12314

114 4 138
                                    

Medyadaki Şarkıyı Dinlemediyseniz dinlemenizi öneririm

(Şuan I WANNA BE YOUR SLAVE dinliyorum önerilir)

Ben ekibe haber verip annemle konuşmaya gidecektim acaba nasıl bir açıklama yapacak
--------------------------------------------------

Ekibe haber vermiştim. İlk odama gidip üstümü değiştirmem gerek.

Siyah bir tulum giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah bir tulum giymiştim. Bence çok güzel oldum.

Şimdi dışarı çıktım. Hesaba katmadığım bir şey var ama. Ben neyle gidicem eve? Etrafa bakınca bir motor gördüm. O benim motorum mu? Motorun yanına yaklaştım ve adımı yazdığım kısma baktım. Cidden benin motorum. Hızla motora atladım. İyi ki anahtarı üstünde unutmuşlar.

Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım. Ev ne tarafta kalıyor hiç bir fikrim yoktu o yüzden içgüdülerimi dayanarak gidiyordum. Umarım kaybolmam

5 dakika sonra

Evi bulmuştum. Şuan evin penceresinden annemi izliyorum. Biriyle konuşuyor. Kim olduğuna dair hiçbir fikrim yok.

Adam anneme silah çekince annem bir kaç adım geriye gitti. Pekala artık içeri giriyorum.

Kapıyı elimde oluşturduğum ateşle yakıp kül etmiştim. İçerdeki tanımadığım kişi ve annem bana bakıyordu. Adamın yüzünde zafer gülümsemesi vardı. Adam silahı tekrar cebine koydu ve bana yöneldi.

??:Onu çağırdığını bilmiyordum.

Maria Foster:B-Ben çağırmadım ki

??:Demek küçük kız eve geri dönmüş hı? (Kötü adam kahkahası) ah malesef evine kavuşamadan gitmek zorunda kalıcak. (Adam dudağını büzer. Ardından kahkaha atar.)

Ne pis adam be bu? O kahkahasını yediririm ben buna. Annem kötü bakışlarımı görüp ikimizin arasına geçti.

Maria Foster: Hayır! Onu almanıza izin vermiyorum! Ona tekrar aynı şeyleri yaşatmanıza izin vermiyorum!

Tekrar mı? Ben ne yaşadım ki?

O an her şey ağır çekimde oldu sanki. Adam silahı anneme doğrulttu ve tetiğe bastı. Mermi annemin göğsüne denk geldi. Annem yere yığıldı. Akan göz yaşlarımı bile fark edememiştim.

Adam boynumdan tutup beni duvara yapıştırdı.

??:Ya benimle gelirsin yada ölürsün!

Adam tükürcesine konuştuğunda yüzümdeki cesur ifadeyi korumaya çalışıyordum. Adamı ittirmeye çalışıyormuş gibi ellerimi adamın göğsüne koydum ve sinsice gülümsedim.

"Yada ben seni öldürürüm"

??:Yapamazsın

Adamın yüzünde korkmuş ama cesur görünmeye çalışıyor gibi bir ifade vardı. Çünkü onu öldürebileceğimi biliyordu. Şuan sadece adamı tehdit ediyorum. Adamı öldürmek istemiyordum. Ama yinede o anki sinirle adamın kül olmasını istedim. Ateş içinde yanmasını istedim.

Ateş İle Mi Oynamak İstiyorsun Pietro Maximoff? |Pietro x Diana|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin