Emily ' den
Bunun olacağını hiç düşünmemiştim. Şuan öldüreceğim adam bana evlenme teklifi ediyordu.
Bunu bana ihanet etmeden, önce düşünecekti . Scott'u deli gibi seviyordum. Ona olan sevgim hiç bir erkekte olmamıştı. Benimle ilk tanıştığı anda, başka hayallerim vardı. Mesela
öldürmek, değildi. Şuan ki durum hiç te hayalemi süslemiyordu.
Ölüm kararı kesindi. Bunu engelliyecek hiçbir şey yoktu. Evlilik bile ...Scott'un sesi beni düşüncemden alı koydu.
-Emily, benimle evlenir misin?
Herkes bana cevabı ne olacak diye bakıyordu.Ya evet yada hayır. Ben ikisinide seçmeyip,
-Düşünmem lazım, Scott .Dedim
Cevabım istediği gibi olmayınca yüzündeki sevinç kayboldu onun yerine hayal kırıklığı yüzüne hakim kılmıştı.
-Tamam, Emily haklısın ani oldu.
-Cevabım, hayır değil.
Yüzündeki umut geri gelmişti.
Anlamadığım madem senin için bu kadar değerliyim. Beni en yakın arkadaşımla neden aldattın. Salondakiler aralarında fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.
Bu ortama daha fazla dayanamayıp, kendimi dışarı'ya attım. Scott'un bana seslenmesine aldırmayıp, gördüğüm ilk taksiye bindim. Taksiye bindiğimde lanet gözyaşımı durduramıyordum. Ben ilk kez ağlıyordum.
Scott sen bana ne yaptın.
Scott'an
Bana bakmadan, arkasına dönüp, gitti. Şimdi partiye gidecek, yüzümde yoktu. Soluğu bar'da alacağım kesindi .Bar'a doğru yürüdüm.
Telefonum çaldı. Baktığımda Jennifer arıyordu. Meşgul'e attıp, yoluma devam ettim. Tekrar çalınca, meşgul'e aldım. Bir süre sonra gizli numaradan biri aramıştı.
Açtığımda ürkmeme neden olmuştu. Sesin bir erkeğe mi? yada bir kadına mı? ait olduğunu çözemedim.
-Scott günahlarını nasıl? ödeyeceksin.
-Bak, dostum şaka 'yı kaldıracak durumda değilim.-Emily ' nin seni reddetmesi umrumda değil.
Birden şüpelenmeye başlamıştım. Bu kişi beni tanıyor ve yakınımda. Yarın gelenler listesine bakmam gerekebilir. Bu manyak belli ki zarar verebilir.
-Scott sana soru sordum.
-Ne dediğini anlayamıyorum.
-Tamam, senin anlayacağın dilden anlatıyım.Emily aldattığını duyarsa ne olur? Düşündün mü?
-Ne, istiyorsun lanet herif. Para mı?
-Canını istiyorum. Scott ben sana yinede tercih şansı verdim ama. ..
- Saçmalamayı kes.dedim kararlı sesimle
-Scott ciddi olduğumu göstermem için emily 'nin tokat yemesi mi? Gerekiyor.
Ardından adamı bayıltıcak, şekilde tokat sesi geldi.
-Scott burda neler oluyor?Bu emily 'nin sesiydi.
-Emily, seni ordan kurtaracam.
-Scott. .....Daha kelimesini tamamlanmadan telefon elinden alındı .
-Scott, senle kısa bir anlaşma yapalım. Emily 'e zarar gelmesini istemiyorsan, hemen iki trilyon'u dört gün içinde hazırla. Derdim senin canınla yani paranla senin gibilerin içi dışı para olduğundan. ..
-Tamam, parayı verecem. Ama Emily ' nin kılına zarar gelirse, bunu yaptığına pişman olacaksın.
- Scott, adamım tehdit edecek durumda değilsin.Bence acele et . Emily tahminimden güzel.Benden haber bekle, seni sonra ararım.
Demesiyle telefonu kapattı.
Emily 'e zarar gelirse, bunu düşünmek bile acı veriyor.
Jennifer ' dan
Scott aradan hemen çıkayacağımı zannediyorsa yanılıyordu. Beni öylece kullanıp, atamaz.
Saat'e baktığımda on'a buçuk geçiyordu. Telefonu elime alıp, hiç düşünmeden scoot'u aradım.
Telefonu meşgul'e aldı. Yine aradım, inadından vazgeçmemişti. Duş almaya karar verdim. Kısa bir duş'tan sonra , mutfakta kahve yapıp, balkonda yudumladım.
O muazzam gecenin karanlığı beni en azından dünyanın pisliklerinden arındırmış, hissettiriyordu. Telefonum çalınca koşar adımlarla salona doğru gittim. Beklemediğim biri aramıştı.Gizli numaraydı.
- Jennifer, günahlarını nasıl? ödeyeceksin. Ne erkek sesi ne de kız sesiydi. Ama ses tonu ürpermeme neden olmuştu.
Korkumu belli etmemeye çalışarak;
- Kimsin?
- Kim olduğumun önemi yok.Jennifer ama bilmek istediğin bir şey olabilir, oda benim senin ölüm fermanını imzalamam. Çok yakında görüşecez.Bundan polise bahsetme, yoksa minik Tofy ölümü erken tadcaktır.
Dedi ve kapattı. Zar zor nefes alıyordum.
Sandra 'ya zarar gelmesine dayanamam.O benim ailem gibi oldu.İlk kez kendimi ölüme bu kadar yakın hissetmiştim.
Şuan hissetiğim tek şey korku olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta (düzenleniyor)
Non-FictionOnlar bana hasta olduğumu söylerdi. Ama onlar bir şey atlattılar.Ben hasta değildim sadece bir katildim.