Üç : Planlanan yollar

67 11 93
                                    

Keyifli okumalar💛🍯

Önerilen şarkı:
Enhypen "Given-Taken"

📽

Chapter. 3

"Asla öfkeli bir şekilde uyuma. Ayakta kal, intikam planını hazırla."

Timestamp:

28. 02. 21. | 13 : 17 : 43
___________________________

-Arin anlatımı-

Ceza odasının kapısının kolunu çevirir çevirmez içeride yedi erkek ve üç kız olmakla on kişinin odada sohbet ettiğini gördüm.

Görünüşe göre ceza odasında bulunmaktan bile utanmıyorlar. Ben şu an burada bulunduğum için utanıyordum çünkü.

Her neyse, ben içeri girerken herkes bana döndü. Bazıları gülümsedi, bazıları sadece baktı ve bazıları ise ruhumu taradı resmen.

"Yani bu.. o mu?"

Mini etekli bir kız yavaşça bana doğru yürüdü.

"Merhaba! Ben Wei Xian. Bana sadece Xian diyebilirsin. Ben İç çemberdenim 17-ci sırada." ~Xian

Bana sahte bir şekilde gülümserken elini uzattı ve el sıkışmak istedi.

"Seo Arin." ~Arin

Ben de onun elini tuttum ve aynı onun gibi sahte bir gülümseme sundum. Xian tarafından sürüklenirken kızların olduğu sıraya doğru yürüdüm.

"Vay canına! Çok güzelsin Arin unnie! Hangi aileden geliyorsun?"

Kızların aksine erkek olanlar sessizdi. Yang Jungwon bana gülümseyerek bakıp, konuşmamızı dinliyordu. Diğerleri kendi işleriyle ilgileniyor, kütüphanede gördüğüm oğlan telefonunda oyun oynuyor, Sunghoon ise pencenin kenarında oturmuş dışarıya bakıyor.

"Bunu sana söyleyemem." Dedim az önce hangi aileden geldiğimi soran kıza.

Yanımdaki diğer kız koluma girdi ve başını omzuma yasladı.

"Neden~ hadi unnie bize söyleyebilirsin. Mesela ben ünlü mimar Kim İmalat'tan, Kim Lana." ~Lana

Bana gülümsedi ve omzuma yaslanmaya devam etti. Kendimi rahatsız ve kötü hissediyorum. Bu tür muamelelerden hoşlanmıyordum.

"Lana, kıza yapışmayı bırak. Senden rahatsız oluyor şu an göremiyor musum?" ~Jay

Kütüphanede gördüğüm oğlan telefonundan başını kaldırmadan kızı azarladı. Kim Lana hemen benden ayrıldı ve somurttu.

"Tam bir enerji emici gibisin Jay-sshi." ~Lana

Demek ismi Jay..

Jay denen oğlan bize baktı.

"Duyarsız olma Lana, bundan rahatsız olduğu gayet belli." ~Jay

Gözlerime baktı ve imalı bir şekilde gülümsedi.

"Sonuçta kimsenin dikkatini çekmeyi istemiyor." ~Jay

Sanırım bu adam kartını nasıl oynayacağını iyi biliyor.

Ona baktım ve boğazımı temizledim.

"Bir sorum var." Dediğimde hepsi bana bakıp ne olduğunu sordular.

Ceza Odası | EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin