9.bölüm

537 10 0
                                    

İçeri uğurun girmesiyle bade hızla gözyaşlarını sildi "buyrun ağam bir isteğinizmi vardır" uğur kazıma baktı konuştuklarımızı heşreyi duymuştum ama bilmezlikten gelerek "su içecektim" kazım korkuyla tebessüm ederek "tabi ağam, bade su ver ağana"
Uğur badeye baktı ve ondan birkez daha etkilendi çok güzel bir kızdı bade fakat güzelliği yüzünden hep başı belaya girerdi onu hayranlıkla izleyen uğur suyu elinden alırken parmaklarına farketmeden dokununca bade korkuyla elini çekti ve bardak yere düşmesiyle kırıldı kazım sinirden çıldırmış bir şekilde "kusura bakmayın ağam kızım biraz sakardır" uğur hemen "badenin değil benim hatam elimden yanlışlıkla kaydı kusura bakmayın" bade onun ağzından ismini duyunca elleri titremeye kalbi hızlı atmaya başlamıştı ve tekrar korkuyordu aynı şeylerin yaşamasına babasının onu tekrar evlendirmesinden korkuyordu evet miranın aşirete büyüktü ama uğurun aşireti onların 30 katıydı ve çok korkuyordu...

Kazım içeri gittikten sonra bade yere eğilmiş can parçalarını toplarken uğurda onun yanına eğilip bade'nin
Güzel yüzüne baktı "bade"
kafasını hafif kaldırmasıyla burun buruna olduklarını gören bade hemen geri çekilip "e-efendim ağam"
Demesiyle "çok güzelsin" dedi uğur. bade korkarak yerinden sıçradı ve uğurdan en uzak köşeye çekildi "hayır, sen yanlış anladın ben sadece itiraf etmeyi severim" badenin üstüne gelen uğur "bade sen iyimisin" bade hızlı nefes alışverişini düzene sokmaya çalışırken "ağam uzak durun benden evliyim ben, bir namusum var lütfen" uğur orada öylece kalırken bade hızla büyük mutfaktan çıkıp salona girdi "baba ben gideyim artık miran yarım saat sonra geleceğini söylemişti" kazım memnuniyetle "tamam kızım dikkat et" bade başını sallayıp dışarı çıktığında arka bahçeye oturup ağlamaya başladı miranın gelmesine 20 dakikka vardı ama evden kurtulmak için miranın bahane etmişti bade, elleriyle bacaklarını karnına çekip sessizce ağladı fakat bilmediği birşey vardı uğur onu izliyordu...

Töre | Zorla Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin