Loki bana doğru yaklaştı ve elini sırtıma sardı. Yürümem için bana yardım ederken görüntüler hala aklımdaydı.
Jete gelince beni sandalye benzeri şeye oturttu
Jettekilere baktım. Herkes dağılmış haldeydi.
Tüm ekip jete gelince Clint jeti sürmeye başladı. Derin bir nefes alıp toparlanmaya çalıştım. Maria Hill denen kadın bir şeyler diyordu ama dinlemiyordum. Kadının konuşması kesilince ayağa kalkıp Clint'in yanına yürüdüm.
"Hiç üzgün görünmüyorsun."
Clint:Wanda'nın anlına elektrikli ok yapıştırdım. Sen iyi misin?
Kafamı evet anlamında salladım. Ardından Thor'un yanına oturdum.
"Sen iyi misin? Ne gördün?"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Herkese nasıl olduğunu sormuştum. Biraz bile teselli edebilmek istiyordum.
En son Steve'in yanına geldim.
"İyi misin?"
Bana baktı ve kafasını evet anlamında salladı.
Steve:Peki sen iyi misin? Bizim dertlerimizden önce kendi dertlerine yardımcı olmalısın.
Gözlerim bu cümleyi beklermişçesine dolmaya başladı.
"Bilmiyorum, Garip hissediyorum. Gördüğüm o lanet şeylerin hiç birini yaşamadım."
Ellerimi yüzüme götürüp yüzümü kapatmamla başıma giren ağrı ile yüzümü buruşturdum.
Gözümün önündeki görüntü değişirken yine o metal odadaydım karşımda annem vardı
Jane Foster:Tatlım? Sen iyi misin?
10 yaşındaki Diana:Sen benim annem değilsin.
Jane derin bir nefes alırken elini kaldırdı. Yanağımda hissettiğim acıyla görüntü tekrar eski haline geldi.
Steve:Diana, iyi misin?
Gözümden bir damla yaş akarken hızla yaşı sildim
"Wanda'nın gücünün etkisi şu ana kadar devam eder mi?"
Steve bilmiyorum anlamında omuzlarını kaldırınca gözlerim tüm uçağı taradı ve Loki'yi buldu. Ona sorabilirdim, hatta belki neden bunları gördüğüm konusunda ona danışabilirim. Ama şuan, jetteyken olmaz.
Bir süre sonra
Clint'in bahsettiği "güvenli eve" gelmiştik. Diğer herkes jetten indikten sonra en son ben indim. Nedense arkada durmak istemiştim.
Yürümeye başladık. Etraf yemyeşildi ve huzur verici bir yerdi. Böyle bir durumda olmasam yüz yıllar boyu burada kalabilirdim. Ama şuan sadece tek güvendiğim kişiler olan Peter ve Gwen'in yanında olmak istiyordum.
Ah doğru ya! Gwen beni ara demişti. Eve girdikten sonra aramayı aklıma kazıyarak herkesle beraber eve girdim.
Thor:Neresi burası?
Tony:Güvenli ev.
Clint:Umarım öyledir.
Evin içine attığım adımla derin bir nefes aldım. İçerisi bir aile evi gibi duruyordu. Yerde oyuncaklar vardı. Clint'in birine seslenmesiyle ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş İle Mi Oynamak İstiyorsun Pietro Maximoff? |Pietro x Diana|
Fanfiction"Ateşle mi oynamak istiyorsun Pietro Maximoff?" Pietro:Ateş sensen neden olmasın? HEYOOO naber? bu kitabın fikrini elemental animasyonundan aldımm. şimdiden söyliyim ben acemi bir yazarım yani kitaptan çok bi beklentiniz olmasınn. iyi okumalarrrr