Yatak

49 7 0
                                    

Emily ' den

Aklımdaki tek düşünce yatakta nasıl olacağımız. Kendimi sapık düşüncelerime vermiş olacam ki geldiğimi farketmememiştim.

Jack'e çantamı burda unuttuğumu söylediğimde kafasını olumlu şekilde salladı. Aradan bir dakika geçmeden Jack beliriverdi.

-Partiyi beğendin mi?dedi.

-Fena değildi. Dedim.

-Tahminimdeki cümle bu olmamıştı aslında. .

-Peki,ne dememi istiyorsun.

-Sen muhteşemsin.Sen hayatımdaki en süperisin. Seni seviyorum.

Son cümleyi derken özlem dolu söylemişti bir kaç kişi jack'in benden hoşlandığına dair bir şey söylemişlerdi ama ben buna inanmamıştım şimdi kendi ağzıyla itiraf etmişti. Bana aşıktı. Ellerini saçıma doladı. Ben hayla itirifanının şokundayken pislik herif ellerini saçımın üzerinden çekmemişti.

-Çek elini.

-Ben sana scott'an iyi bakarım. Sana yemin ederim ki seni üzmem. Dedi

Ne saçmalıyor bu pislik. ..

-Scott 'un beni üzdüğünü nerden çıkarıyosun.

-Emily sana bu şekilde demek istemezdim ama Scott ve Jennifer birlikteler. Bunu gördüm. Üzgünüm.

Bir dakika hayır hayır sadece scott'la ayrılmam için diyordu. Gerizakalı aklınca bana oyun oynuyordu.
Jack'e döndüğümde bana acıyormuş gibi bakıyordu. Bu hareketi daha da sinirimi bozup, yakasına yapıştım.

-Bak yavşak ne bok dediğinin farkında mısın? Biliyorsunki bedellerim ağırdır.

-Aaaa bilmezmiyim. Lise sonda bir kızın kulağını kesmiştin. Bak, kızım sana gözlerimle gördüm diyorum ama sen devam et. Kıçına tekmeyi yediğinde tesellin olurum.

Sözünü bitirdiğinde kapıyı sert şekilde suratıma kapattı. Gerizakalı bunun bedelini çok ağır ödeyecek.
Öncelikle göz kenarını zımbalıyacam sırf gördüm dediği için sonrada şeyini kesicem buda bana olan ilgisi için sonrada dilini kesicem yalan söylediği için en sonda öldürecem buda kimsenin bunu benim yaptığımı bilmemesi için planın güzel Emily aferin böyle devam içindeki şeytana uy bu sana doğru yolu gösterecek.

Yol'u bitirdiğimde araba tam karşı görüş alanıma gelmişti. Olamaz,belki beynimin bir oyundur. Gözlerimi kapatıp açtığımda gördüğüm manzara aynıydı. Bunu bana nasıl yaparlar. Onlar öpüşüyordu. Jack'e özür borçluydum. Ama ben özür dilemiyecektim yaratılışımda bu var ne yapıyım. Şimdi bu ilişki bitcekti. Hemen şimdi, dur Emily bedeller onlara ne oldu. Bu ikisinin yanına kar kalmamalı, öyle bir şey yap ki yaptıkları güne lanet okusunlar. ..

Tam beklenmediğim anda bir araba bana çarptı.

Canım acımadı ama yakalan ma korkusu yaşasınlar diye çığlık atcakttım.Bu kadar cesaretli olduklarına göre ...

Arabadaki adam bana

-Bir yerine bir şey oldu mu?
Sorduğu anda suratımı büzüp, çığlık attım. ..

Jennifer ' dan

Direk Emily ' nin yanına koştuk. Neyseki araba çarptı. Yani yakalanmadık. Bu beni sevindirdi. Yatak mevzusu hem burda sona ermişti .

-Emily iyimisin? Aslında umrumda değildi. Haketmişti kahpe.

-Iyiyim, anlık olunca çığlık attım. O kadar

Bunu dedikten sonra ayağa turp gibi kalktı mübarek.

-Scott hadi eve gidelim. Dedi.

O faişe gülüşünü attıp, ön koltuğa oturdu. Scott'a meydan okuyucu gözlerle baktım. Halledirim gibisinden bakışını attı. Birlikte arabanın yolunu tuttuk.

Scott'an

Bir erkek olarak zor durumu yaşıyorum. Emily ile ciddi ilişkimiz
oldu. Ama her ilişkinin şuan olduğu gibi sonu vardır. Emily şuan sadece sürtüğüm. Ama ne yalan söyleyim .

Bir erkeği elinde tutmasını biliyor. Jennifer ' dan hoşlanıyorum doğru ama Emily gerçekten başka. ..
Düşüncelerime bölen Jennifer 'ın evi oldu. Bana yapma bakışını attıp, iyi geceler deyip,çıktı. Yol boyunca sessizlik hakim kılmıştı. Eve vardığımızda

-Hayatım içkileri hazırla.
Ses tonu o kadar hoştu ki tamam şeklinde kafamı salladım.

Içkileri hazırladıktan sonra televizyon'u açıp, izlenecek kanal varmı? Diye baktım.

-Hayatım.

Demesiyle dilimi tutmam bir oldu. Kumandayı alıp, televizyon'u kapattı. Sonrada bedenimiz konuştu. Tadı eşsizdi. Bana ne yaptığını bilmiyorum ama daha çok istiyordum.

-Kırmızı sana çok yakışıyor. Dedim.

-Scott.

Adımı inlemesi beni baştan çıkardı . Bu kız işini biliyor.

Sütliyen'ini üstünden çıkardım. O da hızla tişörtümü çıkardı. Ardından bir soyunmaya birde göğsünü öpüyordum. Oda'ya doğru sevişerek gittik. Onu yatağa attım .Sonrasımı küçük Scott'lar iş başında. ..

Hasta (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin