Bölüm 1
Ben Ladin 23 yaşında evlenmek yada her gün taciz ve tecavüz korkusu ile yaşamak arasında ,gerçekten bu iğrençliği yaşamak zorunda kalmamak için bir tercih yaptım.
Hiç tanımadığım bir adamla evlenmeyi kabul ettim. Şimdi bu tercihimin sonucu buradayım bu kocaman taş duvarlı Asil Konağında....
Ellerimi sımsıkı tutmuş tedirgin, mahçup pişmanlık ile etrafına en çokta bana bakan annemle oturmuş bana yazılmış yazgıyı bekliyorum.
Hadi desem o küçük bedenini siper edecek anam bana, gönlüm hadi ana diyor ne işimiz var bu kapıda? Gönül diyorda gerçekler bıçak gibi keskin çiziyor kanatıyor her yanımı.....
Bugün buraya nasıl mı geldik?
Eyyy anlatayım nasılsa kader değişmez bekler beni....dinle banalım...
Ladin
Geçmiş......
Aktif ve Zülalin tek ve biricik oğullarıyım. 15 yıl çocukları olmamış anlamların.....
Babam çok sevdalıymış anama kıyıpta kuma almamış üstüne..... el üstünde yuttmuş bir dönüm tarlası yetipte artıyormuş gariplerime...
Babam derdiki Rabbim 15. Kışın baharında seni bize müjdeledi... sen evimin mucizesisin.
Hep çok güzel sevildim o nohut oda bakla soba köy evimde.... babam ben 15 me varmadan kalp krizinden vefat edince, okulu bırakıp anama yardım etmeye başladım.
Babam sağken de köyde erkek güzeli derlerdi de anlamazdım, sonradan anladım ......babamın koruması için varlığı değil gölgesi yeterliymiş.....
13' me bastığım yaz kanamam oldu penisimden nasıl korktum anlatamam.....
Anam eski toprak onların sülalede varmış ben gibi biri korkmadan babama anlattı. Dünya iyisiydi benim babam sardı sarmaladı, kattı kasabada doktora gösterdi beni......
Anam haklı çıktı, doktor şaşkındı ve tedirgindi ilk an.... sonra babamın Şevket'ini görünce uzun uzun anlattı.
Çift cinsiyetliymişim. Hem erkek üreme organım hemde kadınlık organım varmış, ha bide rahmim. Aslında sonradan anam itiraf ettiydi.
Babamdan korkup çekinmiş, diyememiş beni öldürür diye... buralarda kız çocuğuna bile hoş bakmazlar değil çift cinsiyetli...
Bura köylük yer okula bile taşınmalı eğitimle gidiliyor, internet desen daha geçen yıl üst dağ eteğinde çekmeğe başladı.
Ben bilmezmişim her erkekte bendeki gibi var sanıyordum. Ayıptır kimseye de afedersiniz donumuzu indirmiyoruz ki bilelim.
İşte doktor anlattı Bebeğim olabilirmiş, kendim doğura bilirmişim. Tembihledi babamları , koruyamazsınız öldürürler duyulmasın dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarınım bxb
ChickLitDünüm kayıp, bugünüm ve yarınım sen..... Paralel bir evrende, eşçinsel evliliklerin kabul gördüğü Ana karakterlerden birinin hamile kalabildiği bir zamanda geçmektedir. Ben Ladin 19 yaşında evlenmek yada her gün taciz ve tecavüz korkusu ile yaşamak...