Bir : Sondan sonra başlayan

110 16 105
                                    

Keyifli okumalar💚

Önerilen şarkı:
&Team "Under The Skin"

(Önerdiğim şarkıların bölümle alakası yoktur sadece o an ne dinlediysem onu öneriyorum)

📽

Chapter 1.

"Bu sadece başlangıç."
____________________

-Arin anlatımı-

Arabamdan indiğim anda güneş ışığı yüzümü okşadı. Sanki biraz geç mi kaldım? Neyse, elden bir şey gelmez.

Cebimden telefonumu çıkarıp babamı aradım.

"Kapının önündeyim. Beni karşılayacak olan kişi nerede?" ~Arin

Gözlerimde sıkılmış bir ifadeyle Yonsei Üniversitesinin devasal beyaz kapısına baktım. Ön kapısında üni'nin işaretini kopyalayan altın bir işaret. Prestijli bir üniversite olması gerekiyor.

Hadi ama.. ona göz alıcı bir üniversiteye gitmek istemediğimi söylemiştim. Ah, bu aptal yaşlı adam.

"Bekle.. Müdür orada olmalı." Dedi.

Beyaz kapının yavaşça geri çekilip açıldığını görünce, sayın babam Baş bakan Seo ile telefon görüşmesini sonlandırdım.

"İyi günler Bayan Seo. Ben Yonsei Üniversitesinin Müdürü Oh Sanghwa." ~Müdür

Eğildi, bu berbat yaşlı adam kesinlikle dizilerde görebileceğiniz kötü niyetli, aptal ve yalaka yöneticiye benziyordu. Her zaman para isteyen ve aptalca ölecek olanlardan. Böyle tiplerle aramızdaki mesafeyi korumalıyız.

"Yurt nerede?" ~Arin

Diye sordum ve ona baktım. Pişmiş kelle gibi bana gülümsedi.

"Siz de beni selamlamayacak mısınız Bayan Seo? Ben-.." ~Müdür

"Zorunda mıyım ki?" ~Arin

Mırıldandım. Daha fazla vakit kaybetmemek için saatime baktım çünkü zaten geç kalıyorum.

"Az önce ne dediniz?" ~Müdür

Diye sorduğunda sahte bir gülümsemeyle ona baktım ilk önce. Ardından arabamın bagajını açtım ve bavulumu çıkardım.

"Hiç bir şey." ~Arin

Ona cevap verdim ve üni binasına girdim. Kimseyi rahatsız etmemeye çalışarak sahte gülümsememi sürdürürken arabamı otoparka park etmesi için anahtarlarımı güvenlik görevlisine vermiştim.

"Bayan Seo aceleniz var gibi görünüyor, tıpkı babanız gibi çok çalışkansınız sanırım." ~Müdür

Yurda doğru yürürken müdür bana yetişti ve boş yapmaya devam etti. Girişte kocaman bir harita vardı, rehberim olsun diye fotoğrafını çektim. Zaten bu yaşlı bunaktan bir fayda geleceğe benzemiyordu.

"Beni lafa tutmayın lütfen. Sizin yüzünüzden ilk dersime geç kalabilirim Bay Oh. Buradaki ilk günümde derslere geç kalmak istemiyorum." ~Arin

Sağa sola bakarak dedim. Bu üniversite oldukça büyük görünüyor. Çevremizde o kadar çok ağaç var ki, beton kaldırımların yanındaki çim alanlar natüralist bir hava veriyor. Yapılar mükemmel bir şekilde hizalanmış ve öğrencilerin devasal yollardan geçebilmesi için üst geçitler bile mevcut.

Ceza Odası | EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin