Multimediada Özgür
Manolya'ya tokat atıldığı zamanda Özgür'den
Gözlerimi açtığımda saat daha altı buçuktu.Yine rüyamda Manolyamı görmüştüm.Mavi gözleriyle bana bakıyordu.Hiçbir zaman aklımdan çıkmayan mavi gözleriyle... Hiçbir zaman aklımdan çımamıştı Manolyam çıkamazdı da zaten kim unuturdu ki çocukluk aşkını?
Güven'le konuşup onu soruyordum ama çok merak ediyorum.Sormam yetmiyor onu görüp sarılmak istiyorum .Gözlerinde güveni ve huzuru görmek istiyordum.Bana sarılan ellerini hissetmek istiyordum.
Düşüncelerime o kadar dalmışım ki kapının pat diye açılmasıyla yataktan sıçredım. Yeni işe başlayan hizmetçinin odama pat diye girmesine kim izin veriyordu.
"Özgür.....Bey,anneniz sizi kahvaltıya bekliyor"dedi dudak büzerek.Kendini seksi sanan hali hayli komikti.
"Sen ne hakla odama kapıyı çalmadan girersin?Selin miydi?"Dediğim şeye bozulduğu belliydi hareketlerinden.
"Özür dilerim efendim.Adım Simay."
"Bir daha olmasın SİMAY."
"Peki efendim."deyip odadan çıktı.
Saat yedi buçuğa feliyordu. Hemen banyoya gidip duşumu aldım. Üzerime okul formasını giyinip aşşağıya indim.
"Günaydın oğluşum"Tabiki de annemdi.
"Günaydın anne"Dedim en soğuk sesimle. Beni Manolya'nın yanından aldıkları günden beri böyleydim onlara karşı.
Kahvaltımı sessizce yapıp evden çıktım.Arabaya bindiğim de telefon sesiyle irkildim.Tabiki de Tarçındı.
"Ne var ?"
"Sana da günaydın abicim"Demesiyle gözlerimi devirdim.
"Sadede gel Tarçın"
"Abi bugün okulu asıp bizimkilerle bir yerlere gidelim diyoruz"Tarçın okul deyince aklıma Güven geldi.
"Tarçın siz bir yerlere gidin şuan işim var ben sizi arar nerede olduğunuzu öğrenirim."deyipo telefonu suratına kapattım.
Hemen Güven'i aradım. İçimde kötü bir his aramam gerektiğini söylüyordu.Üçüncü çalışta açtı.
"Alo kardeşim."
"Alo naber Güven?"
"İyidir kardeşim senden naber?"
"Her zaman ki gibi. Nerdesin?"
"Evdeyim hayırdır ne oldu?"
"Ben bir şey duydum kadının biri Manolya'ya tokat atmış kim lan o kadın şu olayı bi anlatsana bana"
"Ya Manolya ön sırada oturuyor hoca derse geldi Manolya da ayağa kalkacaktı.Sonra hoca Manolya'nın ayağına takıldı ve düştü. Ve kalkar kalkmaz Manolya'ya tokat attı."
"Kız bir şey yapmamış ki o kadın hala okulda mı?"dedim sinirlenerek.Güven anlamış olacak ki sakin bir tonda
"Evet Manolya'nın babası kadını okuldan attıracaktı ama Manolya kabul etmedi."
"Ne demek kabul etmedi ya"Sinirlerimi bastırmaya çalışarak.
"Bilmiyorum Kardeşim."
"Tamam neyse görüşürüz sağol "deyip kapattım.
Off Manolya ne yapmaya çalışıyorsun.O kadın nasıl sana tokat atar?Sen nasıl hala o kadını koruyorsun? Kafayı yiyeceğim ya.Ben böyle düşünürken yola atlayan çocuğu fark ettim ve zorla frene bastım.Hemen inip çocuğa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Miladı
RomanceÖzlemek nedir bilir misin? Yanındayken dokunamamak Gözlerine bakıpta Seni seviyorum diyememek Ama ben söylüyorum Seni Seviyorum Daha fazlası seni özlemek istemiyorum...