13. Huzur

106 5 0
                                    

Bir Hafta Sonra

"İmdat!" Koşarak eve girdim. Bacaklarım hâlâ ağrısa da şuanda tehlikedeydim. Çığlık ata ata evin içinde saklanmak için yer arıyordum.

"Taehyung! Çabuk çikolatamı bana ver!" Jimin bağırarak oturma odasından peşime girince kıkırdayarak bir çığlık daha bastım.

Kızgınlığa girmişti ve çikolata almıştı. Ama bana almadığı için onunkini kaçırıyordum. Koltuklarda oradan oraya zıplayarak kaçtım. O da peşimden geliyordu.

Koltuğun arkasına atlayarak kapıya koştum. Yakalayamayacaktı! Sadece kendisine çikolata almak neymiş gör-

"Ya!" Kapıda çarptığım bedenle geriye sendeledim. Anında belimden kavranırken çikolatamı daha sıkı tuttum.

Jungkook belimi tutarak beni kucağına aldığında sıkıca sarıldım ona. Çikolatayı da aramıza koyup göğüslerimiz arasında saklamıştım.

"Çikolatam!" Jimin bağırarak kalçama bir şaplak attığında sızlanarak ağlamaklı sesler çıkardım.

"Ne yapıyorsunuz?" Jungkook sertçe konuşup kucağında benimle birlikte koltuklara yöneldi. Beni Jimin'den uzaklaştırıyordu.

Arkamızda kalan Jimin'e dil çıkararak sırıttım. Kızgın bir şekilde bana bakıyordu.

Jungkook koltuğa oturunca aramızdaki çikolatayı kaptım. Bu arada Yoongi'nin sesi duyulmuştu, "Ne oluyor burada?"

"Taehyung çikolatamı aldı!" Kafamı arkama çevirdiğimde Jimin'in Yoongi'ye sarılıp dudak büzerek beni anlattığını gördüm.

Omuz silkerek kucağında oturduğum sevgilime döndüm. Bir elini saçıma atıp terden alnıma yapışan saçlarımı arkaya taradı. Bense bu arada çikolata paketini açıyordum.

"Gel yavrum. Ben sana alırım." Yoongi'nin konuşmasıyla Jimin neşeyle şakıdı.

"Cidden mi?" Yine dönüp onlara baktım. Jimin mutlu mutlu Yoongi'ye bakarken eğilip arkadaşımın burnuna bir öpücük bıraktı.

"Evet. Gel. Taehyung ve mal sevgilisiyle uğraşmayalım." Yoongi bize bakarak gözlerini kıstığında ben de gözlerimi kısarak ona baktım.

"Tamam. Hadi def olun." Jungkook bıkkınca konuşup ellerini yanaklarıma koydu ve yüzümü kendine çevirdi.

"Pislik Taehyung!" Jimin bana son kez bağırdı ve dışarıya doğru koştu. Yoongi de peşinden yürümüş ve odadaki kokuları azalmıştı.

Jungkook yaklaşıp yanaklarıma birer öpücük bıraktı. Sonra yanaklarımı serbest bıraktı. Kare gülüşümü sergileyip çikolatama döndüm. Kabını açıp geriye sardım.

Çikolatayı ağzıma koyup bir ısırık aldım. Jungkook da beni izliyordu. Gözleri yüzümde, elleri saçlarımda gezinirken ben de gözlerine bakarak çikolatamı yiyordum.

Ağzım doluyken konuştum, "Ne oldu?"

Kıkırdayıp çenemi öptü. Geri çekilip, "Dersimin başlamasına yarım saat var. O zamana kadar seninle ilgileneyim dedim." diyerek elimdeki çikolatadan bir ısırık aldı.

"Benimkine bir saat var," deyip çenemi havaya kaldırdım.

"Gitmek istediğine emin misin?" Bir eli kalçama geldi. Kalça yanağımı hafifçe okşarken devam etti, "Vücudun ağrımıyor mu?"

"Hayır." Tek kaşını kaldırıp bana baktı. Bense onu umursamadan çikolatamdan bir ısırık daha aldım. "Hem artık gitmem gerek. Bir buçuk haftadır gitmiyorum."

Reason For Living || Tae-Kook || OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin