardeşinin intikamını almak istiyordu.Birden kapı açıldı ve içeri bir adam girdi. bu nasıl boy pos asalet ama bu adam ecrinin abisi olmaz değilmi?.adam bana bakıyordu ve konuşmaya başladı"Burda neden olduğunu biliyorsundur herhalde"dediğine onay vermek için kafamı aşşağı yukarı olmak üzere salladım "Güzel"dedi ve bana doğru yaklaştı "Senden kardeşimin intikamını alacağım Dolunay Korel"diyi verdi ismimi nerden biliyordu?"Hey cevap versene dilsizmisin sen?"diyince artık dayanamadım "Tabiki dilsiz değilim ağzınızı toplayın yakışıklı beyefendi"dedim ama dediğimdende utanmıyorum birkere "Demek dilsiz değilsin ozaman konuşsan iyi edersin çünkü bir kaç gün sonra ağzını bile kıpırdatamayacaksın"dedi birden ne nedemeye çalışıyor bu pezevenk"Nedemeye çalışıyorsun tam anlayamadımda"dedim ama o çoktan onu anladığımı anlamıştı"Hey sana diyorum pislik bana napabileceğini sanıyorsun!"diye bağırmaya başladım"Yeter!kes kim olduğunu ne yaptığını herşeyini biliyorum ve ne dediğimi çok iyi anladın"diyerek odadan çıktı bende dayanamadım ve yataktan kalktım kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açmaya çalıştım ama bu orospu çocuğu kapıyı kilitmişti tabi dolunay senden akıllısı var yani okadarda değil"Açın kapıyı! Açın lütfen gitmek istiyorum!"diye tekrar bağırmaya başladım ama kimse duymadı kimse kapıyı açmadı "Of yeter be acıktım bana yemek getirin madem kaçırıyosunuz işinizi düzgün yapın bari!"diye yeniden bağırdım bu sefer kapı sertçe açıldı ve yine o adam elinde bir tepsi ile geldi "Sabahtan beri cırlıyosun şunları yede ağzın boş kalmasın sonra cır cır bağrıyosun"diyerek odadan çıktı bende zıkkımlanmaya başladım tabi aç kalırsam bu pisliklerin evinde ölürdüm ve bu bu evde yapmak istemediğim bir şeydi zaten adamda pek soğuk ama yakışıklı yalan söyleyemem bunun hakkında hadi ama dolunay kendine gel o adam seni kaçırdı!.
Devam edecek...
Sıradaki bölüm için takipte kalın😘 ve hikayeyi beğendinizmi?