"Ben geldim!" diye bağırdı heyecanla Laiko.Ama sesi evde yankılandı.Anlaşılan annesi veya babası evde değildi.Şimdi bütün hevesi gitmişti.
Çantasını bir kenara fırlattı.Mutfağa gidip bir bardak su içti.Bardağı tezgaha bıraktıktan sonra ise arkasını döndü ve ölüm meleğini gördü.
"AAAAAAAİ!" diye çığlık attı.
"Elma var mı?" diye sordu ölüm meleği Ryuk.
Nefes alışverişini normal hale getirmeye çalışan Laiko ona soğuk bir bakış attı.Ardından onu umursamıyormuş gibi gidip çantasını aldı ve odasına yöneldi.
Odasına girdi,onun ardından da Ryuk geldi.Çantasını bir kenara attı.Perdeyi çekti,ışığı kapattı.Masa lambasını açtı -ki bu orta büyüklükteki odasını aydınlatmaya pek de yetmiyordu- ve konuşmaya başladı.
"Neden ben?" diye sordu.
"Light'da bunu sormuştu defteri ilk aldığında." dedi Ryuk düşünceli şekilde.(Aklınızda nasıl bişey canlandı acaba benim "biz sizin yalınızdayken...-" diyen Ryuk canlandı SKSJDJJXKD)
"Ama o seçilmiş falan değildi,seni ise seçtim" dedi Ryuk.
"Ama neden?" diye sordu Laiko hesap sorarcasına.
"Önceki hayatında kim olduğunu biliyorum,ve seni temin ederim milyarlarca insan arasında seni bulmak çok zordu"
Laiko gözlerini yere dikti.
"Ne yapmam için bu kadar zahmete girdin ki?" diye sordu,kelimeleri özenle seçip,tane tane konuşuyordu.
"Sana bir görev falan verecek değilim,defterle istediğini yapabilirsin" dedi Ryuk.
Laiko olayı biraz düşündü.Anlaşılan Ryuk onun L'in Reenkarnasyonu olduğunu biliyordu.Ama ne yapacağını bilmiyordu ki.Bu defterle ne yapacaktı?
"Seni..Lincoln'a gösterirsem ne olur?" diye sordu.
Ryuk'un şinigami gözleri parıldadı ama cevabı Laiko'nun tahmin ettiği gibiydi;"Bilmem" demişti şinigami.
"Defteri henüz kullanmayacağım" dedi ve masa lambasını kapatıp normal ışığı açtı.Perdeyi dolunayın ışığı odaya vuracak şekilde açtı ve ışığı tekrar söndürdü.Soğuk yatağına girdi ve uyumaya çalıştı.
Ama kafasındaki düşünceler uyumasına olanak sağlamıyordu.Uykusunu kaçırıyordu.
'Ya Lincoln korkarsa?'
'Ya Lincoln benimle birdaha konuşmazsa?'
'Ya Lincoln fikir bulamazsa?'
'Defteri kullanamam,ben kira olamam!'
'Ryuk neden beni bulmak için bu kadar uğraştı?Ne saklıyor?'
En sonunda kalktı ve uyku hapı içti.Uyuması gerekiyordu.Yani bu gece uyuması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonraki Hayat/Lawlight
FanfictionKira ve L,peki ikisi beraber olup Death Note'u kullanırsa ne olur? başka bir hayatı olacağına inanmıyordu.Böyle şeyler ona saçma gelirdi.Ama kalp krizi geçirdikten kısa süre sonra küçük bir bedenle, şefkatli ellerin arasında bir hastane yatağındayd...