Hikayeni atmamdan nerdeyse bir gün geçmişti ve arkdaşlarım ile birlikte başladığım kayıtlar ise akşama kadar uzamıştı. Kamera arkasındaki Ece masanın arkasına geçmemiz gerektiğini söyledi."Bir, iki, üç kayıt"
"Eveet arkadaşlar saat nerdeyse 9a geliyor. Biz ise 3 saattir paketleri açıyoruz" Telefonun ekranın açıp saati kameranın önünde salladım. Yanımdaki Nisa kameraya sırıtıp bilmiş bilmiş sırıttı. Aslında nasıl patavatsızlık yapacağını merak ediyordum.
"Diyorum ki, şimdiye kadar neler gönderildi onlara göz atalım Eva ne dersin?" Zaten videonu editlerken bu kısımları keseceğim için rahat rahat tepkimi gösterebiliyordum.
"Bakalım" yüzündeki sırıtışın artışı onun bu işlere olan merakının fazla olduğunu bir kez daha kanıtlamışdı bana. Açılmış paketlerin yanına ilerledi ve rastgele bir forma aldı. Kamera ile göz kontağı kurup youtuber edası ile konuşmaya başladı.
"Arkadaşlar onlarca paket açtık ama bir çoğundan aynı şey çıktı" elindeki formayı sallamaya başladı.
"Fenerbahçe forması. Hayır yani bilmiyorum Eva futbol izlemiyor niye forma gönderdiniz ki? Şöyle bir şeyde var yalnız Fenerbahçe forması yok Ajax formasıda var burda" Bana bakarak ima ile konuşması ve sözleri güldürmüştü beni yalan yok. Ama gerçekten ben bu kadar forma ile ne yapacağım. Çoğuda orjinal formaydı.
"Hadi hadi diğer paketler daha kaldı Nisacım" yaklaşık iki saat sonra bütün paketler açılmış ve videoda bitmişti ufak tefek editlenecek hisseleri saymazsak.
"Eva sen git uyu istersen biz kalan partları hazırlarız"
"Canımsınız" Nisa ve Eceye öpücük atıp hızla odama koştum. Telefonumdan alarmı ayarlayıp yatağıma uzandım.
(...)
Sabah kaçtı hiç bir fikrim yoktu ama alarmdan önce beni uyandıran şey fazlasıyla sinirimi bozmuştu. Yayında yaşadığım şeyden sonra gelen bildirimler bir nebze azalmıştı bu günlerde. Ama şimdi yine gelen ard arda bildirim sesleri merak etmeme sebep oldu. Telefonumu açtığımda karşılaştığım şey beni şoka uğrattı.
"Ben bu kısmı kesmemişmiydim?" Sonra aklıma gelen şeyle ağzımdan kaçan arkadaşlarımın şahsına olan fütürsuzca yollanan küfürler aslında bir kez daha kendi işimi onlara bırakmamam gerektiğini kanıtladı. Bildirimler arasındaki bir mesaj dikkatimi çekmişti. Yine yazmıştı.
Dusantadic
Eee beğendin mi formaları?Ah pardon formalarımı?
Eva.se
Geç kaldın akşam hepsini çöpe attımDusantadic
Atmayacağını ikimizde biliyoruzEva.se
Niye? Bayada attımDusantadic
Ne bileyim ben bu kadar formayı giymiyorum ama belki birilerine hediye edebilirim dersin sandımYaşına veriyorum bu davranışını
Eva.se
Kime verebilirizki?Dusantadic
Elindeki formaların çoğu orjinal forma alamayanlara hediye edebilirdin meselaAma attın sen
Eva.se
Olur aslındaDusantadic
Attın onları kızım ne oluru?Eva.se
Ya tamam yaptığım çoçukluk yüzünden utandım, yerin dibine girdim rahatladın mı Dusan?Şimdi nasıl formaları onlara ulaştıracağım hakkında fikir ver
Dusantadic
Bu konu hakkında takım arkadaşımla konuşmam gerekEva.se
Kim?Jayden mı? Osayi mi?
Dusantadic
İkiside değil!Arkadaşımla konuştuktan sonra sana yazarım
Eva.se
Zaten bana yazmak için bahane arıyorsun bunun içinde yaz bakalım
💅💅Dusantadic
Küçük kızlarla kavgaya tutuşmamŞanslısın
Eva.se
Eeh yeter gidip kahvaltı etmem gerekAma ben seninle uğaraşıyorum sevgili dede
Dusantadic
Bu saate kahvaltı mı olur?Ben öğlen arası yaptım bile?
Eva.se
Şuan çok utandımGidip utancımdan uykuya dalacağım
Dusantadic
Utanmaz küçük kız