Vicdan

38 7 1
                                    

Emily ' den

Uyandığımda saat üçe çeyrek geçiyordu. Dün gece muhteşemdi .Aslında Scott' a aşığım ama bana yaptığını değiştirmez.

Scott'un kulağına doğru eğilip, fısıldayarak

-Bedeller hayatım bedeller. ..dedim.

Bedeller derkenrüyamı hatırladım. İlk bedelimi öz kız kardeşim yaşamıştı. Rüyamda kız kardesimin ölümünü gördüm.

Ama düşündüğümde haketmişti. Benden güzel olmamalıydı. Bu onun hatasıydı.

Ama Nora diğerlerine göre şanslıydı.
Bedelini boğularak ödemişti.
İçimde ilk defa yaptıklarıma karşılık bir his hissettim.

Buna vicdan mı?derlerdi. Galiba o duygu olmalı.
Düşüncelerime saçma bulup, kenara attım.Sonrada uykuya daldım.

Jennifer ' dan

Akşamdan beri durmadan düşündüm. Ya gerçekten yattılarsa ya da ben Scott 'un gözünde sadece sürtüğü isem. Aklımdaki düşünceleri kenara attıp, içki içmek için bar'a gittim.

Alkol en azından kafamı dağıtırdı. Darren'a her zamankiden doldurmasını söyledim. Bir kaç dakika sonra Darren içkiyi önüme koydu.

İçtim, içtim, içtim kaç tane içtiğimi bilmiyorum ama içkiyi baya kaçırdığım belliydi.

Yürüyemiyordum, ayaklarım tutmuyordu bir türlü. .
Tanımadığım biri yanımda beliriverdi.

-Bugün tek dertli sen değilsin. Sesinin kalınlığına bakılırsa bu kişi erkekti.

-Neden? Bahsediyorsun.

-Ben bu barda her zaman takılırım ve sen alkol bağımlısı değilsin, olursa içerim tiplerdensin. Bir dedin var ki kendini kaybetcek duruma geldin .

Darren'a

-Kaç tane içti. Dedi.

Darren sekiz şeklinde parmaklarını gösterdi.

-Adam bana dönüp, en son ne zaman bu kadar içtin.diye sordu.

Hiç şeklinde kafamı salladım. Adam bana:

-Bana güvenebilirsin.

Ağlamama engel olamadan

-Sevdiğim adam beni sürtüğü olarak görüyor.

-Onun kaybı .dedi.

Yüzümü okşadı.
Bende bu hareketine karşılık öptüm. Adam beni sertçe duvara yaslattı. Dudaklarımız bir süre konuştu. Sonra adam elimi kavrayıp, arabasına doğru getirdi.

-Nereye? Diye sorduğumda

-Evime. Cevabını aldım.

Bende hiç düşünmeden ön koltuğa oturdum.
Madem Scott böyle oynuyacaktı. Bende onun oyununa karşılık verecektim .
Eve geldiğimizde adam direk dudağıma yapıştı. Soyunmaya başladık, ben adamı okşuyordum oda beni sonrası gecenin günahı. ..

Sabah uyandığımda yaptığıma pişman oldum. Ben bunu nasıl? Yaparım. Scott ya yatmadıysa, bu lanet evden çıkmak için, giyinip minibüs durağının yolunu tuttum.

Eve geldiğimde güzel bir duş aldım. Ve düne lanet okudum. Bunu yapmamalıydım. Ben ne zaman böyle biri oldum.

Adını bilmediğim adamla yatacak kadar basit. .Kendimi alkol 'lü olduğum için böyle yaptımı söyleyip, durdum. Karnımın guruldamasıyla aç olduğumu farkedip bir kaç bir şey atıştırdım. Telefonum çaldı. Baktığımda scoott arıyordu.

-Jennifer ben dün gece Emily ile birlikte oldum.

Kalbimde sızı hissettim . Scott lafa devam edip,

-Bak, Jennifer sen hayatımdaki en iyi kızsın. Ve Dün gece anladim ki sana zarar veriyorum. Ilişki daha başlamadan bitirelim.

Lanet gözyaşımı durduramıyordum.

-Kes sesini lanet herif. Senin yüzünden en iyi arkadaşımı arkasından bıçakladım.

Sesim bir çığlık gibi çıkmıştı. Uzun süre olan sessizliği bozup,

-Piç. Dedim ardından telefonu kapattım.

Ben öyle aptallım ki. ..Ağladım. Piç'in karşısın da o kadar güçsüz durdum
Beni her zaman sürtüğü olarak görecek .Ahhh salak Jennifer Ahhh

Scott'an

Sabah uyandığımda Emily'nin masum uyuşunu izledim. Ben nasıl biriyim.
Emily gibi kız bana değer veriyor ve ben onu en yakın arkadaşıyla aldatıyordum.

Jennifer'ı arayıp, bu ilişkinin burda bittiğini söyledim. Telefon konuşması bittiğinde kendimi kötü hissetmedim. Zaten olmaması gereken bir şeyi yapıştım. Düşüncelerime kenara attıp, Emily 'i izliyordum, kendimi tutamayıp yanağından öptüm. Sert öpmüş olacam ki uyanmıştı meleğim.

-Günaydın hayatım.

Kız bana hayatım diyo ben ne bok yiyodum. Jennifer haklıydı. Ben bir piçim. Saçını okşayarak,

-Günaydın, meleğim . dedim

-Bugün bir yere gidicek miyiz? Dedi.

-Meleğim , benim bugün toplantım var. Ama akşam yemeğiyle tedavi ederim. Şimdi gitmem lazım.

Dedikten sonra kafasını olumlu şekilde salladı. Alnından öptüm,işe gitmem için arabanın yoluna koyuldum. Arabaya binip, çalıştırdım. Şirketin yolunu tuttum . Düşüncelerim beni aptal aşıklar gibi güldürüyordu.

Aklımdaki tek düşünce ise

Emily seni seviyorum.

Hasta (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin