eva.se: 💌💗
Liked by dusantadic, brightsamuel21 and 135.24 others
_____________jaydenoosterwolde:🔥💫
x282: abla tadici nereye götürüyosun?
↪️eva.se: kaçırıyorum ablasıComments on this post have been limited.
______________Eva elindeki telefonun çekilmesi ile başını kaldırdı, tam isyan ediceği sırada Dusan ondan erken davrandı
"Eva geldik"
"Telefonumu ver" Dusan kızı takmayıp telefonu cebine attı ve arabadan indi. Dışarıdan ona öldürücü bakışlar atan kızı daha da sinir edip eliyle arabadan inmesi gerektiğini işaret etti.
"Centilmenliğiniz diyorum gözlerimi yaşarttı Dusan bey" arabanın kapısını sertce örttüğünde Dusanın yüzündeki ifade Evanın sinirini almıştı. Dusan geri dönüp kapını kontrol ettiğinde Eva gizletmeye çalıştığı gülümseme ile azıcık ileride bekliyordu onu.
"Ay inanıyor musun elimden kaydı yoksa ben senin biricik arabana öyle yapar mıyım?" yalandan yaptığı üzgün ifade Dusanı inandırma çabasında değildi. Dusanda gözlerini kısarak onu incelediğinde inanmışa benzemiyordu
"Hadi hadi İsmail hoca bizi bekliyor"
...
Geçen hafta yaşanan olaydan sonra daha doğrusu takımın Evanı İsmail hocanın önüne atmasından sonra garip şekilde İsmail hoca ve Eva çok iyi anlaşmıştı. Sürekli atışan Dusan ve Evanı sevgili sanması ise geceni takım için daha heyecanlı yapmıştı. Takımca her kesin bu körüklemesi ise İsmail hocanın şüphelerini iyice artırdı. Eline düşen bu kadar kozdan sonra İsmail hoca durur mu? Trabzon maçı öncesi balık tutma planına Evanıda dahil etti. Şuan Eva yine Dusanı sinir etmek için kabul ettiği etkinliğin parçası olmuştu. İsmail hoca ile kısa sohbetten sonra hoca 'Becao ve Fredin MR sonuçları için hastaneye gideceğim ama siz planınız bozmayın hatta Emre sizinle gelsin" diyip hastaneye gitmişti.
...
"Giysene şu tulumu" Emre 2 saatir Evaya balıkcı tulumunu giydirmeye çalışan Dusanı ve giymemekte ısrar eden Evanı gülerek izliyordu"Ya hayır giymek istemiyorum. Kombinim bozulur, çok kötü görünürüm içinde" Dusan çoçuk gibi mızmızlanan Evaya cevap verreceği sırada yüzünü inceledikten sonra ciddiliyini sorguladı. Ciddi olduğunu anladığında bir kaç addımda yanına yaklaştı
"Şaka yapıyor olmalısın çuval giysen bile yakışır sana" Eva duyduğu şey ile gözleri Emreye gittiğinde çoçuğun utanıp teknenin diğer tarafına adımladığını gördü. Hâlâ dibindeki adamı ittirerek kendinden uzaklaştırmak istesede nafile.
"Çoçuğun yanında yapma şöyle şeyler" fısıldayarak söylediği şey Dusanı güldürmüştü
"Niye?" sorduğu soru cevabını öyrenmek için verilen bir sorudan ziyade Evanı daha da sıkıştırmak içindi. Biraz daha yaklaşıp burnunu kızın yüzüne sürttü.