Del 8

20 1 0
                                    

"Inne hos mamma"
Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, tårene klarer ikke å slutte å presse på. Jeg skulle ønske det var meg, jeg vil ikke at mamma skal gjennom dette, hun fortjener det inne. Alt hun har gjort, støttet meg i tøffe tider og hun er for ung! Jeg vil ikke dette. Jeg orker ikke å miste henne nå. Legen kommer inn og sier at jeg må gå, mamma trenger å hvile...
"1 time senere"
Jeg kommer inn i huset og løper opp trappen og inn på rommet, jeg får mange spørsmål opp i hodet..
Hva skjer med familien min?
Hva skjer med meg?
Kommer det til å gå bra med mamma?
Jeg tenker meg godt om men jeg finner ingen ordentlig svar. Jeg skulle ønske at alt bare var over og at ingenting av dette hadde skjedd.....
Jeg har en smerte i hele kroppen som ikke går ann å beskrive, jeg klarer ikke å slutte å tenke på mamma og spøkelsene som vandrer i huset, i det jeg kom på tanken om spøkelsene brases døren opp, det er pappa, han har gråtet han å, han kom løpende mot meg og tok meg i armen og dro meg ned til bilen, han sa med en stressend stemme 'sett deg inn i bilen, jeg må bare låse huset' jeg gjør som jeg får beskjed om uten å si noe.. pappa kommer inne og setter seg og starter bilen, jeg har lyst til å spørre om hva vi skal, men jeg er redd for at pappa skal bli sur eller lei seg, vi kjører mot sykehuset og jeg får beskjed om at vi må løpe til mamma, jeg setter i gang og i det jeg kommer inn på rommet ser jeg mamma med åpene øyne men blekt ansikt, jeg setter meg på den ene siden og pappa på den andre, hun tar hånden min skate opp, jeg hjelper henne for hun er svak. Hun ser meg i øynene og sier "jeg elsker deg og uansett hva som skjer vil jeg elske deg, og du vil alltid være min datter og jeg skal passe på deg, bare lov meg at du er deg selv" mamma slipper hånden mon og maskinen ved siden av sengen begynner å pipe........

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The spookWhere stories live. Discover now