~Part 1~
Normal bir günde Chuuya çalıştığı Ajanstaki dosyalarda ki görevini yaparken sıkılıyordu ve bu yüzden boş kağıda bir şeyler karalıyordu.Dazai de stüdyosunda şarkı yazmak için sözler karalıyordu.Ikisine de gelen ani telefonla ikisi de dikkatini telefona verdi...
"Buyrun evet Atsushi'nin abisiyim.Ne!?Hemen geliyorum!"
"Evet benim.Huh-Tamam,birazdan orda olurum."
Chuuya iş yerinden izin alıp çıkmıştı.Okula varınca hemen Müdür yardımcısının odasına gitti.Içeriye hızlıca girdiğinde kenarda Atsushi ve yanında hep bahsettiği Akutagawa vardı.Atsushi ağlıyordu,Akutagawa ise ağlamıyordu ama gözleri dolmuştu.Atsushi'yi sakinleştirmeye çabalıyordu.Diyer tarafta ise 5 tane çocuk vardı ve onlarında velileri gelmişti.Her iki tarafta yaralıydı.Hemen Chuuya Atsushi'nin yanına eğilip yaralarına bakmaya başladı.
"Atsushi,iyi misim?Tamam,aģlama bir şey yok.Geldim ben."
Chuuya anlık Müdür yardımcısına baktı.Müdür yardımcısı konuşacakken bu sefer içeriye Dazai girdi.Dazai anlık etrafa baktıktan sonra gözleri dolmuş Akutagawa'yı kucağına aldı.Müdür yardımcısı en sonunda konuşmaya başladı.
"Evet hepiniz neden çocuklarınız da yara var diye merak edip neden çağırdığımı merak ediyorsunuz.Olay şu:
Humori,Sanji,Yuka,Taehyu ve Moni Atsushi ile dalga geçiyolar ve ona zarar veriyorlarmış.Bunu gören Akutagawa Atsushi'yi korumak amaçlı onlarla kavga etmiş.Onları Yuki Hocamız ayırıp getirdi."Chuuya bunu duyunca karşı taraftaki çocuklara baktı.O kadar sinirlenmişti ki şuan karşı tarafı dövmeye hazırdı bile.Dazai olayları duyunca Akutagawa ile gurur duymuştu.Chuuya anlık karşı tarafa saldircak gibi olunca Dazai diyer boş eliyle Chuuya'nın bileğinden tutup geri çekmişti ve konuşmuştu.
"Onları dövemezsin.Be kadar sinirli olsan da sakin olmalısın.Yoksa her şey sana patlar."
Chuuya tanımasa da Akutagawa'nın abisi olduğunu düşündü ve onun sözüne uyup sakin olmaya çalıştı.Dazai chuuya sakinleşince bileğini bıraktı.
Müdür yardımcısına şikayetçi olduklarını dedikten sonra gerekli olanı yaptırdılar.Çocuklar tutanak yemiş ve disiplinlik olmuştu.Okuldan bir kaç gün de uzaklaştırma verilmişti.
Bunlardan sonra okuldan çıktılar ve 4 kişi sakin bir parka gittiler.Atsushi ağlamayı bırakmış ve sakinleşmişti.Şimdi parkta Akutagawa ile oynuyordu.
Dazai ve Chuuya banka oturdular.Bir süre sonra Chuuya konuşmaya başladı.
"Üzgünüm benim kardeşim yüzünden Akutagawa da zarar gördü."
"Akutagawa doğru olanı yaptı,özür dilemenize gerek yok."
Anlık Chuuya Dazai'ye baktı.
"Nasıl yani?"
"Genellikle Akutagawa'yı bu kadar mutlu görmedim ve hiç biri için böyle bir şey yaptığını.Demekki Atsushi onun için değerli biri ve onun için bunu yaptı.Zaten eğer bende değerli birisi karşımda dövülüyor olsaydı bende kavgaya karışır ve onu korurdum."
"Atsushi için de Akutagawa öyle.Hep onla ayrı bir mutlu oluyor ve hep ondan bahsediyor.Yaptıklarıni,onla öğrendiklerini her şeylerini anlatıyor."
"İsminiz nedir?"
"Chuuya.Chuuya Nakahara."
"Memnun oldum bende Dazai Osamu."
Chuuya anlık duraksamıştı.Dış görünüş olarak Dazai'yi birine benzetiyordu ama ünlü şarkıcı Dazai Osamu'nun karşısın da olmasını beklemiyordu.Şuan şarkılarını severek dinlediği şarkıcının yanında olduğunu öğrenince anlık duraksayıp kalmıştı.
Dazai onu sarsarak kendini getirmişti.
"Chuuya iyi misin?"
"Sen-SEN BENİM DİNLEDIĞİM FAVORI ŞARK-"
Dazai anlık Chuuya'nın ağzını kapattı.
"Sessiz ol birisi duyarsa bir daha toplanan insanlardan kaçmak zorunda olucam."
"Oh özür dilerim."
"Ne diyordun?:"
"Diyordum ki sen benim favori şarkıcımsın ve seni bir anda aslında yanımda oturan kişi olmanı beklemiyordum.."
Dazai başta kıkırdadı sonra ise sesli şekilde gülümüştü.Chuuya anlık sinirlenmişti ve Dazai'nin yakasından tutup yüzüne yaklaştırdı.
"Gülmeyi kes."
"Hop hop peki bizi dövmediğin kaldı ha."
"Gerekirse döverim de^^"
"Hı tamam tamam sustum be."
~İşte ilk tanışma böyle olmuştu~
_______________________________________
Selamlar meleklerim aklıma çok 2. Kitap için fikir geliyordu bende neden başlamiyim diye düşündüm.Tabi baya kararsızdım ama en sonunda başlamaya karar verdim.Umarım beğenirsiniz.Soukokulu iyi günler canlarımm♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Gizli Planlar~
AléatoireHikaye de Atsushi ve Akutagawa çocuklar ve Akutagawa'nın abisi Dazai,Atsushi'nin abisi ise Chuuya.Okulda ki o olaydan sonra karşılaşan çiftler...