Not:Bu hikaye Thor'un geçmiş bölümlerde anlattığı neden Diana'nın yanına gitmediğini anlatan bölümdür. Bu bölüm birinci Thor filminden sonra geçmektedir ama Loki Thor'a ihanet etmemiştir.
Thor, hastaneden çıktı ve güneşe doğru baktı. Mutluydu çünkü bir kızı olmuştu. Kızının adını Diana koymayı planlıyordu.
Havadan inen gökkuşağı rengindeki ışıkla kaşlarını çattı, neden Asgard'a gitmesi gerekiyordu ki?
Kendini Asgard'ta bulduğunda Heimdall'a baktı. Kaşlarını çatmayı sürdürüyordu.
Heimdall'ın gözleri zemine bakıyordu. Sesinde karışık duygular içererek konuştu.
Heimdall:Odin sizi çağırdı, prensim.
Thor Heimdall'ın resmi konuşmasına şaşırmıştı. Çekicini havaya kaldırdı ve döndürdü, ayağının yer ile temasının kesildiğini hissetti.
Asgard sarayının önüne geldiğinde kendinden emin adımlarla içeri girdi sarı saçlı adam. Taht odasına girdi ve babasına baktı.
Thor:Beni çağırmışsın, baba.
Odin gülümsedi ve gözleri oğlunun üzerinde gezdi.
Odin:bir kızın olmuş, oğlum.
Thor hafifçe gülümsedi. Niye endişelenmişti ki? Babası gayet iyi biriydi sonuçta(!)
Thor:Evet, baba. Adını Diana koymayı planlıyoruz-
Odin:Benden habersiz kızın olmuş, Thor. Sen hangi hakla benden habersiz böyle şeyler yapıyorsun?! Dünya'ya dönmeni yasaklıyorum. Şimdi doğru odana git!
Thor'un her kelimede kaşları daha çok çatmıştı. Sert adımlarla odasına ilerlerken aklına gelen fikirle yön değiştirip kardeşinin odasına yöneldi.
Thor kapıyı çalma zahmetinde bile bulunmadan hızla odaya girdi. Loki yatağında yatmış bir nesneyi havaya atıp tutuyordu. Kardeşinin odaya girdiğini görünce şaşkın bakışlarını kardeşinin üzerinde tuttu.
Loki:Sen benim odamın yolunu bilir miydin, kardeşim?
Thor:Alaycılığın sırası değil Loki. Yardımına ihtiyacım var.
Loki yatakta oturur pozisyona geldi ve ellerini kafasının arkasında birleştirip ellerine yaslandı.
Loki:Neymiş bu benden yardım isteyecek kadar önemli olan mesele?
Thor:Benim bir kızım oldu, Loki. Ama babamız-
Loki:Baban.
Thor:Ama babam ondan habersiz oldu diye dünyaya gitmemi yasakladı.
Loki:Benden seni gizlice dünyaya götürmemi mi istiyorsun?
Thor:Evet, Loki.
Loki gülümsedi ve ayağa kalkıp yürümeye başladı. Ardından arkasından gelen ayak sesleri ile Thor'un geldiğini anladı. Thor konuşmaya başlayınca ilgilenmiyormuş gibi yapıp onu dinledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş İle Mi Oynamak İstiyorsun Pietro Maximoff? |Pietro x Diana|
Fanfiction"Ateşle mi oynamak istiyorsun Pietro Maximoff?" Pietro:Ateş sensen neden olmasın? HEYOOO naber? bu kitabın fikrini elemental animasyonundan aldımm. şimdiden söyliyim ben acemi bir yazarım yani kitaptan çok bi beklentiniz olmasınn. iyi okumalarrrr