Nå var det kveld igjen og jeg var alene hjemme. Jeg var litt sånn små skeptisk over hva som kom til å hende. Jeg la meg på soffan og sovnet, plutselig vånet av at noe traff meg i panna. Jeg så meg rundt men det var ikke et eneste lik å se. jeg kjente i panna. Jeg hadde en kul i panna der jeg hadde kjent at noe hadde truffet. Jeg løp opp på rommet mitt og la meg hengekøya mi. Jeg la meg i den nederste og og over var det en helt naken laken. Plutselig så jeg en hand som kom ned fra den øverste køys og bsnket 5 ganger på den øverste senge kanten over meg. Jeg ble helt stiv og turte ikke å røre på meg. Jeg prøvde bare å lukke øynene mine for å sove. Jeg våknet om morgenen igjen heg så på telefonen min kl var 12.00. 'Oi shit' er klokka så mye. Jeg kledde på meg en lyse blå bokse med hull i som var meningen med boksa den satt helt tait også tok jeg på meg en hvit over topp. Jeg gikk inn på kjøkkenet. Der jeg gikk inn i skapet for å ta meg frokost blanding, da et bilda av meg fløy strake veien gjennom rommet mitt og inn på kjøkkenet. Og landa noen få meter unna neg. Jeg løp ned trappen tok en jakke og et par sko og åpna døra. Jeg hørte noen fottrinn som løp ned trappen og mot meg. Jeg sprang ut døren flr jeg rakke å ta på meg skone og smelte igjen døren etter meg og løp på langs veien til min beste venninne sara.
Sara's pov
Det ringte i ringe klokke. Keg løp ned å åpnet døren. Det sto sasmin og var helt anpusten jeg lot henne komme inn. Vi satte oss i sengen min og hun begynte å forklare hva som hadde hendt de to dagene med at hun først var med 3 venninner, og det som hendte i går kveld og i dag tidelig. Jeg sa at jeg kunne sove over hos henne og at vi kunne komme hit hvis det ble for ille.
YOU ARE READING
The spook
Short StoryDenne boken handler om en jente på 13 år som heter sasmin og en kveld hun er hjemme alen skjer det mystiske ting som ingen kan forklare