İki : Çember ve Piramida

75 15 101
                                    

Keyifli Okumalar💚🍒

Önerilen şarkı:
TXT ft. Anitta "Back For More"

📽

Chapter. 2

"Ben Çember göremiyorum, bu bir Piramid."
________________________________

-Arin anlatımı-

Eşyalarımı yerleştirmeyi bitirdim ve hemen ardından banyo yaptım. Oda fazlasıyla genişti. 5 kişilik bir aileyi rahatlıkla içine sığdırabileceğiniz kadar geniş.

Yurtdan çok beş yıldızlı bir otel odasını andırıyordu. İhtiyacınız olan her şeye sahip. İçeri girdiğinizde kocaman bir lobi, eşyalarıyla dolu bir mutfak, iki boş oda ve kendi televizyonu, bilgisayarı ve çalışma masasının bulunduğu bir yatak odası.

İki boş odayı ne yapacağımı bilmiyorum o yüzden şimdilik onları boş bırakacağım sanırım.

Odamdan çıktım ve asansördeki oğlanın buralarda bir yerde olup olmadığını kontrol ederek koridorda yürümeye başladım.

Sanırım burada değil, şanslıyım.

"Birini mi arıyorsun?"

Arkamdan tatlı bir ses duyunca irkildim. Hızla ona doğru döndüğümde, benden daha genç olduğu belli olan sevimli bir çocuğun tatlı kedi gözleriyle bana gülümsediğini gördüm.

Sevimli olduğu kadar da yakışıklı. Vay canına sanırım bu üniversite nerede yakışıklı erkek varsa hepsini toplamış..

"Hayır.."

Dedim.

"Demek Sunghoon hyung'un bahsettiği yeni tranfers öğrenci sensin.. Tanıştığıma memnun oldum! Ben Yang Jungwon." ~Jungwon

Sunghoon?

Bu sabah ki oğlan olmalı..

Yang Jungwon denen çocuk elini sıkmam için uzattığında, sadece ona baktım ve elini tumak yerine yanından geçip asansöre doğru yürüdüm.

Peşimden geldiğini hissedebiliyordum, arkamdan gelirken aegyosal bir ses tonuyla konuştu.

"Aww.. neden bu kadar kabasın noona? Jungwon'un kalbi acıyor şu an." ~Jungwon

Asansöre girdiğimizde sanki kalbi ağrıyormuş gibi elini kalbinin üzerine koydu.

"Benimle böyle konuşma- hayır, hayır. Sadece benimle konuşmayı bırak." Dedim sakin bir ses tonuyla ve aşağı kat düğmesine basıp sessizce durdum.


Asansörün tepesindeki dijital monitörün, sırf onunla konuşmaktan kaçınmak için numarasını nasıl aşağıya doğru kaydığını izledim.

"Bayan Seo." ~Jungwon

Ses tonu değişmişti, daha önce duyduğum şakacı sese nazaran daha olgun ve ciddi geliyordu.

Ceza Odası | EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin