Not:Loki ve Strange ekibe sonradan katılmadı ilk baştaki orginal ekipte onlarda vardı.
Steve'den
Loki'nin asasını almaya gitmiştik. Tony asayı alınca bende etrafı kontrol etmeye başladım. Bir tane kulübe tarzı bir oda vardı. Odanın içine girince yerde yatan sarı saçlı bir kız gördüm. Boynunda hafif kırmızılıklar vardı. Büyük ihtimalle bir denekti ve burdan kaçmaya çalışmıştı.
Eğilip kızın nabzına baktım. Kız yaşıyordu. Aynı zamanda eğildiğimde kızın boynunda bir yazı gördüm. Denek 126. Denek olduğu kanıtlanmıştı. Yavaşça kızın sırtından ve bacağından tutup kucağıma aldım ve kızı jete götürdüm.
Jete geldiğimizde Bruce'a seslendim ve revir tarzı bir odaya girip kızı ordaki yatağa bıraktım. Bruce odaya gelince kızın yanına yaklaştı ve konuşmaya başladı.
B(Bruce):Bu kız kim?
S(Steve):Tanımıyorum. Ama bir denek. *kızın boynundaki yazıyı gösterir* Büyük ihtimalle kaçmaya çalışmış ama başaramamış.
Bruce yavaşça kafasını salladı ve kızın güçlerine bakmak için kanını aldı. Ardından bir makineye koydu ve beklemeye başladı. Bir süre sonra makineden bir kağıt çıktı ve yazanları okumaya başladı
B:kız element sahibi. Burda yazanlara göre ateş elementini kontrol ediyor.
Bruce hemen odadan çıktı ve elindeki bir kitapla geri döndü. Ardından kitabın bir sayfasını okumaya başladı
B: Ateş elementinin sahibi olan insanlara telekenzi, zihin kontrol, zihin okuma, kalkan yapma ve elinden ateş çıkarma güçleri verilir. Artı olarakta ateşi istedikleri gibi yönlendirebilirler
Bruce'un okuduklarıyla şaşırmıştım. Bu kız cidden güçlüydü ve Hydra tarafındaysa bize zarar verebilirdi. Ama kız kaçmaya çalışmış gibi gözüküyordu. Bruce'un isteğiyle odadan çıktık ve kızı odada bıraktık.
Diana'dan
Gözlerimi yavaşça açtım ve etrafa baktım. Oda hastane odası tarzında bir yere benziyordu. Acaba HYDRA'da biri beni bulmuşmuydu. Yavaşça yattığım yerden doğruldum ve oturur pozisyona geldim. Odadaki aynadan kendime baktım. Boynumda hafif kırmızılıklar vardı. Kıyafetim biraz hırpalanmıs ve kirlenmişti. Süveter'imde yırtık vardı. Hadi amaaa bu en sevdiğim süveterimdi.
İçeri giren adamla birlikte kapıya döndüm. AMAN TANRIM bu Bruce Banner. Avengers ekibinden. HYDRA'da biri beni bulmuş. Bruce'a gülümsedim ve Bruce konuşmaya başladı.
B: Merhaba şuan avengers jetindesin. Senden beni takip etmeni istiyorum.
Kafamı aşağı yukarı salladım ve Bruce'u takip etmeye başladım. Sorgu odası tarzı bir odaya girdik. Bruce beni bırakıp odadan çıkınca odadaki bir sandalyeye oturdum ve etrafa bakmaya başladım. Bir kapı sesiyle camın oraya döndüm. YUH TÜM AVENGER EKİBİ BURDA -Thor ve Loki hariç-
Steve:Merhaba. Bize kendinden bahsedermisin?
"Ben Diana Foster 18 yaşındayım. Annem Maria Foster. Babamın kim olduğunu bilmiyorum."
Steve kafasını salladı
10 dk sonra
Tam 10 dakikadır sorgu odasındayız. Cidden çok sıkıldım. Sorgu bitince hızla dışarı çıktım. Ardından steve yanıma geldi. Steve'ye hafif bir şekilde gülümsedim
St:ilk avengers kulesine gidicez ardından seni evine bırakıcaz.
Ev. Ev mi? Orası benim için artık güvenli değil. Orda kalmam doğru olmaz.
"Bay Steve benim annem HYDRA ajanıymış. Orası benim için güvenli olmaz."
Steve beni dinledi ve kafasını salladı. Ardından halledicem tarzında bir şey mırıldandı ve kapaklı Telefonunu açıp birileriyle konuşmaya başladı. Kapaklı telefon mu? Onu kullanan mı kaldı?
İstemeden Steve'in konuşmasına kulak misafiri olmuştum. Kesinlikle istemeden dinledim. Nick Fury adında biri ile konuşuyordu. Diana adındaki bir kızı Avengers ekibine almaktan bahsediyord- Bİ DAKİKA DİANA BENİM. BENİ AVENGERS EKİBİNE Mİ ALICAKLAR.
Sesizce çığlık attım. Yanlış okumadınız evet sesizce çığlık attım.
Derin bir nefes aldım ve normal davranmaya çalıştım. Jet'i geziyordum. Arkamdan gelen sesle arkamı döndüm.
Loki: Merhaba. Seninle tanışamadık. İsminiz nedir?
ŞUAN KARŞIMDA LOKİ DURUYO NASIL NORMAL DAVRANABİLİRİM
"Ben Diana foster"
Loki gözleri parlayarak bana baktı. Neden öyle bakıyordu?
Loki:Duyduğuma göre element sahibisin. Bende toprak elementinin sahibiyim.
Hafifçe gülümsedim. O sırada Loki'nin arkasından Thor geldi. Cidden bu gidişle bayılıcam. Thor bana baktı ve gülümsemesi soldu. Ardından Loki'ye baktı. Loki'de Thor'a. Noluyo be?
Thor: sizinle tanışamadık. Adınızı öğrenebilir miyim?
"Ben Diana foster. Tanıştığıma memmun oldum."
Gülümsedim ve onlara baktım Thor bana gülümseyip Loki ile ordan gittiler. Neden bana öyle baktılar ki?
Daha fazla düşünmeden hemen Tony'nin yanına gittim ve onla konuşmaya başladım
610 kelime
Selamm naberr?
Sizce Thor ve loki neden öyle tepki verdi?
Bölüm nasıl?
Oy verip yorum yazarsanız sevinirimm görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş İle Mi Oynamak İstiyorsun Pietro Maximoff? |Pietro x Diana|
Fanfiction"Ateşle mi oynamak istiyorsun Pietro Maximoff?" Pietro:Ateş sensen neden olmasın? HEYOOO naber? bu kitabın fikrini elemental animasyonundan aldımm. şimdiden söyliyim ben acemi bir yazarım yani kitaptan çok bi beklentiniz olmasınn. iyi okumalarrrr