Del 4

48 1 0
                                    

'Sasmins pov'
Sara åpnet opp døra jeg pustet lettet ut og storma inn på rommet hennes. Jeg forklarte hva som skjedde med venninnene min og det i natt. Hun så helt foskrekka ut. Hun sa at hun kunne sove over hos meg og hvis det ble for ille droe vi til henne.
"nå tid"
Sara hadde pakket baggen og vi startet å gå mot huset mitt. Det som møtte oss først var at yterdøra sto på gløtt. Sara var så spent at hun begynte og løpe bort til døra. Jeg prøvde å stoppe henne men det var forsent. Jeg var ved inngangen mens hun hadde allered tatt av seg klærne og speide rundt huset etter det ikke engang keg kan forklare. Hun gikk inn på bade og med et hørte jeg et skrik..... Jeg løp inn på bade. Du kan ikke gjette hva!!! Det lå en død gammel dame i bade kare som var fylt med blod jeg skrek for full guffe, sånn seriøst for naboen hadde hørt det og kommet hit for å skjekke hva det var. Da han kom inn på badet sa han at han skulle overta og at vi kunne ringe politiet. Men i det jeg tasta inn nummeret og skulle til å trykke på ring hørte vi han skrike inne på badet. Jeg kastet fra meg telefonen og løp inn på badet. Damen og blodet og alt var borte. Jeg spurte hva som hadde hendt og han sa at han skulle til å ta dama opp fra badekaret. Også bare forsvant hun son støv. Jeg sa til mannen at han bare kunne dra. Han løp ut huset og hjem. I det han løp ut hørte vi noen skritt som kom nærmere og nærmere. Plutselig ser jeg at ytter døren smeles igjen og låses uten å se en eneste skikkelse. Jeg sat meg ned i et hjørn og begyntebå gråte men sara ropte ut i huset 'HEI se hva du har gjort du har fått bete vennen min til å gråte, nå syntes jeg du bør skærpe deg' jeg stoppet og gråte en liten stud og hørte etter hva hun sa. Men jeg vet ikke om det var så lurt av sara og rop det høyt. Plutselig hører vi noen storme ned trappen uten å se noen, men før jeg rakk og tenke ble det helt mørkt. I det jeg våknet var det allerede morgen, hadde jeg ligget i koma hele natten! sara satt ved siden av meg og gråt. Jeg spurte hva som hadde hendt. Hun sa at vi hadde hørt noen fot trinn ned trappen og så plutselig bare besvimte du og at hun satt der alene og ventet på at jeg skulle våkne. Jeg sa til henne at vi måtte komme oss ut. Vi løp opp og slukket alle lys i huset og løp ut idet jeg hadde pakka klærene mine i en bag og vi løp ut døra, som vanelig kom det fotsteg ned trappen i en rasende fart og en svak skremmende stemme si 'ko dere ut' vi løp utvog jeg rakke ikke å lukke igjen døra vi bare løp, da jeg så bak meg ble yterdøra smelt igjen og låst. Vi satte opp farten og løp inn til sara. Sara var en av naboene min, så fra rommet hennes kunne vi se huset mitt. Sara forklarte alt til moren sin og, og moren sa jeg kunne bli her til mamma og pappa kom hjem. Vi gikk opp på rommet til sara. Jeg satelte meg ved vinduet og så inn i vinduet der jeg hadde rommet mitt. Jeg kunne ikke tro mine egene øyner det sto en manne skikkelse og stirret på meg. Jeg løp bort til sara som stod på andre siden av rommet å ba henne se inne i vinduet mitt. Hun så det å. sara ropte på moren sin og moren kom i en rasende fart opp. Sara ba henne se inn i viduet der jeg hadde rommet mitt. Plutselig står skikkelsen på gårdsplassen min og stirrer på oss. Moren til sara fikke helt panikk. Vi så ut av vinduet og skikkelsen var borte. Plutseli ringte det på døra så.......

The spookWhere stories live. Discover now