1.bölüm Okul başladı

6 1 12
                                    

Eylül ayı gelmişti ve okul başlamıştı.
9.sınıfa yeni geçmiştim kimseyi tanımıyordum.Zil çaldı müdür yarım saat konuştu ve sınıfa geçtik.Herkes kendini tanıtıyordu ve sıra bana gelmişti."Ben Yağmur doğma büyüme İzmirliyim aslen Urfalıyım babam diş doktoru annem eczacı ve bir erkek kardeşim var"teneffüs zili çaldı ve yanıma bir kız gelip bana "tanışalım mı"dedi.Bende kabul ettim.
Elmas: Ben Elmas resim çizmeyi çok severim, biraz sosyal medya bağımlısıyım, en sevdiğim ders matematik.Şimdi sen kendini tanıt
Yağmur:Ben Yağmur, kitap okumayı çok severim, en sevdiğim ders edebiyat, doğayı çok severim.
İkimizde bu okulda yeniydik ve herkes çok yabancı görünüyordu ta ki onu görünceye kadar...

Uzun boylu, hafif kıvırcık saçlı ,kumral bir çocuk görmüştüm.
Elmasa onun kim olduğunu sordum okulun en popüler erkeğiymiş ve duyduğuna göre bütün kızlar onun peşindeymiş fakat onun şu an a kadar sevdiği kimse olmamış. Elmasa onun adını sordum adı Oğuz'muş. Adını duyduğumda kalbimde bir an kelebekler uçuştu.Biz okulun kafeteryasına gitmiştik ve yemek yerken Oğuz hemen karşımızdaki masada oturuyordu. Ve bi anda göz göze geldik.Bana gülümsedi cidden bana bakarak gülümsedi.

O anda ona karşı bir şeyler hissettiğimi farkettim.Zil çaldı içeri geçtik ,ders kitaplarını açtık . Öğretmen kız erkek şeklinde ikili gruplar yapıcaktı. ve bilin bakalım ne oldu? Oğuz ve beni aynı gruba aldı.O an çok heyecanlanmıştım kalbim yerinden çıkıcak gibiydi.Bir deney yapacaktık insan kalbi ile ilgili.Oğuz'a nasıl bir fikri olduğunu sordum.

Oğuz:Benim aklıma çok iyi bir fikir geldi. İnsan aşık olduğu zaman kalbinin tepkisine bakabiliriz.

Yağmur: Çok iyi fikir fakat bunu nasıl yapıcaz ki?

Oğuz:Sen birine aşık mısın ?

Yağmur: Bilmiyorum sanırım evet.

Oğuz: Kimmiş bu şanslı kişi?

Yağmur:Eee neden ki?

Oğuz: Aşık olduğun kişiye bakınca kalbini gözlemlemek için.

Yağmur:Beni boş ver başka birinin kalbini gözlemleyelim.

Oğuz:Peki sen nasıl istersen.

Yağmur:Buldumm Elmas bana daha önce birinden hoşlandığını söylemişti.
Eğer Elmas kabul ederse onun kalbini gözlemleyebiliriz.

Oğuz da onayladı ve Elmas'a sordular Elmas arkadaşını kırmamak için kabul etti.Elmas'ı gözlemlediler projelerini tamamladılar ve en iyi proje onların projesi seçildi.
Oğuz ve ben çok samimi olmuştuk sürekli konuşuyorduk her şey çok iyiydi.Sonraki gün bir kız bana Oğuzun sevgilisi olup olmadığımı sordu.Ona Oğuz'un sevgilisi olmadığımı söylesemde bana karşı çıktı.Yanına iki kız daha alıp beni tuvalete götürdü ve tuvalete kilitledi.

Ne kadar bağırsamda kimse beni duymuyordu tuvalette beklemek zorunda kalmıştım. Sonra bizim sınıftan Eylül tuvalete gelmişti.Eylül iyi bir kızdı fakat fazla sosyal değildi.
Eylülden yardım istedim ve beni tuvaletten çıkardı ona borçlu hissettim kendimi.Bu yüzden ona edebiyat ödevinde yardım ettim çünkü onun edebiyat dersi fazla iyi değildi.Kanada'dan İzmir'e taşınmıştı bu yüzden Türkçesi pek akıcı değildi.Dediklerini tam anlayamıyorduk.
Sınıfa girdikten sonra Oğuz'a olanları anlattım Oğuz çok şaşırmıştı.Beni kilitleyen kızın adı İpek miş. İpek , zengin,kibirli,egoist biriymiş ve Oğuz'u seviyormuş fakat Oğuz onu sevmiyormuş çünkü İpek herkesi ezikliyormuş.Oğuz bana bundan sonra senin saçının teline zarar gelemez dedi.

Ben daha da çok etkileniyordum.Bana bulaşan olursa ona söylememi istedi . Ve yine zil çaldı.Beden dersine girdik .Kızlar voleybol erkekler ise futbol antremanı yapıyordu. Gözümü Oğuz'dan alamıyordum ve onun da bana baktığını farkettim . Teneffüste Oğuz yanıma geldi ve beni bir arkadaşıyla tanıştırdı.Adı Emre orta boylu, sarışın, düz ve hafif uzun saçları vardı .Elmas bu sana bahsettiğim çocuk, dedi .Kalbine baktığımızda aslında Elmas'ın kalbindeki kişi Emreymiş.Oğuz bana sonraki gün Emre'nin Elmas'tan hoşlandığını söylemişti.Biraz vakit sonra Emre ve Elmas sevgili olmuştu.

Biz genelde 4 kişi takılıyorduk artık. Ben ,Oğuz, Elmas ve Emre çok eğleniyorduk.Emre'nin aklına bir fikir gelmişti.Lunapark,akşam lunaparka gidecektik . Akşam oldu ve lunaparka gittik. Korku trenine bindik.Dürüst olmak gerekirse ben biraz korkuyordum .Tren harekete geçti karşıma bir anda sahte örümcek çıktı çok korkmuştum ve korkudan Oğuz'a tutunmuştum.O gün çok güzel geçmişti.Bu sefer sinemaya gitmeye karar vermiştik.Elmas ,bence sınıfça gidelim,dedi. Bu fikri herkes onayladı ve sınıfça gitmeye karar verdik.

..............................................................
Sabah oldu okula geldik otobüse bindik ve Oğuz benim yanıma oturdu.Akşam geç yattığım için çok uykum .Uyandığımda kendimi Oğuzun omuzunda bulmuştum O da uyuyordu ve bende uyumaya devam ettim.Sinemaya gircektik fakat mısır sırası çok fazlaydı yarım saat Mısır ve gazoz almıştım ama sinemaya girmeden önce içimde çok tuhaf bir his vardı ve sinemaya girdik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerdeki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin