Yedi : Altın Otorite

60 10 39
                                    

Keyifli okumalar💛🌻

Önerilen şarkı;
Æspa "Spicy"

📽

Chapter 7.

"Tek bir dilek,
tüm gidişatı değiştire bilir"
_______________________________

-Jungwon anlatımı-

Kulübün içindeki parti insanlarından oluşan yoğun kalabalığa bakarken elimdeki içeceği yudumladım.

İkinci katın korkuluklarına yaslanıp insanların eğlenmelerini izliyordum. Bugün Cumartesi ve elbette öğrenciler vakit öldürmek için burada olacaktılar.

"Dikkatini çeken ateşli bir kız mı buldun, Jungwon-sshi?" ~Jay

Jay'in yanımda olduğunu, dirseklerini korkuluklara dayadığını ve bana baktığını görünce gülümsedim..

"Ben senin gibi değilim, seni çapkın adam." Diyerek ona sırıttım. Sadece gözlerini devirdi ve iç çekti.

"Aslında ben senin için birini buldum. Onunla takılmak ister misin?" Diye sorduğunda ona baktım.

Biliyordu bunu yapamazdım.

"Benimle dalga mı geçiyorsun? Bundan nefret etmeye başladım." ~Jungwon

Ciddi sözlerim üzerine bana güldü.

"Ah, evet doğru ya. Eğer benim gibi durmadan kızlarla flörtleşirsen, ailenin itibarını mahvedebilirsin." Deyip güldü.

Tanınmış bir ailede büyümek zordur.

Baskı hep üzerinizdedir ve insanlar sizden her zaman bir şeyler bekleyecektir.

Onların beklentileri için yaşamalısınız. Berbat, boğucu ve aptalca.

Her zaman yukarıdaki topluma uyum sağlamak için örnek, rol model olmalısınız.

Yorucu... ama ben kimim ki bundan şikayet edeceğim?

"Tıpkı Heeseung hyung gibi. İkinizin de hayatları çok sıkıcı ve boktan." Mırıldandı.

Jay'in  ve benim hayatımız birbirinden çok farklıydı. Onlar girişimcidir. Kendi isimlerini temiz tutmalarına gerek yok çünkü ürünleri nedeniyle yaşayacakları sorunlar zamanla ortadan kalkacak.

Bizler vatandaşlarımızın oylarıyla yaşayan Hükümet liderleriyiz. İsmimizi lekeleyemeyiz, yoksa sonsuza kadar iz olarak kalır. Biz kendimiz ürünüz.

"Dedi zaten birine ayarlanan adam." ~Jungwon

O benimle dalga geçebiliyorsa ben neden geçmeyeyim?

Bana kaşlarını çattı ve tısladı. Jay'in ailesinin tek kötü yanı para için babasının ona bir iş ortağıyla evlenme ayarlayacak kadar açgözlü olmasıdır.

"Durmadan kızlarla takılmamın nedeninin bu olduğunu biliyorsun değil mi? Bu aslında hayatımı her zamankinden daha baharatlı hale getiriyor." ~Jay

Baharatlı derken ne demek istedi? bu çok komik.

"Sen öyle diyorsan." Diyerek omuz silktim ve içeceğimi yudumlamaya devam ettim.

Eve gitmek için henüz çok erkendi ama şimdiden sıkıldım.

"Bazen en azından bir günlüğüne kuralları çiğneyebileceğini ve umursamaz olabileceğini biliyorsun değil mi?" ~Jay

Ceza Odası | EnhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin