Ce prost te-o făcut măta. Ai uitat ca ultimul handicapat cuțitul în banca . Ma întorc în clasa unde o găsesc pe Acuati care face curat .
Eu- Serios ca tu nu ai ceva mai bun de făcut. Du-te naibii acasă ca nu ești tanti Leana femeia de serviciu.
Acuati- O ajut puțin. Apropo, ne putem vedea azi pentru proiect ?
Eu- Cum vrei .
Acuati- Și încă ceva . Te rog să-l facem la tine . Ai mei vor face un circ imens ca vin cu un băiat acasă
Eu- Atunici il facem la biblioteca. Vei rămâne cu traume de la mine .
Acuati- Nu poate fii asa rău. Zi unde stai.
Eu- Fie stau pe strada *** blocul ** etaj **** apartament *****
Acuati-Atunci ne vedem mai târziu.
Iau cuțitul și plec spre blocul de criminali în care stăteam.●Acuati pov
Termin și restul de treaba și plec acasă. Îmi fac un dus , iau ceva materiale pentru proiect și plec spre Kiler.
Ajung pe strada și sunt întâmpinată de un miros de cadavre . Ok e ciudat . Merg pana la blocul lui și vreau sa plec . Era ca în filmele Horror. Ferestre sparte,ușă rupta și dare de sânge.
Forțez întrare în bloc și când reușesc sa pătrund vad un băiat super ciudat .?- Cine ești și ce cauți aici ?
Am rămas panicata când observ ciocanul din mana lui și voce groasa.
?- Vai sa ce nepoliticos sun*ras* Eu sunt Juno și sunt unul dintre locatari blocul de criminali numărul 3K .Tu cine ești
Eu- Ma cheamă Acuati Teferi...
Juno- Deci nu ești criminala . Cauți moarte ?
Eu- Nu ,nu! Sunt o colega de clasa a lui Kiler. Trebuie sa facem un proiect la istorie .
Juno- Nu azi ...
Eu- Dar a zis că-l facem azi .
Juno- Te cred ca a zis. Totuși abia am reușit eu si încă 3 inși să-l potolim pe Kiler. Nu știu ce a pățit sau ce are, dar e complet crizat . Dacă chiar vrei sa vorbești de proiect de duc la el .
Eu- Mersi mult .
Juno- Sper doar sa fi prins bine camasa aia de forță.
Merg cu Juno prin acel bloc părăsit. Eu mai aveam puțin și muream de frica în tim ce al părea asa calm . În tim ce urcam niște scări apare la capătul lor o fata mica cu pistol în mana . Eu aproape cad pe jos când ea trage înspre noi .Juno- Stai în morți măti potolita Peti.
Peti- Scuze Juno, mi-a scăpat trăgaciul. Cine-i tipa ?
Juno- O colega de clasa a lui Kiler.
Peti- Nu o duci nici moarta la el. Ai văzut și tu cum făcea. Zici dracu ca iar moare.
Juno- Eeeeee, liniște! Care e regula numărul 76 ?
Peti- Nicioda nu vorbim despre trecutul lui Kiler.
Juno- Asa bun . O duci tu pe fata la el ?
Peti- Ce primesc ?
Juno- Un pumn în gura și doua șuturi în cur.
Peti- Tuți nația aia proasta. Hai co duc .
Plec iar pe coridoarele pătarea de sânge pana ajung la o ușă care avea un cuțit în loc de clanță.
Peti- Ce aștepți? Deschid ușă.
Eu- Ummmmm... și cum ar trebui sa o fac ?
Peti- Of doamne. Stai calm mie mia luat o luna sa ma prind cum sa întru la el în camera .
Peti deschide ușa și ma poftește înăuntru. Unde vad o camera plina de toate lucrurile posibile și imposibile. Cuțite și foarfece la tot pasa , dare și pete de sânge, caiete și cărți aruncare și ceva ce pare a fii droguri. Apoi îl vad pe Kiler. Era atârnat cu piciorele în sus și cu o cămașă de forță legata cu lanțuri pe el .
Peti- Ia zi Kiler, stai bine ? Asta nu contează. Te-ai calmat ?
Kiler- Dute dracu, ai noroc ca ma sedat Mitocho. Ca altfel făceam din degete tale scobitori .
Peti- E bine de știu ca nu ți-a dat pre multe calmante.
Fata merge pana la lanțul care îl atârnă pe Kiler în tavan și îl desface . El căzând ca bolovanul pe jos.
Peti- Ia de aici cheile sa îl dezlegi .
Îl ridic de jos și încep sa desfac cele 20 de lacăte. După aproape 30 minute de chin le dau jos . Când desfac camasa de pe el m-am înroșit toată. Nu are tricou . Totuși în secunda doi ma luat un fior rece când am văzut dita mai cicatricea pe spatele sau . Avea efectiv știrea spinării tăiată. Nu știu de ce , dar în momentul acela , mama mea sa lipit de spatele său . Kiler a tresărit încet și l-am simțit cum sa încordat
Eu- Te doare ?
Kiler- E ciudat , dar da .
Vocea s-a era stinsa și lipsita de emoție. As fi vrut să-l iau în brate , dar sa ridicat .
Kiler- Hai sa ne apucam pana nu leșin pe aici .
Kiler face puțin curat și întinde o pătură pe jos. Scot ce am adus pentru proiect și ne apucam .
Kiler- Tui nația lu aia de Istorie. De ce tre sa scriem de morți? Lăsai în pace sa doarmă.
Eu- Mor cu tine. Lasă că dorm după. Mai avem puțin și terminam
Defapt mai aveam vreo jumătate , dar ce as fii putut sai zic lui Kiler care era galben la fata . Oricum ma descurc la istorie.
Și cum scriam eu de zor la proiect , Kiler adoarme cu capul pe piciorele mele. E drăguț rău de tot . Nu arata a criminal, este doar un băiat de liceu . Îl mângâi pe cap și continui sa scriu .
De ce nu a zis ca ie rău?Putem face proiectul alta data . Lasă-l sa doarmă ca ma descurc eu .
Bun gata și cu asta . Mai am ani de domnia și cum a murit .
Caut pe laptopul lăsat deschis de Kiler ca să nu mai caut pe telefon. Ce naibii merge asa greu. A ,gata sa încărcat.
Iau iar pixul în mana și scriu. În tim ce scriam îl simt pe Kiler începând sa tremure. El chiar nu se simte bine. Dau jos de pe mine bluza de trening și o pun pe el . Îl mângâi părul și continui sa scriu .
După încă 30 de minute termin tot și încerc să-l trezesc pe Kiler. Da nici o șansă. Dormea dus. Când în secunda doi întra pe ușă Peti, care pare sa alerge de cineva.
Peti- Nu mai plec de aici .
Eu- Ce sa întâmplat?
Peti- M-a mâncat sa îi critic cuiele lui Juno.Na omor ce era să-mi iau...
Juno- Peti ! Ieși afară și nu ma fa sa întru ! Ca o speriem dracu pe săracă fata.
Peti- Ies de aici când o renunță Kiler la a se droga.
Juno- Atunci nu-mi dai de ales.
Peti se împinge în ușă în tip ce Juno încerca să o deschidă. Și nu a încercat în zadar pentru ca a reușit sa între în camere .
Amândoi sar unul înspre altul gata sa se omoare reciproc. Eu ma uitam fără sa pot face ceva. Adica pe bune , e o lupta între doi criminal. Nu mai vin aici.
De odată îl simt pe Kiler cum se ridica super brusc .Întinde mâinile în fata și cei doi se opresc. Fără a pare propria lor voința .
Peti- Kiler, psihopată în sare pura dami în morți măti drumu .
Kiler- Stai dracu potolita. Ce va apuca pe amândoi crizele? Stați în numele satenei potoliți pana nu va scot ....
Kiler se oprește din vorbit și cade în genunchi într-un acces de tuse. Ceilalți doi se aproprie de el privindu-l de sus .
Juno- Na ca ți-a trebuit ție sa folosești controlul sufletelor .
Kiler- Și ce nația ta ai fi vrut sa fac ?!Sa va las sa va bateți ca doi chior în camera la mine unde era și o fata care nu trăiește cu criminali în serie ?!E....Ia zi Juno asta vroiai sa fac ?!
Juno- Gata , calmează-te .
Kiler- Da sigura. Ieșiți dracu mai repede de aici pana nu va dau cap în cap pe amândoi .
Peti- Nu dai cap în cap pe naibii . Ca vezi ca arăți în ultimul hal ?
Kiler- Ce zici ba ?
În secunda doi Kiler trage un cuțit de pe podea si sare la gatul lui Peti trântind-o pe jos.
Juno- Hoooo ! Kiler gata! Ajunge, nu va omorâți pentru atât.
Ma simt în plus. Și ăștia trei se omora reciproc . Gata nu mai vreau . Pot sa chiem un taxiu sa ma ia de la nebuni ?
Juno- Kiler nu ma fa sa o chem pe Mitocho.
Kiler- Gata ma potolesc . Da ia-o pe gura sparta asta .
Ok e totata lumea vie .
Kiler- Hai sa te duc acasă.
Eu- Nu ,lasă că mă descurc .
Kiler- Te descurci de naibii. La noi pe strada e canibalism seara . Te duc eu și cu asta basta .
● Kiler pov.
Iau pe mine un hanorac și plec cu Acuati spre casa ei.
Eu- Deci ești noua în oraș?
Acuati- Am venit din Lumea Binecuvantatilor. Nu pre știu de ce am fost transferata aici , dar e ok.
Eu- Lumea Binecuvântatilor zici . Cum e acolo ?
Acuati- Lucrurile sunt în liniște și perfectă armonie. E o viata liniștită pe care o avem toți.
Eu- Din câte ai văzut la Blestemați lucrurile stau pe dos . Niciodată nu e liniște și viata e scurta datorita noua,criminalilor. Mie îmi place , nu e nici mai mult ,nici mai puțin din ce îmi doresc . Ai grija !
Urlu eu în timp ce un scaun zboară înspre noi .
?- Ce faceți porumbeilor? Nu știți ca noapte e periculos ?
Eu- Taci din gura pana nu ți-o despic .
?- Ki...Kiler! Scuzați.
Eu- Nu am nici cea mai mica idee cine ești asa ca tăio de aici. Haide
Grăbesc puțin pasul ca să ieșim din zona dintre blocuri .
Eu- Ești bine ?
Acuati-Nu mai vin la tine,niciodată
Eu- Ti-am zis eu . Apropo , o sa ai nevoie de un de asta aici .
Acuati- Un ce ?
Eu- Cuțit ba leguma pe grătar.Ținel
Îi întinde un butterfkay knife negru, cu tăiși dublu și declanșare semi automata. Nu putem sai dau un butterfkay knife normal.Eu- E un butterfkay knife cu declanșator semi auto. Pariez ca nu ști să-l răsucești. Da sa nu iei dea gata declanșare. Tot trebuie să înveți răsucire. Cauți și tu pe internet cum să-l folosești. Oricum fiind cuțitul meu mulți te vor lăsai în pace când îl vad .
Acuati- Mersi , cred
Eu- Hai sa mergem .
Pornim iar pe aleile puțin luminate are cartierului. E pre liniște în seara asta . Cred ca a murit cineva din blocurile Y sau poate J . Cred ca țin doliu . Măcar pot sa o duc acasă in liniște.
Acuati- Am ajuns
Spune Acuati oprindu-se în fața unei case masive , cu gradina plina de pomi și bine luminata . Se vede ca e noua . Ma pregăte-am să-mi iau rămas bun de la Acuati, când iese pe ușă un bărbat și o femeie care semănau perfect cu ea .
Barbatul- Acuati ce cauți asa târziu acasă ? Și cinei asta ? ...
Eu- Spre apărare mea și a ei . Va informez ca eu sunt Kiler Metras. Un coleg de clasa , a venit după ore sa facem un proiect . Și cum noi suntem în Lumea Blestemaților, iar voi fiind din cea a Binecuvantatilor . Șansele ca să fie prinsă de cineva din blocurile P sau mai rău erau mari . Asa ca am adusa acasă. Seara buna.
Femeia- Cum ai zis ca te cheamă?
Eu- *ras* Kiler... Kiler Metras.
O iau cu spatele și fac un larevedere cu mâna deja neagra .