Keyifli okumalar💐🎁
Önerilen şarkı;
TWS "Plot Twist"(Bu grubu stan'lemeniz gereken konular var arkadaşlar. Konular; hepsi çok yetenekli ve çok yakışıklı aynı zamanda da tatlılar.)
📽
Chapter 8.
"Oynadığımız bu oyunda kaybedenler, akıllarını kaybedenlerdir."
_____________________________
-Arin anlatımı-
"Ne yaparsanız yapın biliyorsunuz.. Lee Heeseung'u asla kazanamazsınız." dedi öne doğru eğilerek Yang Jungwon.
İlk önce biraz sırtını kaşıdı ve ardından kayıt cihazını sırtından aldı. Yere attı, üzerine bastı ve başkalarının konuşmamızı gizlice dinlemesine olanak sağlayan küçük cihazı tamamen yok etti. Sunghoon'la ikimiz de ona şok içerisinde bakıyorduk.
"Sırtında dinleme cihazımı vardı?" ~Sunghoon
"Görünüşe bakılırsa birileri merakına yenik düşmüş." diyerek sırıttı Jungwon.
"Ah, zaten onunla da vakti gelince iş birliği yapacağız. Dinlemesi sorun değil." ~Sunghoon
Dayanamayıp beynimde çalan o soruyu sordum.
"Nasıl bildin.." ~Arin
Heeseung'ı kazanmak istiyorsak ona ihtiyacımız olacağımı nereden biliyordu?
"Yerin kulakları vardır Arin." diyerek omuzlarını silkti ve ardından içeceğini yudumladı. Sonra da, bana buna benzer olduğunu söyler gibi yerdeki dinleme cihazına baktı.
Sunghoon'a baktım, rastgele bir yere bakarak dalıp gitmişti.
Anladım..
"Bunu bize neden şimdi söyledin?" dedim Jungwon'a doğru. Bunu bize daha önce söylemesi gerekirdi. O sadece Sunghoon'un altın otoritesini mi istiyor gerçekten?
"Sana en başından söyleseydim bu haksızlık olurdu." Bana gülümseyerek cevap verdi.
"Zaten ben de Sunghoon'la aynı fikirdeydim. Katilin sen olduğunu düşünmüyorum" ~Jungwon
"Gerçekten mi?" ~Arin
Sunghoon kadar ikna edici değildi.
"Gerçekten. Ve Lee Heeseung'ı asla kazanamayacağınızı söyledim." bardağı masanın üzerine koydu ve ellerini göğsünün önünde çaprazladı ve konuşmasına devam etti.
"Ama sizin yapamayacağınızı söyledim, benim değil." deyip ukala bir gülümsemeyle geriye yaslandı..
Tereddüt ederek onu dinlemiştim. İçimde hâlâ ona güvenmek istemeyen bir his vardı.
Ama başka seçeneğim de yoktu.
"Planını söyle." ciddiyetle dedim.
Başını salladı ve telefonunu çıkardı.
"Yetkim sayesinde, değerlendirme için gelecek olan sınav sorularını hazırlayabilirim." ~Jungwon
Ne yapabilirim dedi o?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza Odası | Enhypen
Fanfiction"Aramızda kalsın, kötü olduğumu biliyorum ama en azından katil değilim" Aşırı derecede prestijli olan Yonsei Üniversitesine transfer olduğu gün, onu tüm kalabalığın ilgi odağı haline getiren bir cinayet işlendi. İlk gününde Ceza odasında tanıştığı ç...