Tekrar Doğmak?

59 9 2
                                    

Watari kendisine söylendiği gibi dosyaların hepsini silmişti.Kira onu öldürmeden önce.Yani L öyle düşünüyordu.

Watari'yi Kira öldürmemişti.

L'in ismini de Kira yazmayacaktı defterine.

L'in kalbi sıkıştı.Oturma şekli fazla değişmeden yere düştü.Light onu tutmak için ileri atıldı.Etraf kırmızıydı.Aynı Light'ın gözleri gibi...

Kimse görmüyordu ama, Light gülüyordu.Kira baş düşmanının ölümüne gülüyordu.

Gülen surata bakarken gözleri kapandı.L ölmüştü.

Yeni Dünya'nın Tanrısının önünde engel kalmamıştı!

...

Bir süre dalgalar bütün vücuduna vurdu L'in.

Sonra sıcak bir yerlerde etraf karardı.(Ben bile ne yazdığımı tam anlayamadım aq)

Şefkat dolu kolların arasında, küçük bir bedenin içindeydi.Kolların sahibine baktı.

Siyah saçlı güzel bir kadındı bu.Ona bakıp ağlayarak gülüyordu.Etraftına toplanmış doktorlar vardı.

Islak hissediyordu.

...

(3 yıl sonra)

Kira'nın kim olduğunu keşfedip ölmesinden bu yana 3 yıl geçmişti.Şimdi L'in küçük bedeni yürüyüp, koşabiliyordu.Dilinin döndüğü kadar basit olan kelimeleri de söyleyebilirdi.

Bu siyah saçlı, Ela gözlü güzel kadın, yani bu hayatındaki annesi ve onun kocası olan kızıl saçlı koyu kahverengi gözlü adam.

L onların isimlerini pek anlayamamıştı.Ama kendine verilen ismi biliyordu.Laiko.Çok garip bir isimdi.En azından 'L' ile başlıyordu.Yani 'L' ismini kullanmaya devam edebilirdi.

Bebek olarak günleri zor değildi tabii ki.Annesi onunla ilgileniyordu.Anladığı kadarıyla ailesinin durumu gayet iyiydi.Bolluk içimde büyümeyecekti ama zaten buna pek meraklı sayılmazdı.Bebek olarak oyuncaklardan çok şekerli şeyleri yiyordu.Annesi onun için dişlerini fırçalıyordu.

Ama günün sonunda beşiğinde uyumaya çalışırken aklında dönüp duran bir soru vardı.

Kira Şuan nerede?Ne yapıyor?

...

Anasınıfına gidecek yaşa gelmişti artık.Senelerini hiç uyumadığı kadar çok uyuyarak geçirmişti.Önceki hayatında hasret kaldığı şeylerden biriside buydu.

6 yaşındaydı artık.6 sene çabucak geçmişti.Ama şikayet ediyor değildi.Artık bedeni o kadar küçük ve tombul değildi.Rahatça konuşabilir, hareket edebilirdi.

Anasınıfında pek fazla şey yapmıyorlardı.Sayıları öğreniyorlardı.Çocuklar dinlesin diye sayıların ne olduğunu söyledikten sonra boyamalarına izin veriyorlardı.
Near olsa çok severdi
Near böyle çocuksu şeyleri severdi.Oyuncaklarla dolu sınıfa girdiğinde hemen o aklına gelirdi.Acaba o,davayı ele almış mıydı?
Küçük çocukların taşırarak saçma sapan boyadığını görünce eline rastgele bir kalem alıp bilerek taşırarak boyuyordu.Bu bok çok umurunda değildi zaten.
Sadece keşke daha mantıklı şeyler yapabilsem diye düşünürdü.Zaten bildiği sayıları öğrenmek ya da pencereden geçen arabaları seyretmek yerine daha faydalı şeyler yapabilirdi.
Kendi kafasında oluşturduğu 'daha faydalı şeyler' listesinin en başında uyumak vardı.Sonra da harfleri yazmaya çalışmak.Harflerin hepsini biliyordu tabiki.Ama eli harfleri yazmayı pek beceremiyordu.Anasınıfına başlamadan önce sayılarda da aynısı geçerliydi.Ama anasınıfına başladıktan sonra diğer çocuklar kağıtları boyarken o kağıdın üstüne sayıları yazıyordu.Eli alışmıştı bile.

