Eva kapının önüde öylece dikilmiş, zili çalmıyordu. Son defa telefon kamerasını açıp saçını ve makyajını kontrol etti.
"Tamam ya hazırıım" kendi kendini motive ettikten sonra zile basıp kapının açılmasını bekledi. Kapını ev sahibi Osayi açtı ve karşısındaki kızı gördüğünde yüzünü samimi bir gülüş kapladı.
"Heey dostum seni karşımda canlı canlı görmek beni ne kadar mutlu etti tahmin edemezsin" Eva Hatay maçından sonra futbolcular ile görüşdüğünde tabiikide Osayi ile çok iyi anlaşmıştı ve ayaküstü sohbet ettiklerinde Osayi yapıcakları oyun gecesine Evanıda davet etti. Eva anın heyecanı ile kabul etsede şimdi hiç tanımadığı insanlarla aynı ortamda bulunmak onu gericeğini biliyordu
"Beyler ve hanımlar konuklarımızdan biride teşrif ettiğine göre her şey tamam" Osayi salona dönüp konuştuğunda her kesin gözü ikiliye çevrildi. Eva ilk başta hiç tanımadığı insanlar arasında gergin hissedeceğini düşünüyordu ama yanına gelip sanki ikinci defa karşılaştıkları biri değilmiş gibi sanki yıllardır arkdaşlık ettikleri biriymiş gibi davrandıklarında Evada hemen kaynaşmıştı onlar ile.
(...)
"Ben bu oyunda hepinizi yenerim kardeşim ağlamayın" İrfan bu cümlesini özgüvenini belli eden bir gülüş ile süslediğinde diğerleri hafif tırsmışa benziyordu. Tam galibiyetini ilan ediceği sırada yanındaki eşi konuşmaya başladı ve her kesi şaşırtmayı başrdı.
"Karşıdurmaya var mısın?" Her kes şaşırdığını belli eden abartı ifadelerini ve Gözdenin kazanacağına dair şeyler söylüyordu. Evada onları gülerek izlediği sırada gözleri yan koltukta oturan adama kaydı. Tekli koltukta resmen yayılarak oturan adam ellerini başının arkasında birleştirmiş, bacaklarını ikiye açmıştı. Arada İrfana kaybetmemesi için taktikleri veriyor sonra ise her kes gibi o da takım arkadaşı ile dalga geçiyordu. Üzerindeki gözlerin farkında olan Dusan gözlerini genç kıza çevirdiğinde yakalanan kız hızla gözlerini başka yere çevirdi. Bu hareketi Dusanın dudaklarının kıvrılmasına sebeb oldu. Kızın mesajlaşmalarının aksine yüzyüzeyken daha utangaç olması Dusanı güldürtmüştü. Cebindeki telefonu çıkartıp, parmaklarını telefon üzerinde gezdirdi.
______________
Dusantadic
Yüzüme bakamıyorsun
:)Eva.se
Atma şu piç gülüşünüDusantadic
Boş ver gülücüğü falan yüzüme niye bakmıyorsun?Yoksa utanıyor musun benden?
Eva.se
Ne alaka?Dusantadic
Bilmem öyle tespit ettim benGeldiğinden beri benden kaçmanın başka açıklaması var mı?
Seen
Bende öyle düşünmüştüm
Eva.se
Sırıtmayazma
__________________
Eva telefonunu kenara bırakıp gözucu Dusana baktı. Yüzündeki gülümsemeyi gizlemeye çalışıyordu am nafile her kesin gözü ikili arasında mekik dokuyordu.
Bir saat sonra Dusan bıkkınlıkla gözlerini oyun oynayan ve bundan sıkılmayan arkadaşları ve Evanın üzerinde gezdirdi. Kız ile konuşmak için an kovalıyordu ama arkadaşları buna izin vermiyordu resmen. Osayi kaçıncı kez yenilmişti Evaya karşı kesin rakam yoktu ama yenilgiden bıkıp Sebastiana bırakmıştı oyun konsulunu. Dusan gülerek oyun oynayan ikilihe kitlenmişti resmen. Onu sohbete çekmeye çalışan İrfanı görmezden geliyordu