Am crezut totă viață că sunt cel mai patetic criminal, că nu sunt bun de nimic și că toți sunt peste mine, dar de fiecare dată,cumva, mi se arată contreariul.
Au trecut trei săptămâni de la masacru, trei sătămo de când totul pare să se schimbe în jurul meu și eu să nu pot ține pasul. Am ajuns să fiu antrenorul a doi criminali care nu aș vre să îi întâlnesc într-o luptă. Juno a părăsit blocul nostru fără măcar să ne spună un cuvânt, o scrisore în care a spus că se alătură blocului 2H și în care se afla carete lui „K de pică". Nici eu nu pot spune că sunt în cea mai favorabilă stare, dar nu pre mă intereseză, trebuie să îmi revin până la urmă sunt Kiler Metras.
Niro- Chiar este o idee bună ,Kiler?
Mi-am dat ochii peste cap a miia oară în acea oră. Era ziua în are se frăceau recrutajele pentru noi criminai,o zi ca asta în care orice persoană are voie să intre în sistem este destul de rară. Sunt o mulține de candidați, și se deosebesc print-o lupă,cei care supraiețuiesc primesc carte și sunt repartizați la blocuri. E o ocazie super rară pe care dacă o ratezi mai poți intra dor cu noroc.
Eu- Dacă nu facem asta azi, s-a zis cu viitorul tău într-un alfel de domeniu
Niro- Da, dar...
Arahno- Niciun „dar" man...o facem și punct. Ce dracu te temi așa de mult de o luptă...?
Eu- Trebuie să îți amintesc că Niro nu e obișnui cu aste și că este ?
Arahno- Am prins idee, dar încă mi-e greu să mă împac cu ea.
Eu- Bun,Arahno, du-te și tu la tine în bloc și ne vedem la 18 la locul în care va avea loc bătălia
Arahno s-a întors cu spatele și m-a lăsat singur în gușcă cu Niro.
Eu- Niro, boss, dacă nu vrei să faci asta acum e momentu lă renunți...
Niro- NU !
Eu- Ok, nu țipa...
Am apucat un cuțit de jos și l-am aruncat către el.
Eu- Mai face o tură înainte să pleci ?
Niro- Da,te rog.
M-am pus în poziția de luptă și i-am făcut semn să începă.
Niro a răsucit un cuțit în mână, orietând lama către exterior. S-a năpustit către mine și a făcut aceași slide de piciore pe care îl făce de trei săptămâni încoce și eu încă nu eram capabil să mă feresc. Am ajuns căzut pe spate, am făcut o săritură în mâinii și l-am sugrumat cu piciorele în timp ce îl țineam la sol. Niro mi-a cuprins o gleznă în mâna și a sucit-o imobilizându-mi piciorul și forțândumă asfel să îi dau drumul, apoi eu am ajuns sub el și cu cuțitul pus la gât.
Eu- Vezi ?
Niro- Ce ?
Eu- Faptul că nu trebuie să te speri pentru calificări ? Poți să mă pui pe mine la sol, deci cei de acolo nu vor fi nici o problemă
Se aud aceleși aplauze ironice din spate și fățuca adorabilă a lui Acuati
Acuati- Iar vă băteți idioților ?
Eu- Îl atrenez pe fractu pentru ultima oară.
Niro- Se asigură că nu mor
Acuati- Doi idioți
Eu&Niro- Și o idiotă care se uită la ei
Acuati- Mai vorbim noi cine e idiotul după ce treci de selecți
Niro- Da, da...bun,Kiler, deci ne vedem la 18 ?
Eu- Sigur. Și nu uita să îți pui armura...
Niro- Știu, boss, mi-ai făcut instructajul de îl pot scrie pe o foaie
Mi-am dat ochi peste cap și am început să fac curat în cușcă.
Odată ce am terminat am uract în sufragerie unde erau doar Alec și Peti
Eu- Ce faceți ?
Peti- Mă uit la un prost care mă mir cum dracu mai știe să respire
Eu- Nu fi rea
Peti- Dute dracu
Eu- Bă Alec, ce a apucat-o pe asta
Alec- Și-a rupt țeava de la lunetă și acum are draci
Eu- Da ce dracu ai făcut cu ea de ai rupt-o
Peti- Ți-am băgat-o ție în cur să văd dacă intră
Eu- Nu vi javră la vorbe că schimb și eu voce. Zi ce ai făcut de ai rupt-o
Peti- Mi-a căzut de pe bloc
Eu- Idiot-o
Peti- Îți dau în cap cu pistolu
Eu- Ho femeie nu te ambala așa
Alec- Vezi că pe mine deja m-a luat la bătaie,așa că sugerez să începem planul roșu de evitare a nebunei
Peti- Dumnezei, sfinți , morți și draci tăi Aleczander. A dracu handicapat cu care am de a face tot timpul...
Și de aici rugațivă pentru Alec, pentru că nebuna de Peti a sărit la bătaie la el și eu am pleacat în dormitor.
Mi-am luat un rând de haine noi și am intrat în dușuri. O datp ce mi-am dat tricoul jos am rămas si mi-am privit corpul prea slab acopeit cu rămi. Cel mai rău mi se păre gheța care începuse să mi se împrștie în jurul abdomenului.O căpătesem din cauza reginei, la început era o mică degerătură iar apoi s-a transformat în chestia asta. Nu am anunțat-o nici pe Mitoko sau pe altcineva, pentru că nu vreau să îi fac să se îngrijoreze.
Am intreat în duș și mi-am făcut o baie lungă cu apă cald. Sincer să fiu băile lungi cu apă fierbinte sunt unele dintre lucrurile mele preferate.
M-am îmbrăcat și am mers în dormitor, aruncândumă în pat doar ca apoi să realizez că trebuie să mă ridic iar ca să plec să îi văd pe cei doi.
Am ofta lung, m-am îngălțat cu o pereche de bocanci pe ca i-am avut la îndemână, am luat primul cuțit pe care l-am găsit și am plecat.
Faptul că am mers acolo a fost cea mai mare greașală a mea. A trebui să fac pe pshihologul pentru doi băieți care urmau să se alature cea ce însemnă criminalI, cea mai nasoală experiență din viața mea.
Odată ce s-a dat startul cei doi au și dispărut ăn pădure. Am crezyut că nu voi avea emoți deloc, dar faptu că nu îi vede și că auzeam mereu sunetul unui al jucător ștes de pe panou mă făcea să tremur din tote oasele, nu m-am temut pentru nimeni niciodată așa de tare.
Odată ce am auzit soneria de fianl am și alergat prin pădure după ei doi. În momentul în care i-am văzut pe amândoi cu zâmbetele acele maniace impriemate pe chip am știu că totul este bine.
Arahno s-a calificat ca trei de romb în blocul 4S în timp ce Niro este patru de pică în bocul meu, 3K.PS:Acesta este semnul blestemaților, am uitat să îl public în capitolul trecut.
Ne auzim sâmbăta viitore, până atunci spor la ucis criminalilio.