Multimedia da Manolyanın giyindiği kıyafet var :D
*********
Sabah telefonumun çalması ile uykulu olan gözlerimi ovuşturdum.Daha karga bokunu yemeden ne diye arıyorlardı ki sanki.
"Alo"
"Günaydın Prenses "
"Daha kargalar bokunu yemeden ne diye arıyorsun ki sanki"
"Çok ayıp ağzına yakışıyor mu o kelime."
"Neden aramıştın Emirhan"
"Yarım saat vaktin var hazırlan almaya geliyorum kahvaltıya çıkacağız."deyip telefonu suratıma kapattı.Her zaman ki Emirhan işte.
Söylene söylene banyoya girip duşumu aldım. Üzerime gömleğimi geçirdim altıma kot şortumu-Emirhan ne kadar çok kızsa da- giyindiğim.Ayağıma topuklu ayakkabılarımı geçirdim,mavi çantamı ve gözlüğümü alıp aşağıya indim.
"Günaydım millet"dememle herkesin gözü bana çevrilmişti.
"Günaydın kızım.Hayırdır?"Babamın lafı beni kendime getirdi.Tabi aşağıya indiğim zaman herkes bana bakardı çünkü üstüm giyinmiş bir halde ilk kez kahvaltıya iniyordum. Normalde pijamalarımla yapardım kahvaltımı sonra üstümü değiştirirdim alışkanlık .
"Şey...Emirhan ile birlikte kahvaltıya gideceğiz de ondan dolayı."dememle korna sesi kulağımı doldurdu.
"Kendi de geldi zaten.Ben kaçar millet akşam erkenden gelirim." diyerek evden çıktım. Kendimi hemen arabaya attım ve sessiz bir yolculuk başladı.
********
Emirhan'la kahvaltıya geldiğimiz yer çok güzeldi.Aslında Emirhan'ın bakışları dışında her şey çok güzeldi. Rahatsız olarak "Bir sorun mu var?" dedim.
"Bide soruyor ya Allah'ım şortunu yapan kişinin gözleri bozuktu herhalde.Şuna bak resmen altında bir şey yok!"
"Abartma ama o kadar da kısa değil."
"Anlaşıldı sadece şortunu yapanın değil senin de gözlerin bozuk hatırlat seni bir göz doktoruna götüreyim bi ara"demesinin üzerine,
"Ufff Emirhan emin ol bundan kısaları da var dolabımda."dedim.
"Ne, ne, ne, ne bundan kısası mı?? Eğer Manolya bundan daha kısasını giyersen emin ol bacaklarını kırarım."dedi kararlılıkla.
"Tamam, giyince göreceğiz kırabilecek misin bacaklarımı?"deyip gülümsedim ama Emirhan'ın gözlerinden ateş çıkmaya başlamıştı bile.Bana dediği şeyle beraber ne yapacağımı şaşırdım.
"Hastane masraflarını karşılamam,seni ziyarete gelmem bu süre içinde kendime de sevgili taparım ohh miss." dedi. Bu sefer benim gözlerimden ateş çıkmış o ise hayince gülümsüyordu. Bundan sonrada sessizce kahvaltımızı yapıp kalktık.
"Güven aradı buluşcağız işin var mı?"diye sordu. Kafamı hayır anlamında salladım.Daha çocukların benimle İstanbul'a geleceklerinden haberleri yoktu. Babam ailelerine okulların açılmasına az bi süre kala söyleyecekti ama ben dayanamayıp bugün söylecektim.
Cafeye gelmiştik. Emirhan arabayı parkedp geleceğini söyledikten sonra ben arabadan inip hemen Berraların yanına gittim.
"Günaydın çifte kumrular"Deyip Gülümsedim.
"Günaydın Manolya"
Tam yerime oturmuştum ki gözüm Emirhan'ın yanındaki kıza takıldı.Bir kızla gülerek konuşuyordu. Gözlerimi dikip somurttuğum sırada Emirhan gelmeye başladı.Somurttuğumu anlayan Emirhan hemen yanımadaki sandaldeyeye oturup konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Miladı
RomanceÖzlemek nedir bilir misin? Yanındayken dokunamamak Gözlerine bakıpta Seni seviyorum diyememek Ama ben söylüyorum Seni Seviyorum Daha fazlası seni özlemek istemiyorum...