Natasha üstünü değiştirmeye gitmişti. Geldikten sonra Ultron hakkında konuşacaktık.
Oturuşumu dikleştirirken kolumu hareket ettirince kolumda acı hissettim. Koluma bakınca cam parçalarını gördüm. Daha önce hiç böyle bir olay yaşamadığımdan cam parcalarını nasıl kolumdan çıkaracağımı bilmiyordum.
Natasha gelince ondan yardım istemeyi aklıma kazırken beklemeye devam ettim.
Natasha gelince Bruce konuşmaya başladı
Bruce:Bütün çalışmamız gitti. Ultron kaçtı, interneti imdat çıkışı olarak kullandı.
Steve:Ultron...
Natasha:Her yere girmiş, dosyalar, kameralar, muhtemelen bizim hakkımızda bizden daha çok şey biliyor.
Natasha susunca Natasha'ya seslendim ve ondan yardım istedim. Natasha bir cımbız aldı ve kolumdaki cam parçalarını çıkarmaya başladı.
Rhodey:Dosyalarımıza giriyor, internete giriyor. Ya biraz daha heyecanlı bir şeye erişmek isterse?
Maria Hill:Nükleer şifreler
Rhodey:Nükleer şifreler. Bakın birilerini aramak zorundayız. Umarım arayabiliriz.
Natasha:Nükleer mi? Bizi öldürmek istiyordu.
Steve:öldürmek demedi, yok etmek dedi.
Clint:E birini öldürdüğünüde söyledi.
Maria Hill: ama binada başka kimse yoktu.
Tony: Hayır vardı.
Tony altında cam olan bir yere yaklaşıp karta benzer bir şeyi havaya vurdu. Havaya vurduğunda parçalanmış sarı bir şeyin hologramı çıktı. Bu hologramda neydi?
Hala tam olarak ne olduğunu anlamamıştım. Aptal görünümlü bir robot gelip bize savaş açmıştı, üstüne bizi öldürmek istediğini söylemişti- ah pardon öldürmek değil, yok etmek demişti.
Bruce holograma yaklaşıp konuştu
Bruce:Bu çılgınlık.
"O hologram ne?"
Tony:Jarvis.
Steve:Jarvis ilk savunma hattıydı. Ultron'u devre dışı bırakırdı, mantıklı
Bruce:Hayır, ultron jarvis'i benimseyebilirdi. Ama bu strateji değil, öfke
Thor içeriye girdiğinde Tony'e yöneldi ve ilk yaptığı şey Tony'nin boğazından tutup havaya kaldırmak oldu.
Loki:Bulaşıcı demek.
Tony:Sakin sakin konuşsak?
Thor:Seni tanımlayacak fazlasıyla kelime bilgim var Stark.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş İle Mi Oynamak İstiyorsun Pietro Maximoff? |Pietro x Diana|
Fanfic"Ateşle mi oynamak istiyorsun Pietro Maximoff?" Pietro:Ateş sensen neden olmasın? HEYOOO naber? bu kitabın fikrini elemental animasyonundan aldımm. şimdiden söyliyim ben acemi bir yazarım yani kitaptan çok bi beklentiniz olmasınn. iyi okumalarrrr