"Lako" dedi adı Akari olan kız.
L dönüp ona baktı.Daha küçük ve şirin olduğundan,buz gibi bakışlar atamıyordu.
"Gel bizimle oyna Lako!" dedi kız gülümseyerek.
L ona baktı.Daha önce yaşanan birşey değildi.Gerçi,onun ismi de Lako değildi.L çocuklarla oynarsa onlar kadar aptal olur mu diye merak ederken kız onun elini tuttu ve evcilik oynadığı arkadaşlarının yanına götürdü.
"Lako'da bizimle oynasın mı?" dedi Kumral saçlı kıza.
"O erkek!Gitsin erkeklerle oynasın!" dedi Kumral saçlı kız bağırarak.
Yanlarında sessizce oyuncak bir bebeğin saçlarını ören koyu kahverengi saçlı kız ona baktı, somurtan yüzü bir anda ışıl ışıl oldu.
"O baba olsun!Ben anne olayim!" dedi arkadaşlarına.
"Ben abla olurum o zaman!" dedi Akari.
"Ben de en küçük kardeş olucam" dedi kumral saçlı kız.
"İsmin ne?" dedi L ona bakarak.
L'in İlk kez konuşmasıyla kızların hepsi bana bakıp susmuştu.
"Hatsune" dedi kumral saçlı kız hafif tebessümle.
"Benimki de Chika!" dedi diğer kız.
"Senin ismin ne?" dedi Hatsune.
"Laiko" dedi L'de gülerek.
"Tamam Laiko sen baba ol ben anne olayım...-"

...

Sonunda.İlkokula gidebilecek yaşa gelmişti.Annesi onu ilk güne özel yürüyerek götürüyordu.Üstünde okulun forması vardı.
Mavi bir pantolon ve uzun kollu beyaz,yakalı olan bir tişört.Birde üşümememesi için Siyah bir ceket.Onu anneai vermişti.Formayla alakası yoktu.Siyah spor ayakkabı giydirmişti birde ayağına.
Göz altlarının siyah olmaması garip bir değişiklikti.Ama değişik olan tek şey o değildi.Saçı yoktu lan!Baya baya asker tıraşıydı.Birde gözleri çok koyu bir yeşildi.
Aslında görünüşü o kadar kötü olmayabilirdi.Tabii boyu bu kadar kısa olmasaydı.Kendi sınıfına girdiğinde fark etmişti bunu.Neredeyse herkes ondan uzundu.Hatta birkaç kız bile!
O an bulundukları yaşta,erkekler uzun olurdu genelde.Bu nedenle kısa olması zoruna gitmişti.Şuan ilkokuldaydı, fazla takmazdı kimse.Ama ortaokul zor olurdu.Hele lise...
Boyunun kısa sürede uzamasını diledi.Ve duvar kenarı,en arka sıraya oturdu.
Sıralar 2 kişilikti.Herhalde kaynaşmak içindi.
Bir süre sıraya başını koyup etrafındaki sesleri dinledi.Seslerden anladığı kadarıyla önüne 2 kız oturmuştu.Saçma sapan şeylere,tiz sesleriyle gülüyorlardı.
Kısa süre onların bomboş muhabbetini dinledi.Sonra oturduğu sıra sallandı.Birkaç kez daha sallandı ve birileri onu dürttü.
Başını kollarının arasından hafifçe çıkarıp onu dürten kişiye baktı.
Neredeyse Turuncu olan kahverengi gözlerle göz göze geldi.Kumrala kaçan turuncu renk kısa saçları vardı.Yüzünde ise bir gülümseme.
"Selam" dedi gülümseyerek "Adın ne?"
"Laiko Raidae, senin? dedi L hafif tebessümle.
"Lincoln Yoshiko, garip isim değil mi?" dedi Lincoln.
(Lincoln Light buarada.Şuandan itibaren Lincoln birşey söylediğinde aynı Laiko'ya yaptığım gibi yapacağım)
Öğretmen sınıfa gelene kadar havadan sudan konuştular.Öğretmen sınıfa girdiğimde Light(Yani Lincoln) sustu.Ama L konuşmaya devam etmek istiyordu.Kendisi kadar zeki birine bu kadar çabuk rastlamak hoşuna girmişti.Hele bomboş geçen 7 yıldan sonra.

...
-İlkokul'un son yılı-
"Hangi Ortaokula gideceksin?" diye sordu Light.
"Gijimoyunotou'ya gideceğim sanırım.Hakkında iyi şeyler duydum." dedi L elini ağzına koyup tırnağını ısırarak.
Light L'in elini çekti "Bırak şu alışkanlığını,ayrıcaaaa.Sen Gijimoyunotou'ya gidersen ben de seninle gelirim." dedi Kaşlarını çatıp sırıtarak.
"Gel zaten.Benim başka arkadaşım yok" dedi L.
"Ortaokula başladığımızda olacak!" diye güvence verdi Light.
"Hayır.Hiç sanmıyorum" dedi L .
"Üff tamam be.Çıkışta size geleyim de beraber ödev yapalım." dedi bıkkın şekilde.
"Tamam"
...

856 kelime😳
Neys sizce ilk bölüm nasıl?
Biraz zamanı geçtim çünkü gerek yok ne sizi sıkmaya ne de zaman kaybına.
İnş sıkılıp saçma salak bir sonla bitirmem.
Üşenmezsem buraya birkaç foto çizer koyarım.
Şimdilik görüşürüz👋

Sonraki Hayat/LawlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin