Ortaokul

36 7 1
                                    

"Ayy Sonundaa!" dedi Laiko(L) okula bakarak.
"Ne sonunda?" dedi Lincoln(Light) tek kaşını kaldırıp ona bakarak.
"Sonunda zekamı biraz zorlayabilecek bir şey!" dedi kocaman gülümseyerek.
"Lise için daha heyecanlısın o zaman?"
"Yoo değilim" dedi Laiko(L) önceki hayatındaki Lise anıları aklına gelince.
"Hmm" dedi ve okulun bahçesine girdi Lincoln(Light)
Bir süre bahçede durmak zorunda kaldılar.Sonra içeri girip sınıflarını öğrendiler.
"1-2" dedi Lincoln(Light).
"İyi ya" dedi Laiko(L) sınıfa yaklaşırken.
Yaklaştıkça sesler çoğalıyordu.Ve sesler girmek üzere oldukları sınıftan geliyordu.
Küfür eden vardı.Deli gibi etrafta koşan vardı.Arka sırada makyaj yapan kızlar ve kart oynayan 5-6 erkek.
"Bu nasıl sınıf amk" dedi Lincoln(Light)
"Harbi" dedi ağzı açık kalan Laiko(L)
Laiko duvar kenarına doğru yöneldi ama Lincoln Cam kenarına doğru yürüyordu.
İkisi birbirine baktı.
"Cam kenarına oturalım dışarısını izleriz hem" dedi Lincoln(Light).
"Duvar kenarı daha iyi,duvara dayanarak otururum" dedi Laiko(L).
"Amma bencilsin" dedi şakayla karışık Lincoln(Light)
"Öyleyimdir" dedi Laiko(L) duvar kenarındaki en arka sıraya geçti.
Lincoln Laiko'dan ayrılmak istemiyordu ama cam kenarında oturmak istiyordu.Kararsız şekilde olduğu yerde dururken bir çocuk gelip Laiko'nun yanına oturdu.
"Selam" dedi kızıl saçlı çocuk.
Laiko çocuğu süzdü.İyi niyetli gözüküyordu.Ama bi o kadarda saf gibiydi.Laiko'nun Zeka seviyesine uygun değil gibiydi.
Laiko Baş selamı verip eşyalarını topladı.Cam kenarında oturan Lincoln'un yanına geçti.

•••

Dersler ilkokuldaki kadar sıkıcı değildi.Laiko'nun veya Lincoln'un önceki hayatında işlediği derslerden fazla farklı değildi.Ana konu değişmemişti ama farklı şekilde anlatıyorlardı.

Öğretmen birşeyler anlatırken ikiside dinliyordu.Öğle arasından(Japonya'da öğle bişi varmı bilmiom ama çok şey yapmayın) bir önceki derslerde genelde sıra düzeni veya tanışma yapmışlardı.Öğretmenlerine ters psikoloji uygulamaları sonucunda ikisi beraber oturabilmişti.Cam veya Duvar kenarında değilllerdi.Orta,en arka sıraya oturtulmuşlardı.

Öğretmen işlemek için farklı bir sayfaya geçmişken zil çaldı ve öğrenciler öğretmen konuşmaya fırsat bulamadan kapıya akın ettiler.

Lincoln yavaşça kalkıp gerindi.Laiko ise kalkmadan katırdatabildiği her yerini katırdattı.Sıradan kalkınca ise belini katırdattı.

Sınıf Laiko'ya selam veren kızıl saçlı çocuk ve ikisi dışında boştu.

"Nereye gidelim?" dedi Lincoln(Light).
"Fark etmez,bana erişte yeter"
"Bana uyar" dedi çantasından cüzdanını çıkaran Lincoln(Light)
"Şey.."
Kızıl saçlı çocuk ikisinin yanına gelmişti.
Laiko her zamanki soğuk bakışıyla ona baktı.Lincoln'da sorgular şekilde Kızıl saçlı çocuğa bakıyordu.
"Ben de sizinle gelebilir miyim?" dedi.
Laiko Lincoln'a,Lincoln Laiko'ya baktı.Lincoln omuz silkti.
"Olur" dedi Laiko sıfır tebessümle.
Üçü kapıya doğru ilerlerken Lincoln "İsmin ne?" diye sordu.
"Yuuma.Sizin?" dedi çocuk gülümseyerek.
"Bu Laiko ben de Lincoln"

•••
Bunlar hep geçiş bölümleri sakın gitmeyin:,(

Sonraki Hayat/LawlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin