7

22 0 0
                                    

Nu e nici o șansă sa îi ratez casa. Nici dacă dorm. Și la cât de bine cunosc orașul.
Bun și uite casa. Dacă vrea sa se potrivească cu decorul celor Blestemați ar trebui sa mai renunțe la lumini și sa distrugă umpic pereți .
Întru încet pe portiță mica ,care spre deosebire te toate celelalte nu scârțâie. Și îi bat la ușă. Sunt întâmpinată de o fetita mica care după ochi și para oare a fii sora lui Acuati, dar nu avea coarne

?- Aaaaaaaaa ! Un criminal! Ma aplec în jos sa fiu la același nivel cu ea și încerc sa vorbesc cât se poate de normal

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

?- Aaaaaaaaa ! Un criminal!
Ma aplec în jos sa fiu la același nivel cu ea și încerc sa vorbesc cât se poate de normal.
Eu- Stai calma și nu tipa. Nu am venit sa te omor nici pe tine pe Acuati. Am venit sai aduc hanoracul.
Fetita se uita cu ochii mari la mine.
?- Deci ești un criminal. Mami mi-a zis sa nu am încredere în voi. Niciodată nu ziceți adevărul.
Eu- Au, ai dat la suflet.*fac pe ofensatul* Spre deosebire de mulți eu nu mint.
?- Nu te cred .
Eu- Ete pupăză în decembrie. Dacă nu ma crezi ata ete .Și spre apărare mea nici măcar nu am vreo arma la mine .
Fetita începe sa rada parca amuzata de jocul meu actoricesc foarte prost .
Eu- Deci du-i asta lui Acuati.
Spun și ma ridic întinzându-i hanoracul.
?- Eu sunt Alitreca , dar toți îmi zic Ali . Pe tine cum te cheamă?
Eu- Sunt.....
Fix înainte sa îmi pot rosti numele o săgeată zboară cu direcție fixa în stomacul meu. Ma întorc cu cea mai mare viteza pe care o putem avea cu fata spre atacator.
Nu am nici arma și nici suficienta energie ca să îmi folosesc putere. Asa ca improvizăm. Rup parte din fata a săgeți ce stătea băgată în abdomenul meu. Având de gând sa folosesc fârful acesteia ca arma .
?- Ia sa vad. Mărețul număr 3 din blocul 3K .
Eu- Nu am nici o idee cine ești, dar masacrul criminalilor este peste  2 săptămâni.
?- Sunt numărul 12 din blocul P6, Reter .
Eu- Foarte bine. GO TO SLEEP .
Spun și ma avânt spre el cu cuțitul improvizat înainte.
Acesta se înaltă sus și mai arunca o săgeată înspre mine. Nu am idee dacă ma nimerit sau nu. La ce nervi mi-a făcut.
Reter- Și cum ți se zicea ție ? A da !
Kiler!
Eu- Taci pana nu te omoară.
Reter- Ești dezarmat si rănit. Tu crezi ca ma poți omor?
Eu- Da ! Și când o sa o fac, îți voi jupui aripile alea.
Ali-Ce se petrece?
Reter- Ia uită-te! Ce avem noi aici ? Miza de joc sau amplificator ?
Eu- Dacă te atingi cu un deget de ea. Jur ca te torturează pana înduri mila.
Reter- Deja m-am plictisit.
Zburătorul începe sa lanseze atac după atac cu o precizie aproape uimitoare. Eu nu putem decât sa încerc sa ma feresc. Ah! Glezna. Și uite asa ajung eu pe jos .
Reter- Gata cu tine. Hai sa ne distram cu piticul.
Reacționez des din instinct, poate ca uneori o fac chiar prea des, dar niciodată nu am fost dezamăgit de el .Și acum instinctul a acționat cum nu l-am simțit niciodată.
Arunc înspre el cea mai apropiata săgeată, derutandul și zgâriiendul pe un picior. El se întoarce cu privire înspre mine fierbând de nervi .
Reter- Tu nu te potolești ?
Eu- Niciodată.
Ma ridic clatinanduma ca gelatina de Crăciun.  Am pierdut mult sânge de-a lungul multor bătai .
Reter se arunca înspre mine, gata de lovitura finala. Totuși eu sunt un criminal de 15 ani care nu știe ce înseamnă a renunță.
Întind mâinile în fata și înainte sa se înfigă în mine în prind sufletul sub control.
Eu- Joac-o pe asta .
Îl trântesc de careva ori bune de asfalt apoi îl arunc pe jos. Iau o alta săgeată și ma apropii de el. Ma așez pe el și îl privesc în ochi.
Eu- Nu contează ce ai făcut. Acum mori de mana mea .
Dau capul pe spate și zâmbesc ușor spre casa lui Acuati.
Eu- Ali, te-a rănit cumva ?
Ali- N...n...nu
Eu- Atunici norocul tău.
Ridic săgeată și i-o bag adânc în gat, apoi o scot lăsând sa aud cum se scurge și țâșnește sângele și el se zbate pentru viata .
Eu- Acum eu ma joc cu tine.
Îmi zgâri repede numele pe o mana de alui. Asa se ști cine l-a ucis. Apoi ma ridic mergând foarte greu și văzând totul în ceata spre pitucania înlemnit în tocul uși.
Eu- Nu te teme. Ciudatul ala doarme puțin mai mult .
Ali- L-ai omorât?
Eu- Doar....l-am...învățat..lecția .
Ali- Ești bine?
Eu- Am..luat bătai..și...mai rele .
O tot auzeam cum vorbea, dar pentru mine vocea ei devenise un țiuit fără de precedent.
Acuati- Kiler?  Ce faci aici?
Ma ridic încercând sa par cât mai întreg.
Eu- Ti-am adus hanoracul.
Acuati- Ce era gălăgia aia.
Eu- Ummmm? Nimic im....
Ali- Sa bătut cu un ciudat cu aripi care vroia sa ne omoare.
Eu- Poftim răspunsul.
Acuati- Asa se explica sângele de pe hanoracul tău. Ești bine ?
Eu- Dacă as minți acum as face un dezastru uriaș, așai?
Acuati- Cam da ? Deci ?
Eu- Sunt suport de săgeți .
Acuati- Asta e de bine sau nu.........?
Ce zice asta ? Nu mai pot .
Încep sa ma clatin pe picioare ducându-mi mâinile la rana din abdomen .
Acuati- KILER!?
Eu- Sunt bine. Momentan .
Acuati- Nu ca bine MOMENTAN !
A trebuit sa accentueze ultimul cuvânt asa tare ? Pentru ca din noi trei am ajuns sa fiim șase.
Mr.Rem- Mâinile sus !
Urla la mine amenințandumă cu un pistol.
Eu- Dacă mi-aș ridica manile,probabil v-aș face și mai mult sânge.
Acuati- Tati, stai calm. E Kiler.
Ali- Tati, nenea ma protejat pe un ciudat zburător.
Încercăm sa le înțeleg discuția, dar a devenit imposibil. Totul era mai neclar ca orele de matematica sau eram eu prea leșinat. Nu știu.
Apoi sunetele dispa și tot ce simt este căldură sângelui meu și răceală poteci .

Psihologia renașteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum