Del 1

67 2 1
                                    

Hei jeg er sasmin og er 13 år gammel. I dag skal mamma og pappa til New York og jeg skal være alene hjemme i hele 2 uker. Men nå skal jeg på skolen, og det er FREDAG! Så det vil si uketest! Jeg bare hater uke tester jeg kan nesten ikke fordra uketester. Men ja jeg må som alltid fulføre for å bra karakterer.

"på vei til skolen"
Jeg går med beste vennen min til skolen i dag og som ofetest har vi mye og prate om,/ men i dag er det bare prat om den uketesten! Når vi kom inn i skole gården ringte det inn til timen. Vi satte på sprang og løp helt til vi kom til inngangsdøren.

"Etter skolen"
Endelig var vi ferdig med skolen og jeg løp hele veien hjem for å se om mamma og pappa hadde dratt, og det hadde de. Jeg inviterte noen venner på overnatting den kvelden. Så vi satt i soffaen og så på "THE RING" plutselig hørte vi at det smalt i yterdøra. Jeg ropte 'halo' men ingen svarte jeg reiste meg opp for ingen av de andre turte jeg gikk inn i gangen for å se om det var noen der. Men det var ikke et eneste lik å se. Jeg går inn i stua igjen og setter meg med de andre vi starter filmen igjen. Etter en liten stund hører vi noen som går opp trappen og inn på kjøkkenet oppe. Vi setter filmen på pause og og vi blir enige om at alle sammen får gå opp, når vi kommer opp inn på kjøkkenet ser vi bare en sikkelse som går fram og tilbake og åpner skuffer og skap og slenger dem igjen. Plutselig roper jeg noe jeg ikke skulle ha gjort 'stopp' ropte jeg. Plutselig forsvinner sikkelsen og vi går sakte ned i stuen igjen. Vi fortsetter å ser på filmen før vi hører telefonen ringe jeg løp bort og svarer 'halo' savjeg med en skjelvende stemme inn i røret men ingen svarte. Jeg ropte igjen en gang til bare denne gangen med en litt mer skjelvene stemme, 'halo' men ingen svarte. Jeg la på røret og løp inn inn i stua.

The spookWhere stories live. Discover now