Omegaverse Nedir🤨

273 8 0
                                    

Selamm🥹🫶🏻

İlk fiçimi okuyan bilir. Little Darling fiçimde bahsetmiştim Omegaverse yazmak istediğimden.

Sonunda kurguyu ve sonu hazırladım!💪🏻 Şimdi yazmaya başlıyorum😭 Çok heyecanlıyım🤭

Umarım beğeneceğiniz bir fiç olurrr!!

🤜🏻Omegaverse Nedir?🤛🏻

Omegaverse, hayal gücüyle oluşturulmuş bir tür altarnatif evrendir.

Omegaverselerde altı cinsiyet olur;
Alfa Erkek - Alfa Kadın
Beta Erkek - Beta Kadın
Omega Erkek - Omega Kadın

Bu türlerden tüm kadın türleri ve omega erkekler hamile kalabilirler. Kadınların nasıl olduğunu zaten biliyorsunuz. Omega erkeklerde de kadınlar gibi rahim vardır ve penislerinin altında özel delikleri vardır. Yani kadınlar gibiler. Yavru yapmak için o delik kullanılır.

Bu karakterlerin kendilerine özel kurtları vardır bu arada. Yani içlerinde kurtlarıyla konuşabilirler. Kurtları onlardan ayrı kişilikte de olabilir. İç dünyalarıyla konuşuyor gibi olurlar. Ve kurta dönüşebilirler de.

Omegaların bir iş bulması ne kadar zor ise, bir alfanın işinde yükselme basamaklarını tırmanması o kadar kolaydır.

Kurt Türlerini İnceleyelim;

Alfa

• Baskın bir türdür. Bulundukları yerde liderlik etmeye, kendisinden güçsüz olan türlere emir vermeye eğilimlidirler.

• Genel olarak Omegalarla eşleşirler ancak Betalarla eşleşen Alfalar da vardır.

• Doğurganlık olasılığı vardır ancak bu çok nadirdir. [Alfa-Alfa eşleşmesinde]

• Feromon salgıladıklarında gözleri kırmızı olur.

• Kokuları sert, odunsudur. Keskin kokuları vardır.

• Kızgınlık dönemi geçirirler.

Beta

• Ne çok zayıf, ne de çok güçlü bir türdür. Tam ortası olarak anlayabiliriz. Alfaların emirlerine uymak zorunda kalsalarda, onlarda Omegalara emir verebilirler.

• Hem Betalarla, hem de Omegalarla eşleşebilirler. Nadir olarak Alfalarla da eşleşebilirler.

• Doğurganlık olayı değişkenlik gösterir: Eğer bir Alfa ile eşleşmişse Beta kişi, eğer bir Omega ile eşleşmişse Omega kişi doğurur. Kendi türü ile eşleşmişse pasif olan taraf doğurur.

• Feromon salgıladıklarında gözleri mavi olur.

• Kokuları çimen ve toprak gibi doğal ve saf kokulardır.

• Kızgınlık dönemi geçirmezler.

Omega

• Üstteki iki türe göre en güçsüz olanıdır. Asla baskın değillerdir, emir veremezler.

• Genel olarak kendilerinden çok daha güçlü türlerle eşleşmeyi tercih ederler. Ancak isterlerse Betalarla da eşleşebilirler. Kendi türleriyle eşleşme olasılıkları neredeyse 0'dır.

• Her zaman doğuran taraftır.

• Feromon salgıladıklarında gözleri sarı olur.

• Kokuları zarif, şekerlidir.

• Kızgınlık dönemi geçirirler.

Kızışma/Kızgınlık dönemi nedir?

Alfa ve Omegaların muhtaç düştükleri bir süreç. Ayda bir kere kadınların adet dönemi gibi bir döneme girerler. Kızgınlık dönemi boyunca kurtlar feromon salgılıyor ve kızgınlıktaki kişinin bir eşi yoksa zor bir süreç geçiriyor, kendini cinsel açıdan ekstra hassas hissediyor. Omegalar yanında bir Alfaya, Alfalar da bir Omegaya ihtiyaç duyuyor ve buna bağlı olarak feromon adı verilen bir koku salgılıyorlar.

Uygun koşullar sağlandığı zaman kızışma döneminde omegalar hamile kalabiliyor. Kızışma dönemi harici hamile kalmaları söz konusu değil.

Ayrıca hamile kalmaları zaten düşük bir ihtimal. Koku değişimi hamile kalabilecekleri en ideal anı belirliyor. Eğer kurdunun salgıladığı feromonun kokusunda belli bir değişiklik görülürse, kişi hamile kalmaya uygun bir anda demektir.

Kızışma dönemi engellenemez mi?

Alfalar için bu konuda bir şey söylendiğini hiç görmedim ama Omegalar için özel üretim olan ilaçlar var. Kızışma dönemine giren bir Omega, bu ilaçlarla feromonlarını bastırabilir veya kızışma dönemini geciktirebilir. Çok pahalı olduğu için alınması zordur.

Kızışma döneminden kurtulmanın başka bir yolu var mı?

Evet, var. Omega 1 haftalık kızışma dönemine girdiğinde eğer bir Alfa ile sevişirse kızışma döneminden kolayca çıkabilir. Fakat yeniden kızışma dönemine girdiğinde yine bir Alfa ile sevişmesi gerekecektir.

Hamile kalması engellenebilir mi?

Engellenebilir. Alfa korunabilir ya da Omega doğum kontrol hapı kullanabilir.

Feromon nedir?

Her kurdun kendine özel bir kokusu vardır. Omegalar daha çok yumuşak, tatlı kokulara sahipken Alfalar daha erkeksi ve sert kokulara sahip. Omegaların/Alfaların feromonlarının yoğunlukları ise yapılarına ve zaman zaman duygu-düşüncelerine göre değişiyor.

Yeterli yakınlıkta bulunan her Alfa ve Omega birbirinin kokusunu alır. Özellikle Alfalar kokusunu aldığı Omegayı ele geçirebilmek, kendilerinin yapabilmek için diğer Alfalar ile bir savaş içine bile girerler. Bunun yanında bir Omeganın eşine bağlı olması da mümkündür. Bir Omegayı kızışma dönemi sırasında boyunundan Isıran Alfa, Omegayı kendisine ait yapabilir. Bu sayede Omeganın feromonlarını alabilen tek kişi olur.

İşaretleme Nasıl Olur?

Bir Alfa, Omegasını boynundan ısırıp şah damarından belirli bir miktarda kan içer. Bu sayede Omega kızışma dönemine girince kokusunu sadece kendi Alfası duyar. Omegalar da Alfaları işaretleyebilir. Ama Alfalar bunu, kendilerini kısıtlanmış hissettikleri için çoğu zaman istemezler.

Birde biri, Alfanın veya Omeganın işaretine dokunursa ruh eşinin canı acır. Ama Alfanın veya Omeganın kendisi veya ruh eşi, onun işaretine dokunursa ruh eşi azar diye biliyorum.

Aklıma gelen başka bir şey olursa bölüm aralarında yazarım. Vee ne zaman bölüm yüklemeye başlarım bilmiyorum. İlk önce Little Darling'i bitireceğim.

Öpüyorum, kendinize iyi bakın 💪🏻

Reason For Living || Tae-Kook || OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin